Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

1. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Gold verloopt morgen en wil graag connected blijven, jwz. Waar kan je direct en goedkoop Gold krijgen? Zat zelf aan livecodes.nl te denken aangezien ik geen zin heb om te kutten met eBay(i.v.m. ontbreken PayPal)

2. Cage82

Cage82 Instant Classic

Leuk Bevonden:
    0
    Aantal keren daar Live gekocht en eigenlijk nooit problemen gehad, lees wel eens dat mensen een gebruikte code krijgen maar na een mailtje meteen weer een nieuwe krijgen die wle bruikbaar is.

3. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Weet iemand uit eigen ervaring wat ongeveer de levertijd is bij Amazon.co.uk?

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    3 dagen bij mij meestal.

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    1 week+ bij mij! :'-(

6. dutch_joker

dutch_joker Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op 31-01 iets besteld. Reeds niets ontvangen.
    Vertrouwen is al ver weg gezakt. Op mp is die al 1,5 jaar lid. Mocht het een oplichter zijn, waarom is die dan nog lid van mp.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Omdat er zoveel oplichters op mp zijn dat hij toch niet opvalt.

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, als je tegenwoordig iets verkoopt via MP willen ze het bijna allemaal komen ophalen. 8)

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik doe alles via Ebay, mp kan me echt gestolen worden, lamzakken daar.

10. dutch_joker

dutch_joker Member

Leuk Bevonden:
    0
    Telefoonnummer is ook niet bereikbaar wat op gegeven staat. Voor de mensen die iets wilden bestellen. Ik zou het niet doen. Mocht hij op korte termijn niet reageren op mijn mails/berichten. Dan wil ik toch graag actie ondernemen. Hoe weet ik nog niet, maar ik wil niet dat andere mensen ook worden opgelicht:mad:
    Voor nu bidden we nog even, in de hoop dat alles goed komt en postnl traag is.

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Nou Niels, kom er maar in :lol: Snap ook echt niet waarom je bij zo'n halfbakken site iets besteld, zoveel is die paar euro korting mij echt niet waard.

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik ook hoor. Maar ik zet het meestal toch op beide en probeer het via MP te verkopen vanwege die belachelijke kosten van eBay/PP. Als ik een linkje stuur naar eBay kopen ze het wel. :9

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik livecodes ook maar ga proberen. Wel een beetje vreemde opzet van de site though, maar als ik hoor dat er meerdere mensen hier goede ervaringen mee hebben, sure.

14. dutch_joker

dutch_joker Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spreekwoord " Goedkoop is duurkoop" is wel van toepassing:+

15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ebay en marktplaats zijn hetzelfde, bij Ebay kan je het ook ophalen bij de mensen thuis en bij marktplaats ook. Enige wat Ebay verschilt ten opzichte van marktplaats is dat ze internationaal zijn. Ik koop zelf nooit wat via ebay, ze kennen alleen maar paypal daar :x

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Nouhhhhh.... Ebay en Marktplaats zijn ZEKER niet hetzelfde. De hele opzet + ratingsysteem + betalingsmethodes van Ebay zijn een wereld van verschil i.v.m. mp. En tevens kan ik geen enkel negatief punt van Paypal noemen.

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    MP is verkocht aan eBay, maar het is nog steeds dezelfde opzet en opgelicht worden gebeurd nog keihard. Zoals Cookie al noemde is eBay veel veiliger vanwege de feedback en ook de kopersbescherming. Mocht iemand je toch oplichten, dan wordt het bedrag teruggestort (tenzij de rekening van de verkoper geen saldo meer bevat). Maar goed, gewoon nooit wat kopen van een verkoper zonder feedback of teveel negatief. PayPal is perfect, zeker als koper. Als verkoper wat minder vanwege fraudegevoeligheid, limiet en kosten.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Marktplaats heeft toch ook kopersbescherming?

Moeten beide partijen natuurlijk wel PP hebben wat bij oplichting toch niet gebeurd :emo:"

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat is sinds eBay het heeft overgenomen. Maar dan nog, het klinkt mooier dan het is. Want PayPal/eBay/MP gaat niks betalen en plukken het gewoon van de rekening van de oplichter. Maar als die oplichter het geld al heeft weggesluisd... doei geld, doei kopersbescherming. :+

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    www.xbox360livekaarten.nl is op dit moment het goedkoopst ;)

Laatst bewerkt: 5 feb 2013

Deel Deze Pagina