[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
  2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    GTA V niet vertraagd voor release volgende generatie

Rockstar heeft geruchten omtrent de releasedatum van GTA V, die al enkele dagen op het internet de ronde deden, de kop ingedrukt. Volgens sommigen zou de game uitgesteld zijn om een release voor zowel de huidige als de volgende generatie consoles mogelijk te maken.

Rockstar benadrukte dat Grand Theft Auto V enkel uitgesteld werd om de kwaliteit van de game te verzekeren en aan de hooggespannen verwachtingen van de consument te kunnen voldoen.

"To those of you saying or seeing various conspiracy theories about there being some other ulterior motive for this delay, rest assured that they're all nonsense - literally the only reason we've delayed the release is because we want the game to be as good as it needs to be, for those of you asking about the official box art, that will be coming out a bit later as well." aldus Rockstar.

bron: http://www.computerandvideogames.com/389195/gta-v-delay-rockstar-dismisses-conspiracy-theories/

Laatst bewerkt: 4 feb 2013
  3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Voor ons wel ja. Mits we gelijk een nieuwe console halen. Maar voor Rockstar is het minder slim. Niet iedereen heeft gelijk een nieuwe console in huis en is de verkoop minder.

4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Maar een dubbele release is nog steeds niet uitgesloten denk ik. Zoals Zelda: Twilight Princess op de GameCube en Wii, en wat meer recent Darksiders II en Mass Effect 3 (die al maanden uit waren) op de Wii U een paar maanden later.

Ik zie het wel gebeuren hoor :)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Laten ze eerst maar gewoon de game afmaken en uitbrengen in september en hopelijk zonder nog enige uitstellingen. Maar je weet dat maar nooit tegenwoordig helaas.

6. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Games worden meestal toch niet twee keer uitgesteld. In ieder geval niet als de ontwikkelaar al een release date bekent heft gemaakt

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik zie het bij Rockstar nog wel gebeuren...

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het leuke is, eigenlijk is dit nu al de tweede keer. In een zeer korte tijd ook. Aan de financiele verwachtingen van vorig jaar was te zien dat GTA V gepland stond voor eind 2012. Totdat die bijeenkomst tussen Take Two en aandeelhouders gebeurde en ineens die grote verwachtingen naar het andere fiscaal jaar werden geplaatst. Dus soort van interne delay.

9. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    4 maanden wachten?

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHhhhh oh oh oh oh

Ik wou dat meer developers zo omgingen met hun tripple A }:]
    (square Enix anyone)

Who cares als er later nog een versie komt met alle visuals op max op de nextgen!

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag bij de bijeenkomst tussen Take Two en haar aandeelhouders. Niets nieuws uiteraard..maar paar quotes van Straus Zelnick van Take Two:

On the new launch date: "Open window." "Good launch time."

Re-directed a question about DLC: "R* will talk more about that."

On GTA V not launching on next gen: "There is not one gamer who will sit it out with GTA V to wait for something better to come along."

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Amen.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Yep, dat is een viewpoint van Take Two die ik super goed vind. Ze kunnen elke twee jaar, hell, elk jaar een nieuwe GTA uitbrengen en een shitload aan mensen zouden het kopen, net als CoD, maar ze doen dat niet. Kun je alleen maar waarderen lijkt me, zoiets.

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, iets waar AC aan het kapot gaan is.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Rockstar mag wel weer eens met iets komen, hele hype doodgemaakt.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb begrepen dat de marketing van de game automatisch een paar maanden is opgeschoven toen ie werd uitgesteld, schijnt logisch te zijn. Ik vind het maar apart je, ze kunnen een screenshot per week uitbrengen en de fans vinden het al heel wat. Ach ja...ik verwacht april of mei dat we een update krijgen en dan hopelijk ergens in augustus het goede bericht dat de game gold is gegaan. Dat bericht was er voor Bioshock Infinite al meer dan een maand voordat de release van de game was...dus dat kan ook best met deze.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Geen nieuwe screenshots, videos of wat dan ook..maar wel iets interessants. Toen de game werd aangekondigd voor een 17 september release, heb ik in dit topic wat verteld over een poster op de GTAV.net forums genaamd Meta187. Ik heb toen vam iemand een PM gekregen en die persoon beweerde dat de reden van uitstel onder andere te maken had met bepaalde features. Zoals het schrappen van huizen, dat zou een test geweest zijn van Rockstar om te kijken hoe mensen erop zouden reageren. Hij zou dit gehoord hebben van iemand op de forum met inside info.

Om een lang verhaal kort te maken, dit topic:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=540985

Zou een grote rol gespeeld hebben in de beslissing van Rockstar om de game uit te stellen naar september. Het wordt nog interessanter wanneer je ziet wat deze user heeft ontvangen van Rockstar:

Het lijkt er dus op dat Rockstar ook erg onder de indruk is van de ideëen van deze user. Ik zou zeggen...heb je tijd over..check de thread, want er staan absoluut erg gave ideëen tussen indeed!

'For the Love of Money', a topic that started as a well-thought out and in-depth analysis of all things money in GTA V, has been turned into a large scale Community project after overwhelming feedback and participation from our members. Creator meta187 gathered a team of other talented members and has also developed a 3-part video series, in addition to the evergrowing topic, to present the ideas after receiving recognition from the one and only Rockstar (yes, I said Rockstar). Head on over to GTAForums to read, watch and take part, and look out for a dedicated article right here on GTAV.net in the coming days.

That's all folks.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2013
  17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Huh, die shit heb ik ook allemaal... Die nummerplaat staat hier naast me! 8)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Haha. Maar ik denk wel dat dit wat zegt. Ze geven hun complimenten en dan leg ik een beetje de link naar die PM die ik ontvangen heb. Het hoeft niet persé iets te betekenen, maar waarom zou Rockstar naar een willekeurige forummer al die stuff sturen? :)

19. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben toch wel benieuwd wat dit betekent. Op de voorpagina van gtav.net staat ook nog wat over die meta187 gozer.

20. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Wouw, dat topic even doorgelezen(de startpost dan) en ik moet zeggen, als 10% van die ideeen naar het spel komen dan wordt het echt EPIC!!..

het hele handel/wandel/investeren gebeuren lijkt mij echt geweldig, geld is indd iets wat in de afgelopen GTA's in het begin je drijfveer is maar later is het er gewoon.. (ik ben op kamers al dik 3 maand aan het stoeien in GTA IV zonder ook maar missies te doen en ik heb nog steeds geld zat(ik zit op 2/3e van de missies)..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina