[PS4] [PS3] Ninokuni: The Another World

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 24 jun 2010.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zou kunnen, ik heb vandaag niet gecheckt. Kan dat ze pas vandaag op de release geactiveerd worden.. Naja.. Wordt wel een klus om veel Familiars te trainen.. Ik heb er nu al 10 ofzo en er zijn hele zwakke bij die geen pepernoot raken nog

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nu 2 uur erop zitten. Wat een game. _O_
    Alles klopt, van de muziek tot de graphics tot de sfeer tot de humor. Die eerste echte town ook, jezus wat is die prachtig!

Dit is echt een game die ik al tijden mis. Ik vind hem nu al beter dan Tales Of Vesperia, qua gevoel dat ik erbij krijg.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Goed om te horen dat de game het dubbel en dwars waarmaakt, al heb ik daar weinig over getwijfeld. Ik ben op dit moment nog bezig met Dragon's Dogma (kwam er maar niet aan toe), maar deze titel gaat zeker heel snel daarna in de lader van de PS3 belanden.

4. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Zo, dan krijg ik misschien de Wizard Edition niet van Europa, maar ik ontvang wel de Namco Bandai Wizard Edition volgende week als het goed is, ik kan niet wachten om de game te spelen!.

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik vraag me trouwens af hoeveel van de tofheid van Drippy overblijft in het Japans. De Engelse versie steelt echt de show. _O_

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk heb ik nu wel een Wizard editie. Kon ineens weer bij amazon.co.uk bestellen.

7. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de twee DLC familiars al ja, bij de Temple of Trials zijn die coupons in te leveren

Laatst bewerkt: 1 feb 2013
  8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    spijt dat ik geen CE heb gekocht, had dat boek echt wel gewild achteraf

wat een bazengame

edit://

ga ik die 2 dlc familiars even uit de store halen, zie ik dat ik nog 15 euro saldo had die ik blijkbaar was vergeten :D

meteen journey er maar bij gekocht, best game weekend ever

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Kijk vanaf 8:25. Ik vind hem genialer in het Welsh, al lijkt de voice acting over het algemeen prima.

10. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben volgens mij de enige die nog niet compleet overtuigd is of al die negens wel terecht zijn.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nee hoor. Het hadden namelijk tienen moeten zijn. :+

j/k. Maar als ik het met Tales Of Vesperia vergelijk, die ik recent aan het spelen was, vind ik deze na 2 uur al vele malen beter. De sfeer is zoveel beter, de algehele audiovisuele package, in tegenstelling tot de suffe Japanse humor van ToV heeft deze game wel humor en het battle systeem staat mij meer aan.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het battle systeem is het enige waar ik nog niet van overtuigd ben, ik ben nu in de eerste town en het is toch wel erg simpel tot nu toe

maar de complexiteit komt vast nog wel

voor de rest vind ik het echt genieten. Heb me sinds bijv Skies of Arcadia niet meer zo zitten vermaken met een JRPG

Het heeft net niet die echte betere Ghibli vibe maar het scheelt niks en het is tot in de puntjes verzorgd allemaal. Humor is ook tof en de wereld is prachtig

het is ouderwets , maar wel ouderwets genieten

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tot je strx meerdere familiars hebt en een ally enzo. Wordt wel lastiger hoor

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sommige vormen van familiars zijn zo geweldig. Van Acee naar Deecee (AC/DC), Cogdenser (zoek zelf maar uit 8)), Captain Whamtastic, Hooting Star of Sasquish > Sasquash > Papa Sasquash > Mama Sasquash. Gotta catch 'm all. 8) Zit nu op dat stuk uit de demo, echt een uur lang de in-game boek door zitten nemen. Heerlijk sfeertje en Drippy is echt machtig geniaal, elke keer als je een echte cutscene krijgt raak ik helemaal blij omdat ik weer kan genieten. _O_

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dan moet je hem wellicht zelf gaan spelen?

EDIT: Of je speelt hem wel al... als ik dat tenminste goed lees in de Vesperia topic.

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Was eigenlijk van plan hem wat later te halen, maar door al die positieve verhalen hier begint het toch wel te kriebelen.

Misschien morgen toch maar halen :+

17. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Haha, ik heb precies hetzelfde. Was ook van plan hem later te halen. Ik heb veel games liggen die nog (uit)gespeeld moeten worden, maar heb echt de neiging om Ni No Kuni volgende week toch maar gewoon te halen. Na Blue Dragon geen JRPG gespeeld, dus wordt ook weer hoog tijd.

Fuck it, ik haal 'm maandag.

18. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten wel een paar rare moeilijke stukjes tussen opeens.

14 uur gespeeld heb nu net de derde stad uitgespeeld en
    ik heb een boot :), dus ik dacht ik ga even lekker de hele wereld verkennen, maar ik wordt overal keihard gekilled, toen maar gewoon doorgegaan met het verhaal, en net het gevecht tegen Shadar gehad

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Lekker stil hier, ik denk dat het veel over het spel zegt. :+

Ugh, mijn Ni No Kuni komt helemaal uit Amerika, ik krijg het spel 2 maal, omdat ik de steelbook versie ook wou. :+ Ik kan niet wachten om dit spel te spelen.

Laatst bewerkt: 2 feb 2013
  20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nu zon 6 uur gespeeld en het battle systeem begint nu echt vorm te krijgen

heb mn eerste ally dus kan nu tactics instellen e.d

maar snap niet waar ik nu kan zien welke familiar goed bij wie past

ik zie die signs bij de familiars wel staan maar hoe weet ik nu welke beter bij esther passen en welke bij oliver?

heb ze de eerste 2 familiars (en die bij mij dus t sterkst zijn en het best in melee) gegeven, allebei 1 en dan als tactics keep us healthy/attack weakest target en dat werkt prima

maar vraag me dus af of ik nu wel de juiste familiar op de juiste ally heb zitten

Deel Deze Pagina