[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Gewoon super bizar. Ook omdat mensen die games nu nieuw kopen, dat kunnen betalen omdat ze rekening houden met een restwaarde.
    Wat is qua leeftijd een realistische doelgroep voor xbox bezitters? van 12 t/m heel oud? De eerste 5, 6 ,7 jaar heeft die groep sowieso weinig / geen inkomen. Games als hobby wordt dan echt onbetaalbaar, terwijl het nu al veel te duur is imo.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat hoop ik ook. Ik hoop sowieso dat de fysieke exemplaren nog lang genoeg blijven, want hail to budgetgaming.nl dan. Maar stel dat ze wel straks met bedragen als 70 euro komen, dan zijn er altijd mensen die het gewoon ervoor uitgeven. Terwijl we dan juist met zijn allen het zouden moeten boycotten.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Mij niet gezien voor zulke prijzen! =( Net als Halo 4 die nu als On Demand te krijgen is voor €59,99. Kopuh joh! :+
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    maar met die prijzen kunnen we heel veel games vaarwel zeggen dan. er zijn maar weinig gamers die meer dan 10 games in een jaar kopen voor de volle mep. Als je dat nog duurder maakt, gebeurt dat al helemaal minder. Dus ik denk niet dat het die kant op gaat.
     
  5. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan wordt het ontiegelijk duur en dat in juist deze tijd.
     
  6. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Als de games 70 euro worden, en je niet tweedehands meer kan, mij niet meer gezien. Dat ga ik gewoon direct boycotten dan. Maar, eerlijk gezegd verwacht ik dit niet. Ze zijn niet gek bij MS, en ze weten dat als ze twwedehands games blokkeren niemand meer zo'n ding koopt. En de prijzen blijven denk ik gewoon hetzelfde. Verhogen zou echt nergens op slaan.
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat is het punt niet. Het gaat erom dat je afhankelijk wordt van je internet verbinding. Als je dus bijvoorbeeld een single player spel wilt doen omdat je internet verbinding eruit ligt, kan dat plotseling niet meer. |:-

    Maar goed, net zoals jij zegt, de piracy op de Xbox zal door dit soort systemen alleen maar toenemen. Heeft nou niemand geleerd van het Ubisoft DRM debacle? Assasins creed II had ook een always online systeem. Gevolg: de servers lagen eruit en iedereen downloadde die game gewoon illegaal omdat ze anders nauwelijks konden spelen.

    En dat is het gewoon, mensen downloaden niet omdat ze niet bereid zijn te betalen, ze downloaden omdat het anders een ongelooflijke rompslomp is om die games/films/series überhaupt thuis draaiend te krijgen.

    Wanneer je legaal een film/serie wilt kijken ben je in Nederland vooral afhankelijk van DVD/Blue-ray verkoop. Die moet je dan kopen, fysiek naar je toe laten sturen en het duurt vaak ook nog weken/maanden voordat die hier überhaupt uitkomt. Als je hem download, heb je hem binnen een paar uur binnen en kun je hem kijken. Oftewel, je krijgt MINDER service als je BETAALD. En nu gaan ze dit ook al doen met games. :emo:
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Stel je voor...je hebt net de nieuwe Xbox gehaald en je internet verbinding ligt eruit. Dat is gewoon goed zuur. Helemaal enthousiast en weet ik veel en dan kun je het niet eens gebruiken. That shit is not done!
     
  9. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    |:-:F:|:-
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Sommige mensen in de industrie (Double Fine!) denkt daar blijkbaar anders over

    meer op:
    http://www.eurogamer.net/articles/2...only-console-to-receive-double-fine-adventure
     
  11. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mensen. Dat komt er van als mensen de xbox laten ombouwen en of andere machines om gratis games op te kunnen spelen. Dit is een goede manier om het tegen te gaan. Ik koop ook absoluut nooit meer 2e hans games! Wie wil nou krasjes op zijn schijf hebben en of scheurtjes in boekjes etc. nuff said
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Wat een bullshit man 8)

    De markt voor tweedehands games is nog steeds groot en dat er een paar krasjes op zouden zitten maakt geen fuck uit, zolang het speelbaar is. Slechte zaak als dat zou verdwijnen!
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Die screen komt al uit december / januari. Maar ik zeg woensdag XBW Forza 5 cup en zondag XBW PGR5 cup! :D
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2013
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat maakt niet uit :+

    En idd, ik voel ook weer een machtige competitie aankomen. Groots opzetten! Frontpage, goodies, alles _O_
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    We zijn al goed opweg met Forza 4. :) Nu nog prijzen idd, fontpage coverage en commentaar van Olav Mol!
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, maar ik volg het allemaal niet zo precies. Is er al iets te zien hoe next-gaming eruit gaat zien? Iets van video's? Wat kunnen we verwachten?
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Helemaal niks. :p
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En dan strx kan x720 gewoon met een gemodde xbox online en zijn de mensen die eerlijk zijn gewoon de lul zoals gwwoonlijk
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina