Ja zo C4 gast volgens mij. Is irritant ja. Als je op B bezig en het zit een beetje vast en C begint te flashen ga terug. Defend what you got. Shitload aan gasten bleven maar hangen en ja dan hebben ze ook C en dan ben je nog meer de lul. Ze hadden ook een shitload aan granaten btw. Was ook vaag. Veel was vaag dat potje. Maar ja 500% ticket is Bazaar is ook insane. Alleen Raafie vind het cool volgens mij.
Werkte VOIP niet vandaag of wat het iets anders? Want in het begin hoorde ik wel wat, Daarna hoorde ik zelfs het hele team niet meer. Merk wel als je met mic speelt dat gelijk meer mensen in het team ook gaan gebruiken.
Als ik nu Battlefield wil gaan kopen, kan ik dan het beste de Premium editie kopen of gewoon de normale?
absoluut premium, 20 extra mappen en een zooitje gamemodes en assigments en andere extra's als je nu alleen de basic koopt kun je eigenlijk maar de helft van de MP spelen je hoort mij en virus alleen als de private chat wegvalt (en dat gebeurde vandaag een paar keer, had ook weer een disconnect in t eerste potje van t weekend mn netwerk maar s nakijken)
Wat zij zeggen ^^ @ Delphiki Ja hoorde jullie even op Canals en toen had je het ook over je netwerk idd. Wist niet dat jullie in een party zaten.
Ook al vind je maar 3 van 2 expansions leuk dan ben je nog steeds goedkoper uit met premium ipv van de 3 los te kopen.
unbalanced teams (Erger ik me ook in alle fronten aan) Maar dan ook 'Rank' balance 'Team balance' Speel soms ook tegen 8 a 9 100 Lvl players (Gewoon niet leuk meer als jou team beduidend lagere ranks hebben) En dus vaak falen in team werk.
Zijn er nog meer mensen die problemen met de verbinding hebben. Ik word er elke keer uitgegooid met de mededeling dat de connectie met de servers van EA is verbroken, en daarna met m'n Xbox live. Of heeft iemand hier de oplossing voor...?
Had daar gister ook last van. Team balans is soms wel echt dramatisch idd. check dit bijvoorbeeld http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/75877766/2/169858084/ en dan had ik in het begin die 100's al naar het andere team gezet omdat die bij elkaar hoorden (en naar later bleek nog 1 van die 100's in ons team er ook bij hoorde) maar het slaat toch nergens op dat je de spelers op die manier automatisch over de teams verdeeld Hybrid, Lee, Kurtje, Virus en Ik horen in hetzelfde team, dus ik denk dan gooi ik de andere 100's over om het spannend te houden maar de nieuwe spelers die joinden werden totaal niet eerlijk verdeeld (OF de hoog gerankte spelers letter beter op rank en springen meteen naar het team met de meeste andere hoog gerankte speler, dat kan natuurlijk ook nog)
Volgens mij kijkt de game ook naar de skill score. Ook al ben je level 100 maar je hebt wat mindere potjes gehad. Dan dropped je skill wat en word je dus niet geselecteerd op je level maar op je skill.
Ja dat werkt dus voor geen kut dat systeem want je skill level zakt ook als je noobies inmaakt kijk bijv hier http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/75877766/2/169858084/ Imho zouden ze EERST naar rank moeten kijken en dan pas naar skill level ofzo en ik geloof nooit dat in dat voorbeeld wat ik gaf de skill levels ook maar enigzins gelijk zijn tussen de teams En daarnaast kijkt de skill berekening veel en veel te veel naar je K/D per potje dus als je objectives enigzins negeert in CQ en je gaat alleen voor de kills dan gaat je skill zogenaamd omhoog terwijl dat imho niet is hoe je CQ wint. Dat hele skill level en matchmaking systeem mogen ze voor deel 4 nog wel eens goed onder de loep nemen (en daarnaast server admins meer mogelijkheid geven om de teams beter te balanceren en daarnaast ook te kunnen voorkomen dat spelers die bijv niet in je squad maar wel in je party zitten tussen de rondes over gegooid worden naar het andere team)
Misschien werkt het wel goed voor SQDM of TDM? Want daar is K/D veel belangrijker voor je win kansen denk ik. Maar voor CQ is het geen goed systeem