[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Iemand zin om vanavond zombies te doen?
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    vanavond is oranje dus nee. Maar boven je staat een bericht van iemand die gisteren een potje zombies wilde doen.

    Ik vind het maar een verdomd lastige map zeg :mad: al stuk of 20 keer dood gegaan puur door van iets af te glijden of springen en dan opeens naar beneden te donderen. Zoals op die 'glijbaan' naar de eerste random box (die op het plafond) daar kan je eigenlijk niks raars doen, maar ik ben al 4x gewoon naar beneden gevallen ipv aan de overkant te komen. Erg vervelend om dan op ronde 20 ergens weer proberen alles terug te krijgen..
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Afgelopen weekend mijn Diamond camo's gehaald op de Assault Rifles :) Wat een bling-bling zeg!

    Laatste wapens was de AN-94 die nog moest gebeuren. Ben denk ik één hele dag bezig geweest om de juiste setup te vinden voor de 100 headshots ( en volgende challenges ). Met grip en silencer is dat ding echt absurd goed. Beter als met een RDS erop ... vaag :+

    Op naar de volgende challenges.

    Waar ik wel raar van sta te kijken is de hoeveelheid mensen die een Nuclear Medal hebben. Vooral mensen met een K/D van 0.8 ( ongeveer ). Zelf heb ik een K/D van 1.60 ( 0.4 minder dan MW3 ) en hoger dan 25 kills gaat me gewoo niet lukken. Kan het niet opbrengen om in een hoekje te zitten en te wachten tot er 30 man voorbij komt lopen.

    Lees veel te veel over het boosten. Vooral het boosten in de Combat Training. Is dat nou echt zo makkelijk?
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Er was een tijdje dat je kon prestigen in een private match dacht ik. Misschien dat de mensen daar hun nuke-embleem van hebben?

    Laatste paar dagen ook alweer iets van 5 boosters tegengekomen. Altijd leuk om die mensen gek te maken door met een groepje achter ze aan te rennen _O_

    Vooral het punt wat jij noemt stoort mij enorm. een KD van 0.8 en dan wel een nuke embleem? Sure je kan best een heel goed potje een keer hebben dan, maar al die mensen?

    Ik ben nu bezig om elke primary mastery te halen. Was even vergeten dat er ook zoveel kutwapens in het spel zitten zeg
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Inderdaad. Heb em gewoon legit gehaald met een KD van 2.0 maar het is gewoon niet speciaal meer om em te showen.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Leukste embleem om te halen was in MW2. Het draaiende COD4 logo. Moest je de verliezende partij zijn ... je Nuke af laten gaan zodat je team alsnog won.

    Die heb ik gehaald ... ook al stonden we dik voor. Bleren via de headset dat het team moest stoppen met cappen :+ Speelde toen met 2 andere vrienden ... Staan we met 6 man als een stel debielen te springen terwijl het andere team zich afvroeg waar iedereen zich was.

    "Tactical Nuke incoming!" ... heerlijk :cool:
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Haha gruwelijk. Herinner je de sound nog van de Nuke uit MW2 ? Kon MW3 echt niet aan tippen als je daar een moab haalde.

    [yt]cLI8wtbCIkM[/yt]
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik had volgens mij 1 keer een nuke gehaald in mw2, was nog verdomde lastig.

    Ik weet nog 1 potje dat ik hem ingesteld had ik ongelofelijk goed ging. Tot ik bij de 20 kills kwam. Niemand meer tegenkomen, maar na 2 minuten toch wel 4 kills erbij. Komt er opeens een riot shield aanzetten die ik niet doodkreeg. Reloaden en hop trowing knife in mijn bakkes. :'-(
     
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Even patsen, want ik MW2 hield ik mijn nuke count bij :+

    100+:9
     
  10. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe je goed, ik had er net 3
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    En dat terwijl je boost :eek:

    Slecht hoor..
     
  12. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem weer, spuit 11
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    :+

    Heb zelf trouwens 8 nukes gehaald in MW2.
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Maaaaaaaar jij bent goed! Talent! :)
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Hoezo?
     
  16. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooiboy!, Taart? :D
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Lekker!
     
  18. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je kopen. :thumbs:
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :'-( neeeeee

    ronde 26 met zombies, zelfs nog tussendoor gegeten. Iedereen 3 wapens, 6 perks en aapjes en dan verdomme connection to the host has been lost. Was verder niks met de host's internet aan de hand en ik moest daarna ook gelijk een update krijgen voor Bo2 (geen title update maar zo'n kleine). Ben ik nu zeker genaaid door de servers van BO :'-(
     
  20. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kun je de perks op pro zetten.
    En als je prestiged ben je dan alles kwijt wat je unlocked hebt
     

Deel Deze Pagina