Zojuist de demo op de 360 gespeeld. Camera staat idd soms erg dichtbij Raiden, maar verder bestuurt het perfect. Counteren is easy, maar wanneer je het sloppy doet springt de tegenstander achteruit. De dodge move gaat lastiger, omdat deze move ook afhankelijk is van een slash move. Het werkt alleen wanneer je een tegenstander gelocked hebt, vandaar dat je niet kunt dodgen buiten combat.
Buiten dat blijft het een erg goede demo. Speelt heerlijk weg. Revengeance gaat waarschijnlijk niet de prijs voor de indrukwekkendste graphics winnen dit jaar, maar maakt dat meer dan goed met 60 fps gameplay. Wat een verschil met ander 30 fps games zeg. Combat is ontzettend soepel en heeft een prima vibe. Revengeance biedt mij wat ik zo miste in Ninja Gaiden 3. Het is goed te spelen door maar wat te rammen op te knoppen, maar Revengeance biedt de tools voor ultieme precisie wanneer je bereidt bent extra te investeren in de combat mechanics. Eén ding is mij wel duidelijk: de Ninja Gaiden serie had gewoon overgenomen moeten worden door Platinum Games. Dan hadden we een kick ass game gekregen. Tot die tijd lijkt Revengeance tot een prima alternatief uit te pakken.
Laatst bewerkt: 31 jan 2013