1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 okt 2012.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Komt ook omdat de omgeving zo ontzettend klein is. Er valt nouwelijks te cruisen.

    Dat PR geblaat begrijp ik ook niet waar ze het over hadden 'HUGE, ENORMOUS MAP' Easily getting lost??? Right...!!
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ontzettend klein valt toch wel mee? Het is geen GTA 4, maar ik vind dit een zóveel betere oplossing dan allerlei losse circuits. Cruise de laatste tijd vooral in m'n Bugatti en zelfs dan vind ik de map niet te klein :p. En dat je races niet 2x hoeft te doen scheelt ook enorm, ik had daar echt een bloedhekel aan in Forza 4.
     
  3. XBOX360-Niels

    XBOX360-Niels Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Rally uitbreidingspack aangeschaft, en hij is op zich wel leuk maar wel veel te duur.
     
  4. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
  5. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier de smartglass gps ding al eens geprobeerd?
    Als ik via het dashboard zoek kan ik het nergens meer vinden, en via xbox.com staat er geen download knop meer bij.
    Of doe ik iets verkeerd?
     
  6. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
  7. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Smartglass moet je downloaden op je Windows Phone of Windows 8 pc. Verder is het opzich wel handig als map.
     
  8. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Hoe leuk ik Forza 4 ook vind. Ik neig ook die kant op vanwege alle DLC en toch wel teleurstellende A.I.. Online speel ik soms nog wel (als ik meer tijd had zelfs regelmatig) omdat de community hier nog levendig is.
     
  9. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik laatst aan zat te denken wat wel tof zou zijn is om zelf met je wagen op een rollenbank a.k.a. dyno te knallen, bestaat er in deze game een mogelijkheid toe?
    En ik ben er helemaal uit wat betreft DLC e.d. Is deze game nog leuk en aan te raden?
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat een slappe hap inderdaad. Denk en hoop dat ze het ook wel zullen merken door weinig verkopen. Want de DLC's worden steeds slechter door of minder content of een hogere prijs te vragen.
     
  11. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Denk dat een dyno beter is voor FM4 of voor de volgende FM. Ik vind hem erg vermakelijk, races zijn leuk omdat het (bijna) altijd een andere track is en de multiplayer vind ik ook erg leuk.
     
  12. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nog slechter vind is dat alle auto's direct zijn overgetaped van FM4 etc. Het idee is juist dat je auto's gerelateerd aan de omgeving en sfeer erin gooit. Dus geen ouwe meuk en slome bakken maar wat hippe 'Fast & Furious' type.
     
  13. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik weet niet of je nu aan het trollen bent, maar je bent goed op weg. In het GTA V topic had je ook al zo'n opmerking.

    Oude bakken zijn juist gaaf.
     
  14. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Horizon net gekocht en eerste indrukken zijn echt wel goed. Gewoon de hele optiek van het festival an sich en de auto's lijken goed uitgewerkt alleen wat wel mist is dat je niet wat andere activiteiten kunt meedoen als het feest. Al is het maar dat je met je character uit je auto kunt stappen en wat rondlopen op het terrein. Zou echt wel een kick geven als je dan aan die feesten mee kunt doen
     
  15. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Wanneer dat het geval was zou ik Forza aan gaan klagen.
     
  16. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist :confused:

    Anyway, enkele uurtjes met plezier wezen knallen en ook mn bonuswagens opgehaald zonder dat ik wist dat je die nog zou krijgen had ik al een Citroen DSR gekocht. Alleen zo jammer dat bijna de helft van het wagenpark ondertussen uit DLC auto's bestaat en dan niet eens nieuwe wagens maar gewoon doodleuk 99% uit Forza 4|:- Zelfs een '05 SLR en dan nog mis ik wel een icoon uit de reeks, de SLS '11:eek:
     
  17. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    De SLS is exclusief voor pre-orders
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja dat was al voor de release bekend eigenlijk. Slechts een klein deel van FM4 zit erin, en veel gave bakken die missen, DLC zijn, of pre order only zijn. Zo is de SLS wel aanwezig als Pre order bonus idd. Lekker gaar dus.

    Ik heb Horizon bijna niet gespeeld eigenlijk. Het had zoveel meer kunnen zijn. Ik zeg niet dat het slecht is, maar het had gewoon meer kunnen zijn, en dat is jammer.
     
  19. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, vergeten dat er veel voor de pre-orders e.d. waren. Hopen dan dat ze toch nog op de MP komen maar zelfs dan worden ze nog te duur aangeboden per auto(240(P)).
    Ik dacht nog, laat ik eens kijken of die Rally pack nog goed te pruimen was maar die was zelfs 1600 (P) en een seizoenspas 4000(P) :eek:, oftewel €50 voor wat hompe-tompe bakken...

    2011 Mercedes-Benz SLS AMG
    2010 Ferrari 458 Italia
    2012 Aston Martin Virage
    2010 Nissan 370Z

    Zo jammer gewoon, misschien worden net als in FM4 de DLC tijdelijk voor de helft o.i.d. aangeboden.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2013
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ja er zal vast wel een keer een deal of the week komen met Forza spul.
     

Deel Deze Pagina