Heb de game inmiddels een aantal uurtjes gespeeld en moet zeggen dat ik ook nog niet zo overtuigd ben van het ''legendarische'' stempel dat op deze game word gedrukt. Vind het allemaal wel tof, maar op het moment nog niet meer dan dat. Misschien dat m'n mening later in de game anders is.
Ik blijf treuren dat er zoveel tekstballon inzitten in plaats van gesproken dialogen. Dat schijnt bij JRPG games te horen maar ik had gehoopt dat bij console games als deze alles gesproken zou zijn. Dan was het een epische game geweest, nu vind ik 'm gewoon leuk
Eindelijk na 12,5 uur krijg ik de optie om mijn hele team te laten verdedigen! Beetje jammer dat de AI dit niet zelf doet, dit is iets wat mij erg frustreerde in de boss battles die ik nu achter de rug heb.
mis dat idd ook wel nu dan switch ik expres even naar esther om haar of defense te zetten en snel weer naar oliver om hem te laten defenden en zodra ik dat doe gaat die trut doodleuk weer aanvallen (terwijl er een boss een dikke special staat te chargen) mooi dat dat straks wel kan maar zelfs met de beperkte AI kan ik niet zeggen dat het op normal moeilijk is ben bij die lava boss een keer dood gegaan uit ongeduld maar voor de rest is het tot nu toe goed te doen
Heb er nu 6 uurtjes op zitten. Ben nog steeds enorm aan het genieten. Game is tot nu toe nog steeds behoorlijk makkelijk.
Net de trials afgerond vindt de game nogsteeds super. Paar vragen: Ik begrijp nogsteeds niet welke fammiliars bij wie het beste passen.. hoe kun je dat nu zien? uitleg van bewegen bij signs snap ik niet. heb ik wat gemist?
Het helpt de moeilijkheidsgraad ook niet dat die wegren tactiek wel erg goed werkt, de AI weet echt niet wat ze moeten doen als melee hun enige optie is en jij blijft bewegen.
Ik heb nu ook de dansende icoontje ontdekt inderdaad erg simpel. Hebben jullie ook dat "gotta catch em all" gevoel? Ik wil alle beestjes hebben haha, alleen vind ik het wel lastig om een goede keuze te maken welke wel en niet te levelen.
Heb het ook alleen kan ik nog niks vangen . Heb pas bet mijn staf dus dat zal nog wel even duren. Ik wil alles goud hebben hehe. Zal wel onmogelij worden ^^
ik level eigenlijk alleen nog maar voor elke ally een melee en voor elke ally een magic familiar heb ook geen idee wat ik verder nog in mn team zou willen hebben :/ maar heb ook nog geen gevechten gezien waar ik er meer dan 2 per ally nodig zou hebben ik heb die 2 dlc familiars ook gedownload, zouden die nu in mn familiar storage ding moeten zitten? Kon ze daar niet vinden nml
Is het niet handig bijvoorbeeld om in ieder geval 2 melee's te hebben zodat als je er 1 evolved en deze weer terug naar lvl1 gaat je iig nog een andere hebt met een high lvl?