1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 okt 2012.

  1. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondersteunt Forza Horizon 3D ?
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heeft iemand tips voor die skill challenges van de PR-stunts?

    Ik moet geluk hebben om mooie combo's te maken, maar dat lukt bijna nooit. Zeker niet om in totaal voldoende punten te halen.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Makkelijke combo's vond ik altijd auto's in combinatie met verkeersborden/hekjes etc. Dus snel tussen het verkeer heen bewegen en auto's net missen zodat je die near miss bonus krijgt. Kom je dan even geen verkeer tegen proberen om een verkeersbordje of zo aan te tikken om de combo gaande te houden en anders krijg je ook nog wel punten voor een hoge snelheid. Als je bijvoorbeeld stil valt kun je de combo altijd nog even opkrikken met een burnout/donut.
    Een andere goede tip is om een lekkere combo gewoon te 'banken'. Daar heb je meer aan dan té veel risico nemen en net een goede combo verneuken.
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Die combo's zijn easy , gewoon traction controll eraf en op een rechte weg links/rechts driften en je hebt het zo :)
     
  5. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een redelijk veel geld om te spenderen en wil graag de Koenigsegg CCX-R kopen á $1.000.000 alleen krijg je deze auto niet bij een of ander event als beloning zodat ik niet voor $500.000 het schip in ga?

    Nu al een paar dagen veel gespeeld en veel lol aan beleefd alleen viel me laatst bij zo'n Showcase Event Je M'appelle Awsome je in Peugeot 205 T16's moest knallen terwijl dit naar mijn weten een DLC auto was en je hem volgens mij mocht houden naderhand? Zijn er nog meer van dit soort events want ik had alle gratis proef DLC auto's wel al gedownload.


    Nee helaas niet.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2013
  6. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Op een gegeven moment krijg je na multiplayer level geel 50 geen auto of credits als beloning meer.
    Maar na een poosje komen deze beloningen gewoon weer terug.

    Nou maar wachten tot Grid 2.
     
  7. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Vandaag alle achievements behaald. Klaar met deze game, af en toe nog eens proberen om de hoogste topsnelheid te halen en een beetje aan klootvioolen maar voor mij heeft Horizon 0,0 replay waarde.
     
  8. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Mee eens, alleen de multiplayer is nog wel grappig om te doen. Is voor mij nog leuk omdat er nog zat mensen uit mijn friends-list de game spelen.
    En af en toe een Rival tijd verbeteren.
    Ik ben niet zo van de achievements.
    Geprobeerd zo hoog mogelijk multiplayer level te halen en wat scherpe tijden in de Rivals neer te zetten.
    De rest is niet meer leuk.

    Forza Horizon 2 zal ongetwijfeld een verbetering worden en de zwakke punten van de game weggepoetst.
    Deel 1 was in ieder geval een noodzakelijke leuke poging.

    Kan niet wachten tot GRID 2 uitkomt.
    Mogelijk dat ik nog Dirt 2 koop om de tijd te overbruggen. Heb nog nooit een Dirt serie game gespeeld.
    Als ik mij echt ga vervelen dan ga ik weer ff Forza 4 spelen.
    Nou maar hopen dat mijn oude Xbox360 het trekt tot de Xbox720 uitkomt met Forza 5.
    Ben benieuwd of Fanatec stuurwiel compatible is met de nieuwe Xbox720.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2013
  9. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza Horizon March Meguiar's Car Pack


     
  10. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Na al die crap vorige keren is deze DLC wel aardig. G65 AMG!!
    Jammer echter dat ik Horizon niet meer ga spelen
     
  11. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou tot nu toe het snelste/beste carpack! Heb nog 500 punten en wil het aan een carpack uitgeven! Wie kan me helpen?
     
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Gaat denk ik de laatste april car pack worden als uitsmijter.
     
  13. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik ben gisteren ermee begonnen moet zeggen wel echt gave vibe heeft deze game, wel gelijk al die radiozenders uitgezet. Zo is het veel vetter als je dan richting het festival gaat dan hoor je het al in de verte en de rest van de omgeving geluiden. Besturing wel iets minder dan die in FM4 maar ja met de Mitsubishi Skyline waar ik nu mee rij is het toch aardig te doen.

    Deze game is zo te zien wel een stuk minder populair als de gewone delen van Forza echt haast niemand in mijn vriendenlijst heeft de game.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2013
  15. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat je zonder het kopen van een autopack (DLC) geen achievements kunt halen van de 1000 club?
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2013
  16. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    You sir, just made my day. _O_
     
  17. yarnicksoer99

    yarnicksoer99 King Cobra

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahahaha dit zag ik dus een keer eerder maar dan op youtube en die zij de Mitshubishi Impreza... :lol:
     
  18. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    lachen om een fout van een ander en dan zelf zo'n foutje maken is ook wel aardig hilarisch.
     
  19. yarnicksoer99

    yarnicksoer99 King Cobra

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ik ben nou eenmaal niet zon held in spelling :+
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :+ Haha gelukkig heb ik jullie aan het lachen gemaakt, bedoelde dus de Mitsubishi Lancer. Rijd heerlijk die auto, alleen waar is Seat? Ik wil weer in een Leon kunnen rijden. :'-( Zie hem er niet bij dus zal wel niet in het spel zitten.
     

Deel Deze Pagina