Wel toffe aflevering weer. Kom er trouwens nu pas achter dat Daniel Hardman Gale Boetticher is van Breaking Bad haha.
Hmm ik begin mij nu wel op sommige momenten te storen aan deze serie. Zoals dat daniel achter elke case in seizoen 2 komt te zitten, cases zelf zie je alleen nog het oppervlakte van (in seizoen 1 vond ik het juist tof dat ze er wat dieper op in gingen).
In de nieuwste aflevering laten ze weer een glimp zien van hor ze de afleveringen maakte in seizoen 1. Begon me ook lichtelijk te irriteren aan de transitie van de pearson-hardman break-up
Haha wow, nu je het zegt, idd. Ik ben trouwens vorige week begonnen aan deze serie, echt tof! Ben nu bij S02E06.
Heb nu wel genoeg van Hardman eigenlijk. Hopelijk is de volgend seizoen echt weg. Nog een aflevering toch?
Moet ep van vorige wk nog zien en deze wk ook...begin beetje af te haken. Meer van hetzelfde gedoe steeds.
Oh god, niet de man zonder ballen uit Game Of Thrones. Vind Hardman nog wel tof, zal ook zeker niet nu al eindigen. Maar op een gegeven moment mag het wel genoeg zijn, heb wel zin in weer wat simpele cases eigenlijk. Al lijkt het me ook fantastisch als ze Hardman eindelijk definitief aan pakken. Breaking Bad Spoiler van Hardman Spoiler Of Jesse moet gewoon even langskomen en hem neerhalen. [yt]dyj8QiZGUMc[/yt]