[XOne] Devil May Cry

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 sep 2010.

1. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, als ie uitkomt, koop ik ze gelijk meteen. Ik zal Ninja Theory supporten :D en smeken om een nieuwe deel van DmC.

Meer orbs verdienen op hogere moeilijksgraden heb ik niet echt gemerkt maar je kan heel veel orbs verdienen op heaven and hell.

2. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ja ik koop het ook meteen. Hoe meer DmC hoe beter :)

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Bloody Palace zou eind deze maand moeten uitkomen samen met een costume pack.
    De costume pack staat inmiddels online, echter staat Bloody Palace dat nog niet.
    Als het goed is hoef je daarvoor niet te betalen wat mooi zou zijn. Vergil's Downfall zal ik ook nog wel binnen halen denk ik.

4. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bloody Palace word inderdaad gratis.

5. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Hey luitje, heeft iemand Dante Must Die uitgespeeld ?

Ik zit nu op mission 9, het is behoorlijk pittig
    Tips en tricks graag hier posten

6. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ons misschien specifiek vertellen waar het niet lukt?

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    DMC nu ook op nephilim uitgespeeld. Echt een vet spel! Speel nu heel weinig ivm verbouwing maar als ik even tijd heb speel ik het ook!

Nu begonnen met sons of sparda, net begin gemaakt dus eerste groepje mobs dood. Is dit nou ook een hogere moeilijkheidsgraad of alleen mixe up van mobs?

8. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel degelijk moeilijker, je moet tegen veel meer vijanden vechten dan in Nephilim + natuurlijk de mix van verschillende vijanden.
    Volgens mij krijg je ook meer schade mocht je geraakt worden.

9. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan Dante Must Die wel aan maar die blauwe engel is zo zwaar irritant als twee wolven je wilt pakken of een oude kale ninja.

Son of Sparda is niet te vergelijken met Dante Must Die, bij Dante Must Die krijg je veel vijanden, maakt je ze af, dan komen ze nog meer.

10. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de sterren chargen en haar kant op gooien, deze breken vaak door haar schild heen en houden haar vast in die aanval voor een tijdje.
    Nu kun je concentreren op andere vijanden.

Volgens mij zijn vijanden buiten je beeld ook niet zo agressief als diegene op je scherm, dus je camera draaien helpt.

11. Rob X Tiger

Leuk Bevonden:
    0
    Die van camera wist ik niet, bedankt voor je tip over de blauwe engeltjes.

12. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    wat ik op DmD mode ook veel doe is de sterkere tegenstanders naar de rand van afgronden lokken en ze er met een uppercut vanaf meppen.
    Weinig stijlpunten, maar "gets the job done" zullen we maar zeggen.
    Ook een groepje zwakkere vijanden laat zich door de tornado aanval gemakkelijk meenemen en van de rand af donderen.

Heb DmD mode gisteren uitgespeeld en moet alleen nog SSS op nephilim halen en hell and hell uitspelen.

Ik heb me op DmD mode overigens wel groen en geel geërgerd aan het feit dat de game je dwingt tot het gebruik van bepaalde wapens (blauwe en rode vijanden, of zelfs ondergronden) haalt alle vrijheid uit het combo systeem.

Ik noem dat niet tactisch meer, maar vooral oersaai en zwaar irritant.
    Heb je zo'n lekker systeem en dan eindig je alsnog met button-mashen omdat je verplicht 1 wapen dient te gebruiken.

Heb grote vrees voor Bloody Palace straks. dat wordt natuurlijk meer van datzelfde qua blauw rood combi, onder de noemer dat het moeilijker/uitdagender is dan...

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het Ikaruga element niet zo erg omdat ze het altijd mixen met niet gekleurde vijanden om het moeilijker te maken, waardoor de gekleurde vijanden prioriteit zijn terwijl je nog wel moet uitkijken voor de niet gekleurde vijanden.

Laatst bewerkt: 5 feb 2013
  14. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    zn vermoeden had ik al..

15. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou al rekening dat dit de laatste DMC is.
    Games moeten tegenwoordig belachelijk targets halen en deze worden zelden behaald in dit genre.
    Kijk maar naar Darksiders 2, die game deed het 'slecht' en nu is het maar de vraag of iemand deze IP nog gaat oppakken.

16. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Dat Darksiders nog steeds niet over genomen is snap ik echt niet..
    Was de beste IP van THQ in mijn ogen,,...

17. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Deze worden zelden behaald door games als Ninja Gaiden 3 en DmC ja. Ninja Gaiden 2 voor de Xbox 360 verkocht gewoon goed evenals Devil May Cry 4 dus het ligt denk ik meer aan de algehele kwaliteit van de desbetreffende game dan aan iets anders.

Overigens zeg ik niet dat DmC slecht is oid, het is een redelijke game maar ik verkies de oude DMC serie toch gigantisch boven de nieuwe. Vooral door het gemis aan interessante vijanden, de weinige eindbazen, het slappe V for Vendetta/Illuminati flutverhaaltje wat al bij de 2e playthrough gaat irriteren (DMC draaide nooit om een goed verhaal gezien dit ook pulp hoort te zijn omdat je games in deze franchises vaak 10x uitspeelt maar toch ging het minder snel vervelen en de cutscenes waren natuurlijk ook daadwerkelijk leuk om naar te kijken)en eigenlijk ook nog eens het gemis aan de rechtvaardiging voor de reboot van deze serie. Als nu iedereen die ooit iets met DMC te maken heeft gehad allemaal tegelijkertijd in een vliegtuigongeluk oid omgekomen was, oké, maar nu krijg ik alleen maar meer zin in een nieuwe DMC van Capcom na het spelen van DmC omdat ik weet en vind dat zij het zoveel beter kunnen.

[yt]XiyDe4Ccf7A[/yt]

Ik mis de oude Dante nu al : (

18. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij wilt alleen maar games die een selecte groep kan spelen.

19. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Precies..
    Cutscenes waren tof in DMC 4.
    Vooral die je net post..._O__O_
    Maakte toen echt indruk op me..

20. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Niet per se, maar als dit betekent dat een game hierdoor op zijn best binnen het genre is, dan wel. Maar waarom zou je een game in z'n totaliteit omlaag halen zodat het publiek wat games als een visueel spektakel van +/- 5-6 uur beschouwd, dit ook leuk vindt om te spelen?

@ Powerslave666

Yep, die cutscenes waren echt geniaal en het was ook daadwerkelijk leuk om meerdere keren te zien :)

Deel Deze Pagina