[PS4] [PS3] Ninokuni: The Another World

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 24 jun 2010.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Disgae is gewoon een tbs game, maar wel met veel RPG elementen. Anders is Ogre Tactics ook een RPG. :cool:

Het ziet er door de grafische stijl allemaal kind vriendelijk uit, maar volgens mij is de game bij vlagen best pittig heb ik begrepen.

Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    De kinderen gaan maar Engels leren. Ik speelde vroeger ook The Legend Of Zelda met een woordenboek naast me. :cool:

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Snap je. Alsof mijn NES en SNES games vertaald waren haha

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Vroeger was niks vertaald. Ook de cartoons hadden slechts ondertiteling. Cartoons als X-men zouden tegenwoordig naar het Nederlands vertaald worden. :+

5. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben het inderdaad met Modder-Eter eens. Dit is inderdaad een JRPG pur sang. Het heeft alle elementen die een JRPG moet hebben. Disgaea enzo is inderdaad niet echt een RPG, meer een strategy game. Het is wel overduidelijk Japans, maar geen JRPG. Tales games, Lost Odyssey, Eternal Sonata, Atelier trilogie, Valkyria Chronicles en dit soort games: dat zijn JRPGs. En deze is van dit hele lijstje toch wel een van de beste. Was voorheen echt een groot fan van Tales of Vesperia (vind Tales of Graces F ook erg tof, alleen toch iets minder dan Vesperia. Kan zelf niet wachten tot Tales of Xilia, die blijkt nog beter te zijn) De combat in de Tales games kan niet opboxen tegen Ni No Kuni. Het is te simpel en oppervlakkig tegenover het dieper gaande systeem van Ni No Kuni.

Heb zelf nu 6.5 uur in de game zitten en ga vanavond weer lekker doorspelen. Morgen ook vrij, dus ik kan aan een stuk blijven doorgaan. Prima moment dat de game is uitgekomen (woensdag vrij, vandaag ziek, morgen vrij). Heb de game nog niet genoeg kunnen spelen omdat ik me niet helemaal top voelde, maar voor wat ik gespeeld heb bevalt de hele stijl van de game me echt helemaal. Ik heb er zelf inderdaad wel een Pokemon gevoel bij, maar dat vindt ik niet negatief. Ik ben zelfs weer Pokemon gaan kijken nu, n.a.v. deze game. :+

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De game is gewoon moeilijk. Dit is gewoon geen game voor kinderen. Qua art lijkt het misschien kiddy, maar de gameplay is dat zeker niet.

Studio Ghibli is misschien de Japanse versie van Disney, maar Ghibli richt zich wel op een iets ouder publiek. Ik vind in ieder geval de verhaallijnen een stuk meer diepgang hebben dan een Disney tekenfilm.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha sorry hoor. Dacht dat disgaea ook een jrpg was.. bij mm zie ik altijd van die ateliers, agarest enzo liggen. Die jrpgs vind ik niks aan. Naja zal wel haha

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lol, MM Arena heeft er fucking veel. Game is best moeilijk verkrijgbaar, bij de meeste al uitverkocht. Game gaat opeens overal hard.

9. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Wat een prachtig spel. Graphics, muziek, gameplay, verhaal en de combat is lekker uitdagend op normal. Net de Gaurdian verslagen wat me niet in een keer was gelukt maar begin het steeds sneller onder de knie te krijgen.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoeveel? Er waren 60 binnengekomen dinsdag. Gisteren had ik em opgehaald. Maar ben er pas zaterdag weer. Misschien een tweede levering ofzo

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb wel een e-mail gekregen dat er een 2e levering komt van Wizard Editions in ieder geval. :+

12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helemaal verliefd op deze game.

Zo hadden de Final Fantasy's van deze generatie moeten zijn.

Een worldmap, dorpjes waar je van alles en nog wat kan doen, een leuk vechtsysteem, mooie muziek, en ook veel humor. Helemaal fantastisch.

Maakt het weer een beetje goed dat SquareEnix de laatste jaren zo verschrikkelijk slecht is.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Tsja, tot Level-5 een nieuwe single player Dragon Quest mag maken. :cool:
    Maar qua JRPG's is het de laatste jaren idd matig tot slecht bij Square-Enix. Namco Bandai speelt daar goed op in met de Tales Of serie en deze game.

14. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Voor wie nog geen wizzard editie heeft: waarschijnlijk heb ik er 2straks. Mijn bol.com is binnen maar bij mijn bestel status staat nu. Word verwerkt. Er is dus kans dat ik er nog een krijg. Als dat zo is zal ik hem voor de normale prijs hier tekoop aanbieden :).

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
  16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
  17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Jij krijgt hem toch pas binnen nadat GTA 5 gereleased is. :+

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Als ik nou een Modder-eter was had ik je nu tot 17 september van de forum gebanned. :+

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    :+

20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    :+

Deel Deze Pagina