[XOne] Fallout 3 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 aug 2010.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Waarom werkt VAT af en toe niet? Vind het enorm irritant, dan kun je niets selecteren en moet je handmatig schieten en erna werkt het weer, tot x beurten later en dan kan ik weer even niets selecteren/schieten via VAT. :confused:

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    VAT moet zich opladen.

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :9 Door dit topic krijg ik weer zin in Fallout 3, heerlijk spel om jezelf lekker in te verliezen _O_

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Sowieso alle open world games van Bethesda. :thumbs:

5. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Dat zijn eigenlijk nog maar de enige games die ik speel.:lol:

Ik vind zulke games juist heerlijk. Je kan doen wat je wilt en er zoveel uren in steken. Lekker je eigen gang gaan in plaats van dat je alles voorgeschoteld krijgt.

Zit weer helemaal in Fallout 3._O_ Speel nu na lange tijd weer eens de dlc van Mothership Zeta. :+

Laatst bewerkt: 25 jan 2013
  6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Niet voor mij, de andere elder scrolls games zijn mij te "hardcore rpg".. Fallout 3 is eigenlijk ook iets teveel een rpg, de eerste 10 uur vond ik het daarom ook niet leuk. Echter, de sfeer van Fallout 3, de omgeving, nouja het totaal pakketje gaat gewoon echt richting perfectie.. Zo goed dat ik 't zelfs met de rpg elementen wel goed kan vinden.

Misschien qua "awesomness" de secret of mana van de afgelopen jaren.. Het heeft echt wat episch in zich.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Inderdaad en als dat zelfs een minder RPG liefhebber als jij kan overtuigen is het zeker een must-buy. ;):+

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :) :b:

9. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Net Mothership Zeta weer eens uitgespeeld. Dit keer heb ik wel alle Holotapes gevonden van die DLC. Best vet eigenlijk.*) Want volgens mij heb je een half uur aan verhaal door al die holotapes. Dat vind ik ook echt leuk aan Fallout. Al die holotapes die je kan vinden in die wereld. En al die achtergrond verhalen die je dan kan beluisteren.:thumbs:

10. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    jezus, Ik heb dit spel oook helemaal kapot gespeeld.
    Ik wou oooit zeta kopen maar had toch maar broken steel gekocht.

Zou ik zeta nog een keertje kopen?

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb het al genoeg afgezeken, eens kijken of ik je kan motiveren om hem te kopen... Wat redenen..

1) je vindt afwisseling maar matig, je vindt het vooral fijn als veel gang structuren ongeveer steeds terug komen, lekker overzichtelijk!
    2) eindelijk eens alien weapons, daar waren we eigenlijk al het hele spel naar op zoeken
    :cool: de aarde zien vanuit een ruimteschip is awesome
    4) eindelijk eens tegenstanders die veel schade doen, ze gaan ook nog eens lastig dood

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Overigens vind ik Broken Steel wel de beste, want die verlengt het toch al korte verhaal best aardig. :thumbs:

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij maar Point Look Out :cool:
    + sfeer
    + best pittig
    + leuke side quests
    + super tof landschap/ omgeving om in rond te lopen

_O_

14. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Zaten toch al Alien wapens in het spel? Ik meen de Firelance en de Alien blaster

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En in zekere zin ook al die laster rifles van al die harnas figuurtjes. :+

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Main story vanmiddag uitgespeeld. Nu verder met de resterende side quests voordat ik aan de DLC begin. Best toffe missie op het einde. :)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zeker en dan vooral de afloop.

Fallout 4 mag van mij ook wel weer in Washington, maar dan met minder obstakels in het centrum.

Beter zou New York zijn trouwens! _O_

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Enig nadeel vind ik nog steeds dat metro systeem best een doolhof is. Enkele plekken, zoals die Radio Tower oid, heb ik echt lang naar lopen zoeken, zo ook naar die van de Raily Rangers. Moet je een bepaalde uitgang van een metro hebben en als je de verkeerde hebt, zit je weer heel ergens anders. Buiten is alles zo kapot geblazen dat je er ook niet bijkomt.

Als ik de laatste sidequests voltooid heb kan ik aan de DLC beginnen. Zal nog wel wat uurtjes duren voordat ik zover ben. :+

19. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je op je lokale kaart kijkt heb je altijd een marker staan bij de uitgang die je moet hebben, toch? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit lang heb moeten zoeken toen ik dat eenmaal doorhad.

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag het ook wel in New York zijn!..

Deel Deze Pagina