[PS4] [PS3] God of War: Ascension

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jun 2012.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654

||
    Platforms
    PlayStation 3
    ~
    Uitgever
    Sony Computer Entertainment
    ~
    Developer
    SCE Santa Monica Studio
    ~
    Genre
    Action-Adventure
    ~
    Release datum
    12 maart 2013

God of War: Ascension is the next installment in the popular God of War series, set for a 2013 release. It is the seventh game of the series, and will chronologically be the first chapter in the series, forming part of a saga with vengeance as a central theme.

It will predate Kratos' entire reign as the god of war, and supposedly features a timeline roughly six months after Kratos' unintentional killing of his wife and daughter. If confirmed, possible flashbacks could also occur, seeing as how this timeline follows his allegiance to Ares, which was already addressed in the original God of War.

It will mark a new chapter in Kratos' story, as its listing notes to "Join Kratos as he as he takes his first steps on a now legendary quest for freedom, redemption, and the clarity to avenge his family in the most ambitiuous God of War adventure in the series so far."

According to eurogamer , The single-player will feature a "revamped" combat and weapon system, "promptless" mini-games and new puzzles. Sony stated the game will offer "fluid, life-like characters, dynamic lighting effects, and world-changing scenarios", although the story is apparently shorter than previous games.

The multiplayer part of Ascension, will feature multi-level arenas, where several players can fight one another. One specific level requires players to kill each other, while a chained cyclope, Polyphemus, interferes whenever players come too close. The multiplayer will most likely not allow not split-screen possibilities, but instead pan out whenever needed to actively show all participants.

[yt]HSo6IwTBMmw[/yt]

De enige God of War game die ik heb gespeeld is het eerste deel uit de HD collection. Ben er nooit mee verder gegaan, moet ik toch maar eens gaan doen. Grafisch vind ik Ascension, afgaande op gameplay beelden en screenshots, op dit moment niet in de buurt komen van het derde deel. Gelukkig is de game nog bijna een jaar in ontwikkeling, dus dat zullen ze nog wel in orde maken. Toevoeging van multiplayer lijkt me vrij overbodig, besteed die tijd liever aan de singleplayer.

2. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Beter maken ze dit ook cross-platform met de Vita. Ik zie daar wel brood in. Denk dat de gemiddelde consument nu ook wel een beetje klaar is met God of War.. Ik zie in ieder geval liever wat nieuws van Sony.

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Iemand de betá nog gecheckt? :)

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nah, dan moet ik de PS3 aanzetten. Zo veel werk. :+

(serieus, dat is de reden :emo:)

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag is er op IGN een livestream. Ben benieuwd. Het multiplayer gedeelte lijkt me erg dope. Jammer genoeg heb ik geen beta key kunnen bemachtigen :mad:.

6. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Deze lijkt mij minder dan de vorige maar toch maar in de pre order gezet(en die mini sackboy kratos keychain is toch wel tof er bij).

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Game komt over twee maanden uit maar over de SP is nog niks tot amper iets bekend. Alleen maar blabla over de nutteloze MP. Dit gaat volgens mij nog een grotere melkkoe worden dan GoW Judgement. :emo:

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik had zoooo graag gewild dat ze nou eens een keer de ballen hadden om iets anders te doen. Noorse mythologie? Egypte? Pff, zelfs Jezus wil ik wel in elkaar rossen als dat eens wat anders betekend. :+

Het verhaal om GoW interesseert me niks, deze games gaan gewoon om de epische gevechten. Dus de reden dat ze hetzelfde blijven doen vanwege het verhaal is gewoon een reden van niks. :p

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Er staat seventh game in the series.. Je hebt de trilogy, die 2 op PSP en welke nog meer dan? bedoelen ze die gare mobile game

Laatst bewerkt: 16 jan 2013
  10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    De nieuwe GOW, alweer een technisch marvel. Ik twijfel er niet aan dat dit weer een baanbrekende titel op technisch vlak wordt, zeker niet als ik deze early build zie. Maar hoe goed wordt de uiteindelijke gameplay?

Laatst bewerkt: 26 jan 2013
  12. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Als het zich iets verbeterd op het vlak van God of War 3 ben ik al meer dan blij. God of War 3 is nog steeds mooier dan veel games die momenteel uit zijn. Dus graphics maak ik me echt geen zorgen om. Het enige wat mij wel opviel was dat het er een stuk meer 'comic' uit zag. Of ben ik daar de enige in?

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ik vind het kleurgebruik iets warmer, of bedoel je iets anders?

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    denk dat dat het is idd, 3 had vaak een wat kil, blauwig filter

15. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Dat zou inderdaad wel kunnen hoor.

De eerste 30 minuten van de Singleplayer. Na dit gezien te hebben, MOET ik die game echt hebben. Het is weer van heerlijke epische proportie. Al moet ik zeggen dat ik de boss battle van het eerste level van Ascension wel heel erg veel vindt lijken op de boss battle van deeltje 3. Alleen is deze nog iets epischer :D

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo kijk je volledige 30min? Zou ik never doen eigenlijk. GoW is toch een must buy

17. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat ik nog niet overtuigd was van de singleplayer, ik had er nog nauwelijks wat van gezien. Er werden alleen maar beelden vrijgegeven van de multiplayer, die me geen ene reet interesseert. Dus heb gedeeltes gekeken van de video, maar niet alles. Sowieso is dat toch mijn eigen pakkie an? :+

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik hoef niks te zien, fuck die mp, boeit me ook geen reet.. Maar ik ga er blind vanuit dat het episch wordt en what not, dus hoef ook niks van de SP te zien. Iedereen zn ding, maar vroeg me af waarom je 30min zou gaan kijken toch, maar je hebt gedeeltes geskipped enzo, dat kan wel

Gare trailer dit zeg

[yt]Amhte03qc8I[/yt]

Laatst bewerkt: 8 mrt 2013
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    @UpInSmoke0611: zo slecht vind ik em niet hoor. Kratos ziet er een beetje apart uit, maar ik vind em verder best goed.
    Gelukkig is de demo de eerste 30 minuten van de game. Dus als het net als GOWIII is heb je het beste dan al gehad en kan ik me mijn geld besparen. :+

Deel Deze Pagina