Nope, ranked was zonder guests. Alhoewel ik denk dat het best grappig kan zijn. Ik had momenten in Halo 3 dat ik gwn keihard werd ingemaakt door een team met 3 guests
Oh ja, splitscreen kon wel maar niet met guests. Nu krijg ik trouwens weer full teams tegen me, laggy matches en JiP non-stop. Kut MM. Vooral JiP is gewoon f-ing kut.
Ja, en Janneke heeft een k#t! Jij altijd met je JiP. Ik ga zo maar even knallen... kijken hoe het gaat.
Als je JiP hebt, doe snel via het startmenu je xbox op local zetten en dan weer terug op xbox live. Ga je uit MM zonder een game te verliezen (kan niet als de map geladen wordt). Kromme omschrijving maar je vind et wel.
Totaal geen last van lag gehad deze keer, heerlijk kunnen knallen! Maar waarom heb ik dit nou weer? [yt]DokIsRhzan4[/yt]
Wat een kut filmpje Weet je wat trouwens chill zou zijn? Als je 4vs4 doet, dat je dan 8 man hebt wanneer de game begint! Damn, ik moet echt bij 343 gaan werken.
Dit heb ik nou elke keer als ik in die lift spring, een hostswitch of een andere teammate die meegaat en voila je gaat recht naar beneden. Dat is dus een van de redenen dat ik nooit meer in dat ding ga...
Oh, was me niet eens opgevallen en speel nu weer. Maar eerste potje was niet verkeerd... 53 kills, +29! Leuk voor je medals zo! Dat geluid ook van die hamers... Piew, piew, piew!
Kreeg je die update niet of lees je die niet? Toen ik hem laatst opstarten kwam het in beeld in main menu dat griffball geadd was enz.