Ze zoekt een account met al een hoger level er op, aangezien ik al 60 ben en ze het niet zoekt om nog een keer te levellen (haar eerste char was op mijn acc namelijk)
Morgen begint F2P. Wie gaan er spelen? Ik heb een character van level 34, maar ga denk opnieuw beginnen.
Ok, even een korte rant waarom jullie allemaal NA zouden moeten gaan spelen en wat de lag het zelfs waard maakt. Gameforge naait echt alles en iedereen aan de EU kant. - Incomplete patchnotes, alles is nu unbalanced. Echt alles. - Battlegrounds is een groot knockdown feest, alles knocked iedereen neer zo'n beetje - Premium prices die hier 30/40 euro zijn.. zijn aan NA kant 2 tot 5 dollar. - Verborgen cancel subscription page, verdomme een half uur met support aan de telefoon gehangen om erachter te komen dat ik ingame via een link het alleen aankan als ik daadwerkelijk op "JOIN THE TERA CLUB NOW!" link click. - Beloftes van nieuwe BGs nog steeds niet ingame - Alle subscription 'benefits' die je hoort te krijgen, 90% mist ervan Kan zo nog wel even doorgaan maar ik ben echt klaar met dit gekloot van hun. Ik ben naar NA toe.
Kan je je ping even posten die je hebt op de NA versie? Ik heb ook NA geprobeerd maar was voor mij niet speelbaar, niet veel lag maar toch net het kleine beetje meer dan de EU versie.
Noord-Amerika? Ik neem aan dat je de server kunt kiezen bij het opstarten van de game, of moet je een andere launcher downloaden?
Volgens mij zijn het verschillende launchers, de ene launcher van de Amerikaanse site is wat groter dan die van EU.
Meh. Dan klooi ik eerst even wat aan met EU versie om een feel te krijgen van de game. Geen zin om de download nu nog te annuleren. Wie weet, misschien vind ik er niet eens wat aan.
NA voor mij is rond de 100/120 ms. Ik kan nog wel gewoon tanken, in PvP komt het iets nauwkeuriger en zal je er af en toe wel last van hebben. En het is inderdaad een andere launcher.
Endgame bedoel je? Arenas zitten er nog niet in/werken nog niet (is 3v3, mag geen 3 dezelfde classes en er moet een healer in zitten). Verder heb je battlegrounds 15v15 GvG (open world guilds die elkaar PKen/ mass fighten) En gewoon PK.