De genadeklap, het ultieme bewijs dat de mol van dé theorie ook daadwerkelijk de mol is: https://mobile.twitter.com/stefandev1985/status/294890624732237824/photo/1 Links een foto van de Twitter van de Mol Rechts de plek waar de foto genomen is....en wie zit daar?
Kijk naar de hoek. De Mol zit direct achter haar linker schouder. Op de eerste rij kan dat alleen maar die ene zijn, op de tweede rij zitten kandidaten die al zijn afgevallen.
Ik volg WIDM pas voor het tweede seizoen. Hoor van veel mensen dat er hiervoor hele spannende seizoenen zijn geweest. Iemand aanraders? Zonder spoilers ofcourse.
Ik zit al jaren bij het verkeerde eind en erger mij na afloop ook nog eens aan hoe slecht of passief de mol was. Dan zit ik naar saboteurs te zoeken, terwijl de saboteur geen reet uitvoert (erg jammer). In dat licht vond ik het seizoen in Mexico (2008?) wel erg tof. Toen had de mol mij echt goed tuk! Een ander tof seizoen vond ik die in Ierland (2009). Dat seizoen neemt een mooie wending en kent aan het eind fantastische locaties. Pas wel op, want ik denk dat het onmogelijk is dit seizoen te Googlen zonder spoilers te lezen. En schijnbaar was seizoen 3 briljant.
Ik gooi alles maar in een spoiler i.v.m. de mollen in eerdere seizoenen: Spoiler Dat dus. Fuck de rest. George! Het seizoen waarmee ik het hardst onderuit ben gegaan was toch wel met Inge in Thailand, zij had het echt zo goed gespeeld. Seizoen 4 met Elise vond ik ook erg geslaagd, imo een tof stel kandidaten en tevens het seizoen met misschien wel de beste hint ooit Op 49.00 (geluid is erg ruk dus die eerst even lager zetten): Als ik die oude afleveringen weer terugzie dan zie je pas hoe goed het eigenlijk was altijd. Die hele sfeer die er tegenwoordig heerst is gewoon zo anders nu en het is allemaal zoveel oppervlakkiger geworden, qua opdrachten, hints, kandidaten, mindfucks. Het wordt te makkelijk gespeeld nu waardoor, zoals hierboven ook al aangegeven, de mol vrijwel niets meer hoeft te doen.
Ja die potten waren echt ziek. In het eerste seizoen is er geloof ik 80.000 gulden uitgegaan en de 3 seizoenen erna was het niet veel minder. Heel toevallig werd het pas echt minder toen de BN'ers mee gingen doen
Ach, ze kunnen ook in een keer 10.000 verliezen zie ik Jammer dat ik al weet wie de mol is Site voor de series zodat je niet zelf hoeft te zoeken (wat voor mij dus dodelijk was ) http://widmgemist.nl/
En dan te bedenken dat die site al een eeuwigheid in mijn favo's staat en je het alleen maar had hoeven vragen.
En als je eenmaal zo'n aflevering gekeken hebt, moet je ook niet meer op YT komen, want dan staat aflevering 10 of 11 bij je aanbevolen video's
Klopt, kwam ik ook achter en toevallig zie je de Mol op zo'n plaatje @Cookie, had ik het maar geweten
Bottomline: Iedereen wil de mol ontmaskeren, niemand wil nog geld verdienen. Daarmee is de voornaamste drijfveer voor een kandidaat dus scheef tegenwoordig.
Is dat denk je ook niet gekomen met de komst van de BN'ers? Een niet bekende Nederlander wil natuurlijk ook dolgraag gaan voor de pot als er tienduizenden euro's inzitten. Ze moeten met die spellen op TV gewoon terug naar de roots. Ik geniet erg van WIDM maar ik kijk het pas sinds vorig jaar. Programma´s zoals Expeditie Robinson zijn totaal naar de klote geholpen door die BN´ers.
Ah thanks, toch ook maar eens de eerste seizoenen kijken. Jammer dat de eerste 2 niet meer beschikbaar zijn, dan maar alvast het 3e en 4e seizoen.