1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2013
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet op 360 toch?
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is natuurlijk nog heel vroeg, de game kan zelfs pas eind 2014 uitkomen, toch vind ik het grafisch gezien net The Witcher 2 op max settings op een PC. Voor next-gen heb ik het idee dat het nog mooier zou moeten kunnen..maar ja...dat is mijn eerste indruk. Ik zou sowieso heel tevreden zijn als we dit uiteindelijk echt op consoles krijgen, want het blijft heel mooi.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Fuck yeah :cool:, blijven heerlijke games, instant buy! :cool:
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De hardware van de next-gen consoles gaat ook echt niet beter zijn dan de huidige top-of-the-line pc hardware. ;)
    Waarschijnlijk verwacht je teveel van de eerste titels voor het platform, helemaal aangezien deze blijkbaar open world is zonder enige laadtijden.

    En uiteraard komen de improvements qua graphics meestal richting het einde van de developmentcyclus.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik zie ook niet echt veel verschil op de screens moet ik zeggen, buiten de belichting. Natuurlijk zal het er vast nog anders uit zien, al weet ik sowieso niet echt wat ik moet verwachten qua grahpics op de next-gen. Denk dat de stap van PS2/Xbox -> PS3/360 groter gaat zijn dan die van PS3/360 -> PS4/Xbox.

    Buiten dat heb ik vertrouwen erin dat dit goedkomt. Moet zeggen dat openwereld voor mij niet hoeft, ben wat klaar met games die elke keer openwereld moeten zijn en de game vervolgens herhalend en hetzelfde eruit ziet. Sfeer en belevenis was mede dankzij de gesloten stukken in The Witcher 2 fenomenaal en ben dus toch wel bang dat dit misschien fout gaat.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Open world >> Alles. Ik ben geen seconde in de game gekomen doordat ik me heel beperkt voelde. En de controls vond ik niet bepaald super.
    Heb nooit uitgevonden waarom iedereen zo lyrisch is/was over Witchertje 2. :+

    Oh, en open world sowieso >> de 'cinematic' games die je tegenwoordig zo veel ziet. Beter dus een stap richting open world dan er een Michael Bay game van te maken (die op zijn tijd ook wel leuk zijn, maar het wordt een beetje overkill. En als ik moet kiezen ga ik altijd voor meer vrijheid dan voor meer ontploffingen in een smal gangetje waar ik zelf nauwelijks controle over heb). Een goede open world zorgt bij mij altijd voor zo veel meer sfeer en beleving dan een afgesloten wereld. _O_
     
  8. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind een open wereld best zolang het verhaal er niet onder lijdt.
    The Witcher 2 was een vrij lineaire game, iets wat ik erg prettig vond als liefhebber van JRPG's.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Snelle OP. Maar ik krijg hoofdpijn van dat lettertype.

    Ik ben ook een voorstander van open world RPG's. Dar past gewoon beter bij het genre, bij roleplaying. Dat je kunt doen wat jij wilt en niet door een verhaal heen geduwd wordt. En open world hoeft helemaal niet te betekenen dat het verhaal slecht is.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Goed nieuws :)

     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb er alle vertrouwen in CDP RED is gewone een erg goede en coole dev!
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Open world staat wat mij betreft helemaal los van of iets een RPG is of niet. Wanneer het afbreuk doet aan de kwaliteit van de questing en interactie met de wereld, ben ik juist helemaal geen fan van open world RPGs. Done right is open world een toevoeging, in elk ander geval is het eerder een tegemoetkoming aan het "me too" gevoel waar tegenwoordig zoveel games ten prooi aan vallen in het gevecht om de gamer/koper.
     
  13. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben zeer benieuwd naar deze game! Ziet er ook goed uit. Alleen zullen dit dan eindelijk de eerste beelden zijn van de next gen console? Of zou 't voor de PC zijn? Hoe dan ook: weer zeer geinteresseerd!

    EDIT: Maar wel wat Gakkie zijn, erg vervelend lettertype gebruikt in de afbeeldingen. Is meer een lettertype voor titels, niet voor leesteksten. ;)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ja maar dat is The Witcher-lettertype, dan mag dat. :cool:
     
  15. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Zelfs dan niet :+
     
  16. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe vraagje?

    Skyrim is persoonlijk helemaal niks voor mij, is dit een beetje hetzelfde of heel anders die gameplay.

    Ziet er echt freaking bruut uit die wereld van witcher.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2013
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Deze game of de voorgangers?

    Deze game weten we weinig nog vanaf omdat hij net is aangekondigd.
     
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    De derde moet dus een open wereld game worden, dus inderdaad zou je de vergelijking met Skyrim kunnen maken.
    Deel 2 is echter geen open wereld, maar het blijft net als Skyrim een RPG.

    Erg tof dat er een open wereld Witcher game komt! Volgens mij is dat precies hoe de eerste games bedoeld waren.
     
  19. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou graag met deel 2 willen beginnen dan.

    Mass effect vindt ik dan wel weer tof en fallout maar skyrim kon me niet bekoren.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Zeker doen. tW2 is een pareltje.
     

Deel Deze Pagina