[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Yay voor PGR5, maar nay voor London.

Brings back memories. Voor de aankondiging van de Xbox 360 was er deze super gave online game om de onthulling te unlocken, waar wij als XBW nog aardig in gepresteerd hebben. De eerste screens/renders van PGR3 waren vingers aflikken geblazen om de kracht van de nieuwe console te demonstreren!

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop dat een van de next gen arcade racers (bij Evolution wordt er icm ex Bizarre en Liverpool staff gewerkt aan een PS4 arcade racer) zoiets als dit wordt

over de top arcade. Verder gaan dan PGR. (die ook awesome was natuurlijk)

Sony vs MS voor next gen. Ik dacht dat mijn keus duidelijk zou zijn, maar Sony lijkt een krachtiger apparaat af te leveren en is altijd goed voor nieuwe IP's. Dus MS moet gaan vrezen voor mijn centen. :p Als Sony dan ook de 20e inderdaad komt met de nieuwe IP van GG (fantasy RPG) en een awesome arcade racer, nieuwe hippe controller en wie weet wat nog meer.

Aan de andere kant... De Xbox zal altijd Halo hebben. Weet je wat, ik ga alvast wat geld opzij leggen zodat ik gewoon beide consoles kan kopen. Ook al doet Sony de laatste tijd meer om me aan hun te binden dan MS heeft gedaan.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Sony moet ook wel met dat soort dingen komen (koop 1 versie, krijg er 2, etc.) omdat hun handheld enorm faalt. Op die manier proberen ze nog wat verkopen af te dwingen. :lol:

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat doe ik sowieso al. Ik ken mezelf. Ik wil straks toch de nieuwe IP's, Halo's, Naughty Dog games etc spelen.

Dus nu maar vantevoren direct realistisch zijn en voor beide consoles gaan :+

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Eh? Wordt je nooit moe van jezelf? :+ Ik zie deze keer niet eens de connectie met wat ik heb gepost.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Het gaat de laatste tijd niet zo goed met Sony. Daarom doen ze dus zoveel van die acties om meer gamers aan zich te binden, zoals jij dus nu al mooi brengt. ;)
    Een reden voor bijvoorbeeld het weggeven van een gratis Vita copy bij een PS3 game is het feit dat de Vita het echt enorm slecht doet. Met die zet proberen ze dus meer Vita's te verkopen en meer Vita games onder de mensen te verspreiden. Het is niet alsof Sony opeens in de kerstman is verandert en zo vrijgevig is geworden. ;)

7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk begint Microsoft wat meer te investeren in nieuwe IP's voor hun nieuwe apparaat.
    Laatste jaren steken ze meer geld in tijdelijke content voor multi-platform games ( CoD en Skyrim bijvoorbeeld ) dan dat ze geld investeren in exclusieve games.

Ook vind ik dat Microsoft tegenwoordig teveel focused op de markt van de Verenigde Staten/Canada.
    Laatst was er ook zon actie dat je 1600 MS kon krijgen bij een pre-order op the Xbox Marketplace, natuurlijk alleen in de VS/Canada.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar daar heb ik het totaal niet over. Ik heb het over nieuwe IP's op de PS3, zo laat in deze generatie nog, de algehele feel dat ze ook met de PS4 zich nog steeds op gamers richten ipv op het Wii/casual publiek wat Microsoft meer en meer doet. Vita heeft er helemaal niks mee te maken. iig niet met mijn post.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dat wel inderdaad. Maar of het een goede zet is? Misschien bewaart MS alle nieuwe IP's wel om te knallen tijdens hun next-gen launch en de periode erna. ;)

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    toch werkt t wel

ik heb al veel te veel te spelen maar kom elke keer weer in de verleiding als ik de PS+ aanbiedingen zie bijvoorbeeld :+

maar weet eigenlijk wel dat ik naast Ni No kuni, Last of us en misschien GoW:ascension de ps3 gewoon weer ga laten stof happen dit jaar

maar stiekem vind ik die 3 games het al wel waard om hem te houden

Qua next gen koop ik sowieso een xbox en de ps4 laat ik afhangen van de exclusives

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, daar hopen we met zijn allen al de afgelopen 2 jaar op. :+ Ze schijnen iig met 4 nieuwe IP's bezig te zijn. fingers crossed dat het geen Kinect games zijn. 8)
    Maar als je de specs bekijkt is de PS4 weer een krachtige game machine, waar Durango wat erachteraan lijkt te hobbelen. Niet zo erg als de Wii U hoor, maar toch. :p Dan krijg je het idee alsof MS het allemaal niet zo interesseert of ze een game console hebben, maar meer of ze een multimedia apparaat hebben waar ze zoveel mogelijk ads en apps in kunnen proppen. Nu is dat altijd hun doel geweest, maar dat wilt niet zeggen dat het me vrolijk maakt.

Het is sowieso even beide reveals afwachten...

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nintendo gaat gewoon winnen. :cool:

Het lijkt me inderdaad wel dat Sony zich meer op gamers gaat richten dan MS, maar kom dan wel met al die originele exclusives. Ik vond Uncharted bijvoorbeeld heel erg tof, maar na deel 3 is de rek er ook wel een beetje uit. Idem dito met de nieuwe God Of War game. Waar zijn al die awesome brede groep exclusives die ze op de PS2 wel brachten? :)
    Ik vind de exclusives van de PS3 en Xbox erg eenzijdig, ik geniet eerlijk gezegd meer van de multi-platform games.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    lol

Nintendo is al afgehaakt :+

die concurreren stiekem al niet meer met MS en Sony

alleen met de handhelds nog

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar Beyond Two Souls dan! Laten ook niks meer van zich weten over de game. :'-(

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Qua exclusives is het mi nu beter geregeld bij Sony, hun ps+ abo is beter dan gold en hun nieuwe bak wordt krachtiger dan de nieuwe xbox. Als ze nu online gamen ook goed op de rit krijgen (crosschat etc) en gratis houden, dan hebben ze wel heel veel strepen voor op MS

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop dat MS goed naar PS+ heeft gekeken en iets soortgelijks gaat doen.
    fuck de Wii U. :+ Bayo 2 <3, maar verder heeft dat ding geen bestaansrecht :p
    Oh, en Rayman Legends natuurlijk.
    Komt op de PS4. :cool:

17. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Wonderful 101! :mad:

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nieuwe Xenoblades game. ;)

Maar om eerlijk te zijn heb ik deze generatie over het algemeen toch veel meer genoten van de multi-platform games dan van de console exclusives. Red Dead Redemption is in mijn ogen bijvoorbeeld toch hét technische kunstwerk van deze generatie en ook een van de tofste games.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vergeet Mirrors Edge niet! :cool: Samen met RDR strijdend om de nr.1 positie van deze gen.
    Met misschien Dragons Dogma.
    Nah, dat is geen systemseller voor mij. Net als Lego City dinges. Zal vast heel leuk zijn, maar daar koop ik geen Wii U voor. Dat heb ik voor Bayo en Rayo gedaan.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik noem Red Dead Redemption omdat die door veel meer mensen gezien wordt als een van de hoogtepunten van deze generatie. Daarnaast ben ik nog steeds impressed door de technische kwaliteiten van die game. Halo 4 en Uncharted hebben misschien awesome graphics, maar wat ze met RDR voor elkaar hebben gekregen is toch echt _O_.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina