[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mensen zouden ook weer eens Battlefield 1943 moeten gaan spelen. Imo de beste arcade game die ik gespeeld heb. _O_

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Jaaa die heb ik ook, super veel gespeeld (300 uur ofzo 8)) Wake Island is daar wel vet in BF3 niet zo. Ik ben colonel (rank 50 ofzo is dat) daar alleen telt dat niet mee op Battlelog blijkbaar ik zie geen medaille daarvan. Heb het een tijdje geleden weer geprobeerd, damn dat was wennen bij geleken BF3 hehe.

Wil ook nog een keer Vietnam pack kopen, die had ik vroeger op de pc ook.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik een paar dagen geleden zei. Kan je zo regelen via de Live chat. Duurde 5 minuten en nu is alles geupdate. :)

4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Sorry dat heb ik gemist, maar wat kan je regelen dan via de live chat? Dat er een medaille komt voor BF1943?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 7 feb 2013
  6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik hoop echter, wanneer ze weer eens een game met 2 of discs hebben, dat ze zoiets doen zoals met Oblivion o.a. Gewoon alle content installeren vanaf 2e disc. 1e disc op HDD zetten, voor kortere laadtijden en alles kunnen spelen vanaf disc 1 als je de content van disc 2 in-game hebt geinstalleerd. Dat scheelt een hoop geswitch met discs. Soms ben je, voor de achievement hunters, nog wel even bezig met alles in de SP halen. En bovendien vind ik het swappen met discs gewoon irritant en dat kan hiermee helemaal opgelost worden.

Naast dat vind ik het ook vreemd dat de SP op disc 2 staat en niet disc 1. 8)

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat Battlefield een pure MP game is. MP is belangrijker. Dus disc 1.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, daar kan ik nog wel inkomen. Echter hoop ik wel op de rest van bovenstaande post van mij.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach met de next gen is dat wel over.

11. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dadelijk weer met m417 lekker metro :p

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Precies, ben benieuwd naar het alternatief.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    50GB Bluray discs , dan heb je niet zo snel 2 discs nodig :+

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien richting het einde van de console weer wel. :+

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoelang zou een titel als deze nog goed worden doorgespeeld na het verschijnen van een nieuw deel in de serie?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Matigjes

Je zal nu gerust nog een potje BFBC2 kunnen spelen online maar ik denk dat dat aantal spelers max 10% van de BF3 spelers is?

CoD games gaan wat dat betreft langer mee denk ik, de ME en BO sub-series hebben ook wel een beetje hun eigen fans. Die dus een jaartje overslaan

Maar dan nog, ik heb nu al anderhalf jaar lol van BF3 en tegen de tijd dat 4 er is is dat minstens 2 jaar

is niet slecht toch

En EA kennende gaan de server op een gegeven moment ook gewoon uit natuurlijk, die van BFBC2 zullen wel uitgaan als 4 er bijna is

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee idd, dus ik heb redelijk op tijd de Premium edition gekocht. Hopelijk verschijnt er voor BF 4 direct een Premium edition. :9

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Haha, natuurlijk niet

Eerst melken ze de harde kern uit die en 60 euro voor de game en 50 voor een DLC abbo meteen op tafel legt :+

dan na een jaartje pak je de rest van de klanten mee met een betere deal in de vorm van de Premium edition

maar dat geeft ook niks, zoals ik al zei. Ik heb er al anderhalf jaar lol van. En ook al is het dan 60 + 50 + 20 per maand voor de server, dan nog heb ik er met mijn 370 uur speeltijd meer waar voor mijn geld dan de meeste andere games (games als Skyrim uitgezonderd natuurlijk :+)

19. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan geen server joinen joh. elke keer connection failed. check your network. maar ik zit nu toch ook op internet. huhhhh

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ben nu de SP aan het spelen en zit bij de F-18 missie. Ik wist nog van de vorige keer dat die SP echt verschrikkelijk kort was. Ik denk dat ik daar vannacht wel doorheen kom. :+

En ja, tegen games als Skyrim en Oblivion kan geen enkele shooter op. :+

Deel Deze Pagina