[Centraal] Playstation Store [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WinterBase, 4 mrt 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ben je ooit al eerder lid geweest van Plus? Die codes werken meestal alleen voor nieuwe leden.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Tof! Sleeping Dogs al gespeeld op de 360 maar toch even binnen halen <3
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zijn er difficulty settings, en zijn daar achievements/trophies voor? Zo zonde als ik mijn kans op 100% al in de eerste seconde verpest door de 'verkeerde' difficulty te kiezen. :+
     
  5. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Haha dat had ik dus met uncharted 1 :p Heb hem 3x uit moeten spelen voor platina ^^ Speelde hem eerst op normaal, toen moest ik op hard om ultimate ( of hoe het ook genoemd wordt ) te krijgen en toen nog is op ultimate uitspelen xD Sindsdien check ik eerst de trophys met difficulty :D
     
  6. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    WinterBase jij had toch dat magazine pakket gekocht met 30 dagen plus? Klopt het dat ik een CC nodig heb om dat te kunnen activeren?
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Uncharted 1... de goede oude tijd toen de PS3 nog geen trophies had. :+ (Golden Abyss ook 3 keer uit 'moeten' spelen omdat ik niet wist dat je de hoogste pas zou unlocken als je op Hard had gespeeld. Ik was begonnen op Normal met de veronderstelling dat ik op die manier ook Crushing zou unlocken :mad:. Ah well, het was een leuke game, anders had ik het nooit gedaan)

    Ik hoor veel goede verhalen over sleepy doggies, dus een 100% zit er misschien wel in. Dan is zijn difficulty achievements iets wat ik vooraf even wil controleren. Maar ik ben altijd bang voor verhaal spoilers, dus ik wil nooit zelf de trophy list opzoeken. :p
     
  8. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dank je, dat is mooi nieuws. :D En niet alleen qua trophies. Het moeilijkste aan een game is altijd kiezen aan welke difficulty je begint. :+ Ben altijd happy als dat niet hoeft.

    Meer games zouden een dynamische difficulty moeten hebben! Had King Kong dat niet? Zo een awesome game... :cool:
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Killzone 2 daarom nooit uitgespeeld. Zit vast bij de laatste 10 minuten op hard maar kom er NIET doorheen |:-
     
  11. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik zit vast op hard met black ops 1 :p In zo'n gang ofzo ze komen daar van alle kanten, al meer dan een half jaar niet verder gekomen xD
     
  12. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ergens iets gemist?
    Zojuist de PS3 aangezet om de nieuwe PS+ games in mijn downloadlijst te zetten. Maar waar ze voorheen eerst in het winkelwagentje gezet werden en nog eens bevestigd moesten worden voordat je ze kon downloaden, Beginnen ze nu gelijk met downloaden.
    Is dat iets nieuws of heb ik onbewust iets aangezet?
     
  13. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Dit merkte ik inderdaad ook. Beetje vervelend eigenlijk. Al was die winkelwagen totaal niet snel, dus aan de andere kant ook niet erg.

    Heb alles even binnengesleept. Had Sleeping Dogs al op de 360, maar alsnog binnenhalen :+ Nu eens kijken hoe F1 Race Stars is ^^
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Viel me ook op gister. Ik dacht dat het aan mij lag
     
  15. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Jep bij mij ook :D Downloaden ging bij mij ook sneller dan normaal ^^ Heb nu sleeping dogs en f1 race stars binnen gehaald. Morgen maar even mee beginnen denk. Ik kom echt niet meer toe aan al die games, heb er nog zoveel die ik moet spelen :confused:
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zo, ook maar effe 30 dagen plus voor een tientje binnengehaald.:9

    Twijfel al zo lang maar voor een 10tje wil ik het nog wel een keer proberen (beetje spijt dat ik die aanbieding van 37,50 voor een jaar niet genomen heb).

    Meteen effe wat games van de Instant Coll aangevinkt om te downloaden.....was effe vergeten hoe tergent langzaam dat downloaden gaat op de PS3.:F:


    Hopelijk is dat sterk verbetered op de PS4 (maar dat mag ik ook wel hopen met de aankoop van Gaikai).
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuwe sale
    Zitten heel mooie prijzen tussen. En dan sommige ook nog eens permanente drops. Nice.
     
  18. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Darksiders 2 maar is aanschaffen denk :p Maar ik heb nog zooooo veel games waaronder darksiders 1 ! Dus toch wellicht nog effe wachten aangezien hij toch permanent is.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, en voor de Vita bezitters onder ons: Wipeout is nu gratis met PS+
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Toch maar eens aan de Darksiders franchise beginnen denk ik :). In ieder geval deel 1, want deel 2 is een stuk slechter toch?
     

Deel Deze Pagina