Idd man. De review is er nu en krijgt bijna een perfecte score. Was zeker een boze fan die het nodig vond om de boel te faken?
Of ze hebben verkeerd afgelezen... kijk es naar het cijfer van de game erboven. Alleen maakt het geschreven stuk mindee sense dan.. Iemand de game al ergens anders gezien dan bij GM?
Rev3 is er behoorlijk blij mee. Vele andere 'grote' sites weer niet. I will see it myself soon enough.
Helaas nog nergens gespot, Bartsmit heeft em uit de winkels moeten halen nadat ze em dus wel een zaterdag al verkocht hadden, beetje jammer
Ik denk dat dit nog wel een acceptabel deeltje is, maar ze moeten nu wel met een nieuwe insteek komen met de serie ( of terug gaan naar de horror roots ).
Nee want er waren echt afbeeldingen van de pagina's van de review met de score van een 7.75. Dus iemand zal dat wel ge-edit hebben. Die gozers zijn ook veel te veel gesponsort. Ik neem ze ook niet meer serieus.
Het gaat niet eens om het sponseren, ze lullen maar wat en soms alsof ze niet eens weten wat gamen is.
Ik heb ze nooit geweldig gevonden met hun show toen, maar nu nog minder omdat ze het maar wat vaak nodig vinden om geruchten of zelfs pure zelf gemaakte bullshit te verkondigen als feiten. Kan even niet erop komen welke games het waren, maar vorig jaar kwamen ze echt met verhalen waarvan allang bekend was dat het onzin was of sowieso geruchten, en zij doen alsof het feiten zijn. Hilarisch.
Klopt.. ze houden ook niks bij.. Ze doen maar wat.. Ze weten geeneens wanneer games uitkomen of welke games uitkomen.. Is er eigenlijk local coop/
Vind het maar een trieste bedoeling daar. Hoe sommige er ook uit zien. Damn man totaal onverzorgd. Zeker die Nino
Ach ik heb de game al thuis liggen, ben nu in de 4e chapter. Tot nu toe vind ik 'm nog erg vet! Al flink wat enge stukjes gehad, en een goed aantal keer kapot geschrokken. Het is wel dat vanaf nu het echt begint te lijken op de oude Dead Spaces (qua omgeving, feeling en horror)
Cool. Ik haal em donderdag ook wel. Hij is bij MM 53,- ... ook geen geweldige aanbieding maar scheelt een beetje