[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Hoezo veel winst, die dingen zijn toch Account Bound?
     
  2. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Net na lang twijfelen toch maar GW 2 aangeschaft! Ben heeeel benieuwd! Moet alleen nog ff wachten tot alles gedownload is :p
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vergeet niet je naam etc hier te posten zodat je kan worden opgenomen in de startpost. :D
    Nee, ik heb er vandaag 2 gewoon van de TP gehaald. :9 Is flink wat goedkoper dan 5/6 Gold uit te geven aan zo een kit met 3 beesten. Hier zijn de (niet zo zeldzame) zo een 20 Silver. Daarna 6 Gold. En dan gaat het alleen maar omhoog.

    Nadeel is dat je op deze manier dus niet de zeldzamere exemplaren krijgt. :+ Aan de andere kant bespaar ik me geld wat ik dan weer kan uit geven aan een escoba voladora.

    Vandaag,

    TEAMWORK
    [​IMG]

    Nar borden staren met mensen
    [​IMG]

    Mooi wezen in de nacht
    [​IMG]

    FROZEN MAW
    [​IMG]

    Een schild? Fuck that shit!
    [​IMG]

    Skill Points in enge grotten halen
    [​IMG]

    Deze was nog van gisteren. Een spin met zijn ijspet, en ik met mijn planten pet.

    [​IMG]

    Vandaag was dus een Engineer dagje.
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Als ik straks mijn nieuwe PC heb ga ik ook gw2 maar weer eens opstarten. :cool: Veel veranderd sinds de release?
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Er is wel een nieuwe dungeon en zone bijgekomen en veel dingen zijn gefixed. Alleen als je nog niet level 80 was dan zul je er weinig van merken :+
     
  6. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ok, net gisteravond aangemaakt dan :

    Forumnaam: Dranx
    Guild Wars 2 naam: Dranx.6093
    Norn Warrior met de naam Wobbeklopper
    Server : Far Shiverpeaks
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Haha, ik kwam je al tegen Wobbeklopper, jij zocht een Nederlandse guild :+
     
  8. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    hahahahah ja klopt! Wat een verschrikkelijk vet spel is dit toch ook hoor :D
    De sfeer die je al krijgt als het begint! Bizar!
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, wel weird dat ik bij Engineer en Elementalist niet van wapenset kan switchen. ik voel me zo... naakt. :+
    [​IMG]

    Na een event kwam een of andere gozert/mevrouw naar me toe om te melden dat ik met double daggers moest spelen. En hij/zij gaf me ook nog eens 70 silver. Kijk eens aan, gratis advies en gratis geld. :cool: En er werd me ook nog eens gezegd dat Mesmer de moeilijkste klasse is om onder de knie te krijgen. Ik heb blijkbaar skills. Ik wist het wel!
    8)

    Wat vonden jullie de leukste wapen combo bij Elementalist? Ik moet blijkbaar echt gaan kiezen aangezien ik niet constant kan switchen zoals ik gewend ben.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Heb je mesmer helemaal onder de knie dan? :+

    Mesmer is inderdaad (net als GW1) erg lastige professie, maar wel erg leuk.

    Ranger blijf ik het vetst vinden :cool:

    Community van Guild Wars is ook steengoed, dat zie je maar weer :)
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Persoonlijk vind ik mesmer is niet de moeilijkste klasse, maar de elementalist. Ik doe nu al een tijdje dungeons en spvp, voornamelijk met een mesmer, elementalist, thief en necro; en de elementalist is by far the most unforgiven (al zijn ze beide erg leuk om te spelen).
     
  12. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij elementalist moet je echt al je 20 skills geleerd hebben, 5 voor iedere attunement. En dan nog alle 4 verschillende effecten van een aantal utility skills per element:+

    Ik heb deze week ontdekt hoe combo fields werken, en nu kan ik in mijn eentje 10-14 stacks of might op houden wat neer komt op 350 - 500 power extra!

    Overigens vond ik staff heel fijn, en die gebruik ik in wvw vooral, maar daar heb ik 5000 kills voor dus die achievement heb ik al. Daarom ben ik overgestapt op scepter/focus, dat werkte wel aardig, maar nu speel ik met scepter/dagger en dat werkt best goed in pve. Door de dagger heb ik nu een groter fire field waardoor die stacks of might komen. Met de scepter heb je zo'n flame wall, die werkt niet echt lekker daarvoor.

    Ik heb uiteraard vaak gehoord dat dagger/dagger nogal op is, maar die heb ik nog niet gespeeld:p Wil eerst mijn scepter kills gedaan hebben eigenlijk, zit al over de 2000.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar natuurlijk! :+

    :'-(

    Valt me eigenlijk op dat ik maar heel zelden een andere Mesmer tegenkom. Niet zo een populaire klasse blijkbaar? Pff, de mensen weten niet wat ze missen. :cool:

    Vandaag,

    Ik zie het niet meer zitten. In low level gebieden moet ik weer mijn best doen. Wat is dit voor onzin?! Dan maak ik er zelf maar een einde aan.
    [​IMG]

    Natgesproeid worden door oversized sprinklers, beetje poseren in de stad.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ok, te druk bezig geweest met skills unlocken + niet dood gaan, dus geen echte 'actie' screens gemaakt. Dus, hoppa, over op mijn good ol' mesmer.

    Kanppe gozerts kom ik daar tegen. Echt veel gevoel voor stijl!
    [​IMG]

    Dan ik ook maar alweer een nieuw kleurtje. Dat zwart/ebony was misschien toch wat somber.
    [​IMG]

    Vista's, springen, huppelen, tralala.
    [​IMG]

    Dit gebied is qua looks in ieder geval wat beter dan Orr/Malchor's Leap
    [​IMG]

    Nieuwe (group) events ook, altijd leuk.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Chests! Die niet bij de draken staan? Het bestaat echt!
    [​IMG]

    Grote bouwwerken
    [​IMG]

    En wat een skill points iedere keer. Gelukkig bij sommige om de hordes vijanden heen weten te sluipen en heel sneaky zo kunnen communen met dat ding. Bespaart me een hoop ellende :p
    [​IMG]

    NIEUWE ARMOR GEVONDEN! :eek:
    [​IMG]

    Veel beter en mooier dan mijn huidige. Niet verwacht dat ik dat nog zou tegenkomen

    [​IMG]
    Kost wel een shitload aan Karma. Maar ja, waar gebruik je het anders voor. Nu nog verder sparen voor de schoenen, handschoenen en shoulder dingen. 8)
     
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ooit geprobeerd een Mesmer te spelen maar het autoattack geluidje van een 2h sword werd na 15min zo irrietant dat ik toch een andere class ben gaan spelen.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar je moet dan ook niet met een sword spelen! :+
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Ik probeer het op mijn nieuwe laptop te downloaden, wat gaat dat verschrikkelijk traag zeg, gemiddeld 200 kB/s 8)
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Ik moet eigenlijk toch echt eens verschillende wachtwoorden gaan nemen voor alle sites/services. Even wat random woorden bedenken. :+
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja dat moet je zeker! Met jouw 'IheartEmmaWatson' kom ik zo'n beetje overal op alle sites/games etc. :cool:

    Wel goed dat ze dit doen overigens. Het kan nooit kwaad om met enige regelmaat een password aan te passen.
     
  19. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben die veiligheid op zich wel op orde geloof ik. In het begin werden er veel mensen gehacked, maar dat was puur door wachtwoorden die ergens anders vandaan gehaald werden. Dus dan hadden ze een of andere browser game gehacked en probeerden ze alle emailadressen en ww combos die ze daar vandaan haalden, met wat kleine varianties soms. Stond iets op de site over dit, dat ze superveel logins per seconde hadden die gewoon puur die lijsten af gingen. Dus hebben ze al die mislukte pogingen en wachtwoorden daarvan geblacklist, en die kun je dus niet meer gebruiken in combinatie met dat emailadres, want anders gaan ze die lijsten echt nog wel een keer af met het gevolg dat ze je account alsnog hebben...
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dus je gaat voor die uber Ascended Necklace die je ook nog's kan infusen maar voor een duffe mini? :9
     

Deel Deze Pagina