[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee hoor, Armageddon was ook niet slecht. Minder dan Guerilla, maar uiteindelijk toch leuk.
    Leuk genoeg om weer filmpjes te maken. :+


    En het zal gewoon niet hetzelfde zijn met die tech in een andere IP. Ik zeg het je, THQ leefde nog als ze gewoon Guerilla II hadden gemaakt! :cool:
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat is wat overdreven maar het had vast meer kunnen opleveren dan armageddon
     
  3. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Zag hij dan wel in dat Kinect gewoon schijt is?
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Er komt gewoon een playnect.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Crytek opent studio met Vigil-medewerkers

    Crytek heeft een nieuwe studio geopend in Austin, Texas, met een aantal medewerkers van Vigil Games. De studio is de allereerste studio van Crytek die in de Verenigde Staten ligt. David Adams, mede-oprichter van Vigil Games, is aan het hoofd van de studio gezet.

    De studio bevat daarnaast 35 ervaren ontwikkelaars, waarbij een aantal Vigil-werknemers aanwezig zijn. Volgens Crytek kan dit een nieuwe start zijn voor een aantal werknemers van Vigil Games. De werknemers krijgen nu gelukkig weer een baan en kunnen daarnaast meehelpen met het maken van een naam in de Verenigde Staten voor Crytek. De studio gaat zich richten op grote games en online games.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zal wel meevallen, het is natuurlijk ook geen misselijke aanbieding als je creative director van SCEE kan worden

    gamers huilen wel veel over RARE en dat ze niet meer zijn wat ze geweest zijn maar die mannen zijn wel echt allemaal goed terecht gekomen. Dat kun je van veel devs niet zeggen tegenwoordig
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    +1

    Daarbij is Kinect een prima stuk hardware en zeker een mijlpaal voor de console tech. Helaas is er aan de softwarekant (games) niet veel bijzonders meegedaan.

    Denk dat Kinect 2 wel echt een knaller gaat worden.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nou ja, Kinect heb ik ook weinig positiefs over te zeggen

    Ja , ik heb er 1 maar meer dan een uur Child of Eden heb ik m niet voor gebruikt. Hij is nu ook (permanent) uitgeleend aan een vriend met kinderen die er soms wel eens wat mee doen

    Leuke poging maar qua toepassingen totaal niet interessant gebleken voor games.

    Stiekem volgens mij ook gewoon meer een voorloper op interfaces voor media zoals je die tegenwoordig ook in veel tv toestellen e.d ziet. Alles om maar zoveel mogelijk functionaliteit in hun eigen platform te krijgen , onafhankelijk van wat er verder nog voor hardware bij betrokken is (zie ook smartglass)
     
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk worden het games met inhoud en geen shooters.
    Crytek maakt mooi uitziende games maar ik vind ze niet leuk om te spelen.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En Junction Point sluit dus ook haar deuren, doei. Warren Spector maar naar Square Enix en werken aan Kingdom Hearts 3 godverdomme! En Deus Ex dan maar. :cool:
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Square-enix plaagt liever zijn fans met Kingdom Hearts prequel nummertje zoveel voor de handheld dan dat ze ooit aan deel 3 gaan werken volgens mij :p
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom wil je niet dat ie aan goede games gaat werken?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Que? Deus Ex en Kingdom Hearts (okay, ten tijde van de PS2) waren en zijn awesome. Beter dan Epic Pikkie en zijn kwast. 8)
    Disney sluit alles, huil nog steeds om die gecancelde Pirates-game.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de eerste Epic Pikkie niet gespeeld, maar de demo van de 2e was niet eens zo slecht. Verbaasd me dat het vreselijk genoeg heeft verkocht dat de hele studio wordt opgeheven.
    Al hadden ze in al die jaren niet echt iets moois geproduceerd. 2 games sinds de oprichting in 2005. Het zal dus niet alleen aankomen op de sales van EP2

    Die geannuleerde Pirates game is/was inderdaad vreselijk. :'-( Het sluiten van Black Rock Studios was ook een domper. Ik keek al uit naar S/S 2.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Volgende game Rebellion op 14 februari

    Op YouTube verscheen afgelopen nacht een teaser voor de volgende game van ontwikkelaar Rebellion, onder meer bekend van Sniper Elite. Aan het einde van de video stond zelfs een releasedatum: 14 februari.

    Rebellion heeft echter nog niet bekendgemaakt wat de game eigenlijk inhoudt. Op internet werd al druk gespeculeerd, en intussen heeft de ontwikkelaar aan Eurogamer bevestigd dat het gaat om een nieuwe titel in de Sniper Elite-franchise. Wat denken jullie dat de game zal inhouden?

    [yt]zL7ichHDl7Y[/yt]
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Square-Enix, tsja. Als uitgever zijn ze enorm gegroeid met een catalogus vol toffe games, maar ze geven geen fuck meer om hun eigen IP's als Final Fantasy etc.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854

    [​IMG]

    Osiris, eerste farao, oude Egypte, FUCK YEAH!
    Ubisoft heeft al aangegeven dat ze met PoP een pauze nemen, AC is de PoP van deze generatie waar ze pauze mee mogen nemen dus met Osiris de next-gen in. Hyped, ondanks dat er nog niks bekend is. Oude Egypte, yeeeeeeee.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Dus eindelijk gaan ze met Assassins Creed naar het oude Egypte? :cool:
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Het is van de makers van Assassin's Creed... en ze hebben gezegd dat ze nog wel even met AC bezig gaan, dus who knows. :+
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Lijkt me heel tof!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina