[PC] Guild Wars 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 dec 2012.

  1. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    oke, ja mijn guild is maar 2 man sterk (ik en een maat van mij) dus blijf afhankelijk van andere players.

    Maar ik ergerde me het meest aan dat we op sommige punten gewoon vast kwamen te zitten zonder enige aanleiding. Of dat de NPC halverwege de vuur trap gaat liggen en zichzelf niet revived.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Dan join je toch een andere guild, heb je ook nog allerlei andere voordelen wat je lastiger hebt met zo'n kleine guild :+
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Citadel of Flame Path 1. Een beetje party kan die in 15 minuten doen, een betere party in 8. Path 2 is iets moeilijker sinds de update maar ook nog wel te doen. AC heb ik zelf trouwens nooit echt problemen mee gehad.
     
  4. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    thanks, dan ga ik die een keer proberen. Tijd die ik er mee bezig ben maakt me nog niet zo veel uit, ik wil gewoon dat ie te halen is.

    De eerste keer dat ik AC probeerde een maand geleden had ik er ook helemaal geen problemen mee, maar afgelopen dagen gewoon 2 keer bij de flooded temple.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Voordeel van een kleine guild is wel dat het gezelliger / knusser is. :+ Guilds met een paar honderd man. Pff... Je kent 99% niet eens. Lijkt me niks aan.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Mja, maar met een 2 mans guild kan je net zo goed whisperen :+

    Ik ken een stuk of 10-15 mensen redelijk goed van de guild omdat ik daar al 7 jaar mee in de guild zit, bovendien is het op Teamspeak ook altijd wel gezellig, ik ken het merendeel niet echt nee maar dat maakt dan ook niks uit :9
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zelfs whisperen is niet nodig omdat mijn zusje altijd in dezelfde ruimte zit. :+ Maar je wilt natuurlijk wel de voordelen hebben van een Guild Bank, die bannerts wat je kunt plaatsen etc. Dus dan is een Guild wel handig. :p

    En nu ben ik de boss, ipv van een grote guild waar ik maar een miezerige member ben. :cool:
     
  8. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja wij zijn beide nieuw in de mmo wereld (eigenlijk altijd console gamer geweest), vandaar dat we gekozen hebben voor een twee mans guild omdat we niet echt wisten wat er van ons verwacht zou worden. We zijn beide hoofdzakelijk PvE spelers dus tot nu toe ook niet echt meerdere members nodig gehad.

    Misschien dat we in de toekomst nog gaan mergen met een andere guild maar voorlopig blijft La Flamma Blanca onze plek :)
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Gelukkig kun je meerdere guilds hebben :+

    Maar ik ben lekker Member Plus in de guild :cool: (En leader in mijn eigen guild, wel 4 man! :+)

    Eerst was ik Officer maar na wat geruzie, puberaal gedrag en de boel flink opstoken was ik eerst geband van het forum maar een paar jaar later toch maar teruggekomen :+
     
  10. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker leader in mijn net publiek gegane guild, op het moment geloof ik zo'n 25 man, maar we zijn met z'n vijven leader en dus kunnen ze op het moment wel weer wat mensen gerecruit hebben:+ Zaterdag eerste guild event:D
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.830
    Leuk Bevonden:
    850
    Heeft Guild Wars 2 eigenlijk al een prijsverlaging gehad? Of waar kun je hem goedkoop krijgen? Heb Guild Wars 1 meer dan 2000 uur gespeeld en hoor hier ook alleen maar positieve reacties over, dus ben eigenlijk wel benieuwd naar het spel.

    Ik zie dat je inmiddels ook al een Mac Beta hebt :). Gelukkig zijn ze er met GW 2 snel bij, met GW 1 hebben ze nooit een Mac client uitgebracht.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2013
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.830
    Leuk Bevonden:
    850
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Als je via iDeal kan betalen zit het meestal wel goed, geeft natuurlijk geen 100% garantie maar toch :+
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.830
    Leuk Bevonden:
    850
    Ik zag het stukje feedback eronder niet eens :+. Zo goed als alleen maar positieve reacties, dus zal wel goed zijn.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, zou dat met een 2-mans guild kunnen? :+

    Kun je die volunteer title nog halen eigenlijk? Is er niet meer van gekomen.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Ja hoor, is binnen 30 minuten klaar man :+
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou en, ik heb er gewoon nog geen zin in gehad om het af te maken. :+
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Eindelijk m'n Fractal Capacitator af :D

    GLOEI!

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina