Het is meer dat ik het echt betwijfel dat ze de game gewoon zouden laten liggen, terwijl hij af is, puur om het tegelijkertijd met de next-gen te kunnen releasen. Ze zouden nu gigantisch veel centen binnenhalen met de game op de 360 en PS3. Vind persoonlijk het verhaal wat ik op de vorige pagina heb staan geloofwaardiger en als het echt waar blijkt te zijn, dan is zo'n uitstel alleen maar beter.
Oh wacht, je bedoelt dan dat MS/Sony een deal gemaakt zou hebben met Rockstar voor heel wat geld en dat ze dus expres de game niet uitbrengen nog? Dat is mogelijk...maar dat zijn die theories waar zij dus van beweren dat het echt onzin is..maar ja...natuurlijk gaan ze zoiets niet toegeven. Echter zie ik zelf niet de consoles in september komen.
Rockstar bracht een tijd terug Liberty City Stories en Vice City Stories uit voor de PSP. Later werden deze geport naar de PS2 voor nog wat extra centjes....dat zie ik eerder gebeuren. GTA V in september/oktober op de huidige consoles en volgend jaar misschien een port voor nieuwe consoles.
Laatst bewerkt: 1 feb 2013