[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Eindelijk een developer die het snapt. :cool:

    Vooral hiernaar benieuwd:
    Edit: Heeeeeeel veel info:

     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Next-gen gaat echt geweldig worden voor RPG fans. Een open world The Witcher en ik verwacht dat een dev als Bethesda hier echt wel naar gaat kijken en ervan gaat leren. Vooral qua combat en ook vooral dat er geen laadtijden zullen zijn. Talk is cheap, uiteraard..maar ik zie CDP het nog wel klaarspelen en dat zou echt mega geweldig zijn. Gewoon nergens meer laadtijden. Niet wanneer je een dorpje/stad ingaat, niet meer wanneer je een huis in/uitgaat...nooit meer.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Geralt die denkt, fuck it, en gewoon uit een story missie loopt, bruut :cool:
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik moet The Witcher 2 maar eens aanschaffen dan. Awesome dat de nieuwe dan open world wordt en de monsters niet mee scalen in level. Meer ga ik niet lezen, dat zie ik dan wel als ik de game haal in 2014. :cool:
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    True, maar als het allemaal nog grootser etc gaat worden dan heb je straks nog maar 1 spel per jaar nodig :+
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    1 shooter en 1 rpg en voor de rest alleen wat xbla of dlc, mijn portemonnee zou het toejuichen :+
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Snif... kunnen we 2013 niet ff snel skippen? Ik wil nextgen, ik wil W3!
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja man, daar heb je echt geen ongelijk in. Ik heb nu nog moeite om de backlog van games uit 2009 weg te werken. Dit jaar wordt ook best insane...en het blijft maar doorgaan. Maar ja..alsof we mogen klagen :D
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Ach, GTA V komt er ook nog even stiekem tussendoor :+

    Ik sta eigenlijk meer te wachten op W3 dan op GTA V

    Of niet.. Ik heb ze beide net zo graag :+
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat deze gen nog maar eventjes duren, ik zie teveel developers en game series ten onder gaan tegenwoordig en dat word in de toekomst alleen maar erger.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    W3 en TES VI anytime boven welke GTA dan ook :)

    Maar je hebt gelijk, er komen nog wel een paar top games om de tijd te verzachten ...
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wild Hunt will be the last Witcher game
    February 5th, 2013 Posted in General Gaming, News, PC | 0 Comments


    CD Projekt RED plans to go out with a bang in making The Witcher 3: Wild Hunt. In an official announcement, the company confirmed that the third title in the series will be its last.

    Adam Badowski, head of the studio, explained why CD Projekt RED will be ending the franchise with The Witcher 3:

    “People may ask if this is really going to be the last Witcher game. Yes, it is. Why? Because we believe that we should end the series on a high note. Technology has progressed to where we can finally tell the story the way we want, with the visuals we want, in the world we imagined. This will be the ultimate fantasy RPG experience, and while we’re hardly out of stories to tell, we believe it’s time for us to look to new worlds and new horizons to keep pushing the boundaries of what we can create.”

    The Witcher 3: Wild Hunt will feature “CD Projekt RED’s trademark decision-based storytelling flair with a living open world larger than any other in modern RPG history.” Players will venture across war-ravaged lands, sail misty waters and track down dangerous beasts for money. CD Projekt RED has also improved upon the combat system to make players “feel like a real monster-hunter, a witcher who uses his superior senses and fighting skills to survive in a dark fantasy world–while he embarks on a quest to save his loved ones.” Wild Hunt won’t contain any quick time events – “only intuitive RPG gameplay.”

    The Witcher 3: Wild Hunt will launch in 2014 “on all high-end platforms.”

    For the official Witcher 3 announcement – which includes information on a price drop for Witcher – head past the break.
     
  14. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja hoevaak heb ik dat nou niet gehoord. "Dit is de laatste game in de serie, echt waar!"

    *kuch* Gears of War *kuch* God of War *kuch*

    Als een naam miljoenen binnenhaalt besluit een bedrijf gewoon niet om die naam te droppen 'omdat het beter is voor de serie en het verhaal'.

    Overigens pakte the Witcher 2 me echt totaal niet, het was me veel te complex :+ Hopelijk wordt deze iets toegankelijker a la Skyrim dan. Open World klinkt iig goed :)
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nou, op een bepaald moment gaat de faam van een titel, say the Witcher series, aan een dev plakken en worden hun nieuwe IP's evenveel, zo niet met meer aandacht ontvangen.
    Dit is daar een goed voorbeeld van. I say Cyberpunk 2077 ...
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  17. Wastelander_NL

    Wastelander_NL Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar komen.:+ Ik speel nu nog steeds veel Fallout en het verveelt nog steeds niet.

    Ik zou dat wel kunnen hoor.:) Gewoon 1 of 2 games waar ik super lang mee doe.

    Het zou leuk zijn als de next gen consoles ook mods kunnen ondersteunen. Dan kan je helemaal lang genieten van een game.O-)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Niks geleerd van Hitman met Olyphant dus, Paul Walker, trolololo. :emo:
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    doe t dan gewoon lekker niet.. Paul walker en een regisseur die alleen nog maar tv reclames heeft gemaakt wtf
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    Screen was hier al eens gedropt, maar geruchten blijven komen. Let the games begin.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina