Ja, nu pas. Volgens mij was het gisteren of dit weekend toegevoegd. Maar toen heb ik niet online gespeeld.
Net voor het eerst in een maandje of 2 weer Halo 4 gedaan. Simplex speelt wel lekker, gelijk voor die killing sprees gegaan. Jammer dat die Fotus alleen de avatar armor is Die andere had ik gelijk gekocht
LOL, grafbal is best wel lachen in H4 en niet zo laggy en kut zoals in Reach. Iedereen loopt elkaar alleenmaar de tering in te meppen! Maar da's ook niet zo raar als je bij het starten van het potje hoort: "Smash enemies!".
File browser Voor degene die het nog niet gemerkt hebben, de in-game file browser werkt eindelijk volledig.
Team Doubles wordt maandag toegevoegd met enkele community maps + Slayer Pro optie. En competitve Team Throwdown (kak naam) playlist is aangekondigd. Release iig voor CSR april update.
RE: Halo 4: Algemeen [Deel 2] Ben nu weer verder gegaan met m'n solo legendary playthrough. Wat is nou de beste wapencombinatie tegen de ridders? Ik pomp eerst hun schild leeg en dan headshots.
Volgens mij pas op 25 februari. Dat zie ik op de wikia staan en was ook de datum die genoemd werd van gelekte release data een tijdje terug.
Dat en/of alles om hun heen uitschakelen en dan close range met shotgun. Zelf heb ik dat vaak gedaan op legendary.