[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Inderdaad, een SSD is alleen handig als de hele console digitaal is, met discs heb je er alsnog geen klap aan.

    Ja je dashboard laadt in 0,5 seconde ipv de 15 die het nu duurt, maar als me dat 200 euro in de prijs scheelt heb ik dat er graag voor over :+
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Een 32GB SSD voor het dashboard? :+
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik installeer mijn games altijd op de console. Als ze nou een 2/4 GB versie maken met normaal geheugen, een versie met 60 GB normaal geheugen of zo, en een versie met een 160 GB SSD. Als je je games dan installeert is de SSD gewoon een voordeel, maar als je dat nooit doet zou je voor de andere versie kunnen kiezen.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik installeer mijn games ook altijd en zou dan liever gewoon minimaal een TB disk erin willen hebben dan een snellere maar kleinere SSD

    Alleen aan DLC , arcade games en savegames zit ik al tegen de 150GB op dit moment

    dan kun je eigenlijk helemaal niet zoveel games op je hdd geinstalleerd hebben staan..

    of voor mijn part flash geheugen voor het dash en OS en daarnaast een dikke disk voor storage
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, en dan te bedenken dat de Xbox 360 van de launch maar liefst 20GB had... tenminste 13GB om te gebruiken dan! 8)
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, beschikbare hoeveelheid ruimte went ook wel. Hoe meer ruimte je hebt, hoe meer je er op zet. Heb jarenlang geen problemen gehad met de 20GB versie (tot ie defect raakte). Toen installeerde ik ook nooit games (wat in het begin nog niet kon dacht ik). Nu met 120GB nog ruimte zat voor de nodige DLC / XBLA / install games. En als ik een game niet meer speel / verkoop / ruil verwijder ik de install gewoon weer.

    Vond het met de vorige Xbox ook wel chill dat er een HD in zat, geen gezeik met geheugenkaartjes die vol zitten. Is nu nog wel eens een ramp als iemand een 360 Arcade heeft en een vereiste update voor een game past niet op dat kaartje en kan dan niet gespeeld worden.

    Booten mag van mij ook wel een stuk sneller. Sowieso mag het dashboard sneller, te veel is nu afhankelijk van Live, waardoor het een tijd duurt voordat je dashboard geladen is, of de tab met pinned games, wat gewoon snel en lokaal zou moeten blijven.
     
  7. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het nut van een game installeren dan?
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Snellere laadtijden, geen geluid en warmte ontwikkeling van je disc drive
     
  9. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Vooral het verschil in geluid merk je behoorlijk.
     
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Wat AnubisNefer zij en daar komt ook nog bij dat er nu al games zijn waarbij de snelheid van optische media niet voldoende is om de textures op tijd te streamen. (Battlefield 3 heeft bijv. een texture pack installatie)
    Hoe moet dat straks met de volgende generatie gaan waarbij de texture grootte alleen maar zal groeien.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij sommige discs is het echt bizar wat een geluid die drive maakt. Ik heb dat zelf heel erg bij de Halo 4 disc en het lijkt net alsof de hele console uitelkaar trilt. 8) Gelukkig kapt dat irritante gebrom na het opstarten. :9
     
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Sony teast op facebook een PS event op 20 februari, spannend!
    [yt]g82C4Nu_Jq8[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2013
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    PS3 SuperSlim? 8) Nee maar, wie weet... We Shall See! :9

    [​IMG]
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Mang. Dat post ik ook net.. ok stel he dat ze ps4/orbis/bullshit aankondigen dan ist niet heel onwaarschijnlijk dat gta v een launchgame ook is
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    BF3 gebruikt met de DLC, HD texture install en installatie van de disc naar HDD al meer dan 20GB :+
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ben benieuwd wat er met XBW gaat gebeuren komend jaar als de next gen daadwerkelijk komt.
     
  17. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Misschien wordt het record van 22 maart 2006 eindelijk verbroken? :D
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Maar dat record is nep toch?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina