Ik heb het geld niet nodig . Als ik iemand blij kan maken die hem niet heeft doe ik dat liever. Alhoewel ook hier waarschijnlijk misbruik van gemaakt zal wprden dan.
Waar teh hell vind ik deze Familiars ingame nadat ik ze heb gedownload. Ik kan al Familiars opslaan in het retreat en vangen maar vind die 2 gewoon niet
Ik zou het graag wel van je willen overnemen voor de retailprijs, en ik zou het echt niet als verkoop doen omdat ik zelf de wizard edition wil.
MM had er 50 ofzo, wij 5, trolololol. Beter morgen nieuwe levering. Maar buiten dat was de game sowieso moeilijk verkrijgbaar bij andere winkels nu al.
Ja klopt. Waren er net nog ongeveer 50 over... Tsjah, stuur ze maar naar Arena toe .. Hoop stiekem dat morgen er nog CE's binnenrollen perongeluk
Voor hoeveel heb je 'm daar gekocht? Ik heb er misschien wel interesse in. Het enige is dat ik dan nog van m'n andere versie af moet, want ik ga niet met 1 reguliere versie en 1 CE rondlopen Ik denk dat ik en OniRyo mogen gaan opbieden dan he? ^^
Het is wel weer eens fijn om goed te kunnen zitten voor een uitgebreide JRPG. Wel heb ik een paar kleine ergernissen betreft de vijand. Ze zijn meestal super snel als je eenmaal opmerken, waardoor een encounter haast onvermijdelijk is en de vijand respawned wel erg snel waardoor dungeons volledig doorzoeken wat geduld vergt.
Denk dat dat ook deels is zodat je niet teveel encounters kan ontwijken en dus niet per ongeluk under levelled kan raken? Heb me voorgenomen om hem vanavond uit de seal te halen, gewoon de BF3 invites negeren en er goed voor gaan zitten
Ik merkte dit wel later wel maar er waren nog steeds genoeg zeer zwakke vijanden die me constant aanvielen in het eerste gebied toen ik daar even terugkwam. Ik vind het wel jammer dat de vijand zo snel is dat een gevecht onontkoombaar is + een hoge respawn gehalte, dan hadden ze net zo goed random encounters in de game kunnen doen, hoe achterhaald deze ook zijn.
Klopt. Je kan wel je speed upgraden met die stampcards.. heb dat alleen nog niet gedaan dus weet niet of je dan misschien die enemies kan outrunnen
Dit is volgens mij alleen voor de wereldkaart. Je loopt zo tergend langzaam daarop, dus ik was wel blij dat je daaraan een kleine boost kon geven met die upgrade.
Vanochtend ook mee aan de slag gegaan. Ziet er echt fantastisch uit, alleen jammer van de 'tekst-dialogen' aan de onderkant van het beeld in plaats van geanimeerde cutscenes met voice. Stem van Drippy is trouwens episch
Dat zou wat zijn.. Een game van 50+ uur met allemaal voice-over dialogues. Op welke taal heb je 'm staan? Japans of Engels? Ikzelf nu Japans, maar wil eigenlijk wel eens weten hoe Drippy klinkt in het Engels. Punt is alleen dat je dan je complete databestand van de PS3 moet afgooien en opnieuw moet installeren. >_>
Behalve dat deze game wel erg veel niet ingesproken tekst heeft, dat had best wel wat meer ingesproken mogen worden.
Doe dat wel in m'n volgende playthrough ^^ Ja maar de niet gesproken gedeeltes zijn ook vrij kort. Dus het is niet dat je een kwartier tekst zit te lezen.