[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Komt sowieso wel goed, blijft GTA :cool:

2. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Something smells fishy rockstar. Dit draait om eurootjes op een of andere manier, geloof niet dat ze een game na 5 jaar ontwikkeling gaan releasen net voor de next-gen release (zoals word gespeculeerd) Zou graag weten wat de vertraging nou echt veroorzaakt. Next-gen versie of geen next-gen dit jaar. Welke van de twee? 8)

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    De releasedate sept is alleen maar goed. Hup, lekker met je luie reet van de bank af in de lente en zomer en lekker naar buiten! Gamen doe je maar weer zodra het kutweer wordt: eind september dus.
    Prima geregeld Rockstar, al zeg ik het zelf.

4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Jup, en net als het nieuwe schooljaar weer begint ipv. in de vakantie. :)

5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ja precies. Want het is veel chiller om ff een uurtje a day te gamen tussen het.leren door, perfecte ontspanning! Ipv de hele dag binnen zitten terwijl het straks weer 25graden is en al je maten aan het chillen zijn op t strand.

6. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sluit me helemaal aan bij Reckuuza..
    Ik heb wel even snel zitten vloeken hoor, toen ik het vanochtend las.. Dit is toch DE game waar ik bij de vorige delen het meeste plezier aan beleed heb..

Maar inderdaad, nu komt die lekker in de herfst, stuk beter toch?
    Zomers wil ik zoveel mogelijk het strand op, bbqen, roseetjes en corona drinken!

Enig nadeel is dat ik in September begin met mn stage, en deze misschien in het buitenland ga doen.....

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekker weer de stereotype gamers erbij halen. lol.

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    True... Maaaarrrr,

In die periode zijn er meestal zat grote releases. Het kan ook wel eens lekker zijn om een topper in een andere periode onder je neus te krijgen.
    Daarnaast kun je overdag prima naar het strand gaan om vervolgens 's avonds nog een paar uurtjes achter je Tv te zitten..:)

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Nee, savonds chill je na in de heerlijke zomeravonden die gaan komen met je maten! :+ ken verder geeneen 'topper' die ik zou willen aankomend najaar.

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Pfff neppers!

GTA > Zomer/buiten zitten/terras/strand/alles :cool:

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Dude, ik was sarcastisch :+ Dit wil je toch niet 'een uurtje per dag spelen tussen het leren door'... Dit is motherfuckin' GTA!

En ja natuurlijk als GTA in de zomervakantie uitkomt komt niemand meer buiten en gaat er niemand meer naar het strand. :emo:

Laatst bewerkt: 1 feb 2013
  12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Dat zeg ik toch niet? Ik weet alleen van mezelf dat ik wss wel minder naar buiten ga dan ja. Dus fuck GTA lekker van de zomer, deze shit wil je spelen als t weer lekker kutweer wordt!

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    We wonen in Nederland he, hier is het niet 3 maanden zon zee strand 8)

14. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Nou 'het weer' is wel het laatste waar het vanaf hangt. En als het je lukt om GTA maar 1 uurtje te spelen, respect.

15. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zag dit niet aankomen en vind het wel een beetje jammer. Maar ja, zo lang de game er beter van wordt hoor je mij niet klagen. Mocht de next-gen Xbox inderdaad aan het eind van dit jaar komen, dan koop ik die hoogstwaarschijnlijk toch niet gelijk. En ook al zo ik die kopen: het duurt waarschijnlijk dan nog een lange tijd totdat er op de nieuwe xbox een betere game is dan GTA V op de 360. Dus op naar september dan maar!

16. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook meer een gevoel dan het daadwerkelijk het zien tussen 30 en 60.

Ik vind het niet zo erg dat de game is uitgesteld, de komende maanden zitten al helemaal volgeboekt met andere titels als je ook de andere platformen meetelt.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lol, vraag me af hoeveel mensen destijds niet liever IV ging spelen dan Koninginnedag vieren een paar jaar geleden

18. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik wilde het wel liever spelen hoor, maar koninginnedag, bier, Amsterdam, toffe party's... makkelijke keuze.. Dag erna uitbrakken met alleen maar GTA IV:+

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben niet persé zo van die conspiracy theories of hoe de fuck je dit ook maar moet noemen, maar gisteren is de game uit het niets uitgesteld en op dezelfde dag wordt bekend dat 20 februari een groots Sony evenement begint en in de teaser video zie je met grote letters 'See the future'. Next-gen PS kan dus heel goed getoond gaan worden daar. Hoe dan ook...het is echt goed mogelijk dat de game misschien wel praktisch af was voor beide systemen maar dat ze nu wachten op de nieuwe consoles en dan de game voor allevier systemen uitbrengt. Maar ja..then again, als de game af zou zijn, waarom zouden Rockstar en Take Two dat soort geld willen mislopen? We shall see.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Welk geld lopen ze mis dan? Iedereen haalt het toch. Of het nou op deze gen is of volgende. Zou goed kunnen dat MS en/of Sony dikke cash neer heeft geteld voor nog een next gen release

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina