1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 27]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Villain deed me denken aan een slechte imitatie van The Joker/ander villains uit de Dark Knight-trilogie op een of ander moment. Beetje zelfde trekjes, alleen dan veel slechter en met gare dialogen.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu was die wel apart idd. Maar als ze hem meer aandacht hadden gegeven had het zo een van de beste kunnen worden.
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Alle Dirty Harry films gezien:

    Dirty Harry. Het begin en in mijn ogen de beste van alle vijf films. Harry Callahan gaat achter een psycho, Scorpio, aan, die een meisje gekidnapt heeft. Harry heeft zo zijn eigen manieren om deze misdaad op te lossen. Clint Eastwood speelt een brute agent en San Fransisco wordt goed in beeld gebracht.

    The magnum force. Tweede deel en een leuke opvolger van deel 1.

    The enforcer. De minste van de films. De film wordt wat luchtiger/grappiger ten opzichte van de eerste delen. Daarnaast is de tegenstand van Harry een groep vietnam-veteranen, die eerder doen denken aan een stel hippies.

    Sudden impact. Film geregisseerd door Clint Eastwood zelf (enige in de reeks). Ook wat donkerder dan de eerdere films. In ieder geval een verbetering in vergelijking met deel 3.

    The dead pool. Laatste film en wel een aardige.
     
  4. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag The Matrix voor de eerste keer gezien. Goede film en het hele Matrix-idee is ook gewoon echt goed verzonnen. Ook heb ik Goodfellas nog eens gekeken. Een van mijn favoriete games, Mafia 2, is eigenlijk gewoon Goodfellas: The Movie. Mafia-sfeertje houd ik wel van, binnenkort dus de andere klassiekers zoals The Godfather kijken.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Yeah! _O_
     
  6. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Constantine gezien. Leuke film. Keanu Reeves verdrijft demonen, alleen de hel breekt los.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gisteren Cloud Atlas gezien.

    Prima film. Maar, kan iemand me uitleggen wat de verschillende verhalen ALLEMAAL met elkaar te maken hebben? Ik had het idee dat het verhaal van de uitgever bijvoorbeeld irrelevant was.
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    De verschillende verhalen zijn met name door middel van thema's met elkaar te verbinden. Goed versus slecht. We zijn allemaal 1 volk. Vandaar dat dezelfde acteurs ook verschillende rassen spelen. Ook door de tijd heen blijven we hetzelfde. Zoiets. Dat verhaal met die uitgever ging ook over goed en slecht. En geld.

    Het blijft vrij vaagjes hoor. Als er nu 1 strak thema was geweest dan had de film misschien wat beter gewerkt. Nu was de film wel ok, maar niet super.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb ook begrepen dat de film een stuk meer tot zijn recht komt als je eerst het boek leest :)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat had ik wel door. Maar met name het verhaal van de uitgever voelde zo enorm overbodig. Niet te doen.

    Haha, thanks. :+

    Ze hadden dat plaatje ook echt niet nóg vager kunnen maken.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811




    Mwah, Fast 6. Fast 5 was eindelijk eens vermakelijk maar dit ziet er echt weer gaar uit. Mass Effect Strark Trek 2 gaat wel dik worden. _O_
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Extended look" lol. Iron Man gaat heus wel oke worden. Maar blijft altijd zo oppervlakkig.

    Fast 6. Ja van mij hoeft het niet. Fast 5 was verassend leuk. Maar was eigenlijk een standaard actie film. Vond het een mooi einde. En toen kwamen ze opeens met nog een scene na de credits..

    Star Trek ziet er gewoon tof uit. Kan niet meer zeggen. :)
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Wat ziet Fast6 er ongelofelijk kut uit,

    Vond die eerste paar fast en furious nog wel bruut maar toen was ik 10 ofzo, 5 was nog wel okee.. maar deze hoeft van mij inderdaad ook niet.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Nog nooit een Fast Furious film gezien, behalve 2jr terug dan Fast Five.
    En die vond ik echt dope! Was dus erg benieuwd naar dit deel, maar het ziet er dramatisch uit tot dusver.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]jLJqCPNFUlw[/yt]
    Dit ziet er wel erg vet uit!

    Silent Hill Revelation
    Het leek net of ik naar deel 1 zat te kijken, alleen dan slecht uitgewerkt! Keek echt uit naar deze film, maar helaas waardeloos. 4/10

    Flight
    Geweldige film! 8,5/10
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gaat ze gewoon weer een spidermanzoen geven!
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Argo was inderdaad tof!
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond het maar een oppervlakkige film. Ach tijd van de Oscars he.
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Die staat al op het net brrip :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina