Oh tof, dit wil ik ook wel proberen! Zal eens kijken naar de download. Welke launcher hebben jullie gepakt, ik lees hier of Europa of NA.
Toen ik gister speelde had ik best veel lag (EU server), terwijl ik dat bij de launch in mei niet had. Beetje jammer, want de settings zijn onveranderd. Dus ik ga gewoon verder met Guild Wars 2 die als een zonnetje loopt.
Speel gewoon EU, net slayer gemaakt maar vond dat niet super. Veeeeels te langzaam. Nu Archer gemaakt en is stukken beter Die wereld btw, tering
Op welke server spelen de meeste hier? Arcadia Veritas Fraya Één van die drie? Aangezien die onder (EN) staan. Arcadia heeft iig geen queue.
Voor degene die denken dat ik maar uit mijn reet praat, er zijn wat price comparisons gedaan. North America: 24 hour 100% xp boost 385 EMP = $3.49 (approx) Europe: 1 hour 50% xp boost (highest one available) 39 TT = €4.99 €4.99 x 2 (for the same effectiveness as a 100%) = €9.98 €9.98 x 24 = €239.52 24 hour 100% boost NA = $3.49 24 hour 100% boost EU = €239.52 1 key = €2 http://tera-forums.enmasse.com/forums/general-discussion/topics/ts-true
I CANT SEE SHIT. Ik had al zo een vermoeden na het zien van de launcher dat de game slecht geoptimaliseerd zou zijn voor 'lage' resoluties. Maar damn. Dit is wel erg. Moet bijna een vergrootglas erbij nemen om iets te kunnen lezen. Hopelijk is er ergens een optie verborgen om tekst etc wat groter te maken.
Ik had niet echt verder gekeken omdat ik achteraf eigenlijk geen zin had om te spelen. En, nee het valt niet mee. Het is echt kut om te lezen.