Deze worden zelden behaald door games als Ninja Gaiden 3 en DmC ja. Ninja Gaiden 2 voor de Xbox 360 verkocht gewoon goed evenals Devil May Cry 4 dus het ligt denk ik meer aan de algehele kwaliteit van de desbetreffende game dan aan iets anders.
Overigens zeg ik niet dat DmC slecht is oid, het is een redelijke game maar ik verkies de oude DMC serie toch gigantisch boven de nieuwe. Vooral door het gemis aan interessante vijanden, de weinige eindbazen, het slappe V for Vendetta/Illuminati flutverhaaltje wat al bij de 2e playthrough gaat irriteren (DMC draaide nooit om een goed verhaal gezien dit ook pulp hoort te zijn omdat je games in deze franchises vaak 10x uitspeelt maar toch ging het minder snel vervelen en de cutscenes waren natuurlijk ook daadwerkelijk leuk om naar te kijken)en eigenlijk ook nog eens het gemis aan de rechtvaardiging voor de reboot van deze serie. Als nu iedereen die ooit iets met DMC te maken heeft gehad allemaal tegelijkertijd in een vliegtuigongeluk oid omgekomen was, oké, maar nu krijg ik alleen maar meer zin in een nieuwe DMC van Capcom na het spelen van DmC omdat ik weet en vind dat zij het zoveel beter kunnen.
[yt]XiyDe4Ccf7A[/yt]
Ik mis de oude Dante nu al : (
Laatst bewerkt: 5 feb 2013