same, ik ben er niet weg van. Het ziet er minder gelikt uit dan bijv Borderlands 2. Of daar valt het minder op vanwege de gekozen stijl had gehoopt dat dit echt een topper zou worden want ik ben wel fan van Aliens, de oudere games (behalve de laatste) ook met veel plezier gespeeld op PC, PSX, Snes etc Hoop dat de reviews meevallen want op dit moment trekt deze me meer dan Dead Space 3
Ben toch benieuwd naar hoe hij er op m'n pc gaat uitzien, maar ben het wel met je eens. Grafisch ben ik nog niet echt onder de indruk.
Het is toch de maker van Brothers in arms. Dat had een beetje hetzelfde werd steeds veel te lang uitgesteld, maar vermaakte me dr zeker wel mee.
Voor degene die hem echt perse nu willen hebben, ik zag hem vanochtend bij Gamemania amsterdamse poort/bijlmerplein liggen. 60 euro, limited edition. ook de enige die ze hadden. Zelf de collectors gepre-ordered, met optie om hem niet te nemen. Dus voor mij was dit niet intressant, maar misschien voor iemand anders wel.
Jep, dat spel ligt al in de schappen. GameMania in Sittard verkoopt hem al. Zelf heb ik 'em zojuist bij Nedgame besteld. Hij wordt meteen verzonden, zo is me beloofd. Alleen vraag ik me af waarom hij nu al verkocht wordt. Okay, hier Limburg is het volgende week carnaval. Maar in Holland is het anders. Zou de uitgever misschien de reviews voor willen zijn? Ik heb echt lang uitgekeken naar deze titel. En op youtube zag ik eergisteren zo'n twee uur durende campaing playthrough video - zelf maar een minuutje of twee gekeken. Dat zag er best aardig uit (qua sfeer dan niet graphics-wise); begin deed me aan de opening van Bioshock (de eerste) denken waar die tunnel instort. Maar goed, ik hoop toch dat het een goed spel is: voor de fans en ook voor de makers maar vooral ook voor de maker van de film natuurlijk. Als het spel zich op z'n minst kan meten met die PS1 Alien Trilogie dan ben ik tevreden.
Tja, is er nergen koopavond bij jou in de buurt? Hier in Limburg kun je hem in Sittard en in Roermond scoren. Ik weet niet of Bol hem al verkoopt? Je zou Bol kunnen bellen. Want Bol die hebben volgens mij iets met Postnl of zo geregeld dat de laatste pickup bij de partners distributiecenters 's avonds na negen uur of zo geschiedt. Zelf heb ik hem vanmiddag bij Nedgame besteld (rond 16.00u). Daarvan heb ik inmiddels een verzendbevestiging ontvangen. In elk geval zou je hem zaterdag in huis kunnen hebben als je hem vandaag nog bij Nedgame besteld. Hope this helps...
Ik heb de game zowiezo al in de pre order staan bij bol.com maar ja die versturen denk ik niet eerder dan vandaag. Of heb je info dat ze dat wel gaan doen?, ik zou naar Nedgame morgen kunnen gaan maar ik kan niet gratis reizen dus dat is wel klote. Maar er zit dus geen embargo meer op aangezien gamemania de game ook al verkoopt en ook yourgamezone en nedgame. Op de site van Gamemania staat overigens nog steeds niet dat het direct beschikbaar is. (ik wil zelf wel de Collectors Editie hebben)
Ik heb met Gamemania Sittard gebeld en met Nedgame. Omdat ik het vreemd vond dat het spel nu al over de toonbank gaat. In Limburg - zoals ik al zei - is het volgende week carnaval en dan zijn de winkels dicht. Omdat het regende had ik geen zin om naar GameMania te gaan dus keek ik online en daar zag ik dat Nedgame het spel verkocht. Ik met Nedgame gebeld. Er werd me op het hart gedrukt dat het spel morgen of uiterlijk zaterdag op de deurmat valt. Bol heb ik niet gebeld. Als je de klantenservice van Bol belt dan kun je misschien wijzer worden. Alleen in zo'n geval als dit denk ik dat je van de klantenservice krijgt te horen dat het spel de 12de verstuurd wordt. Het is immers een call center en ze hebben dezelfde gegevens als Bols site. De spellen worden daadwerkelijk verzonden door partners van Bol (misschien kan iemand van de klantenservice de voorraden zien van de partners?). Zij hebben de order liggen. En als ze het spel voorradig hebben zullen ze hem wel verzenden - zelf heb ik weleens van Bol een spel een dag of zo eerder gehad. Dus het kan. Het spel is elk geval niet onder embargo. Zou ook niet slim zijn, want ik vermoed dat de reviews (die wel onder embargo staan) niet mals zullen zijn - op de website van Edge kun je alvast lezen dat het spel best goed is... als het nu 2007 zou zijn...
Oke, de embargo is er dus inderdaad af als FRS ook al verkoopt, Ik ga morgen maar eens even kijken bij mij in de buurt Maar krijgt het spel dan zulke slechte cijfers ?
ja dat weet ik natuurlijk niet. Tot dusver zijn er geen reviews verschenen. De previews zijn een 'mixed bag' - zelf hoop ik dat het meevalt, ik oordeel morgen of overmorgen zelf wel. Maar op Neogaf rijten ze het spel al een derde ***** Via deze link kun je de eerste twee uur van de campagne bekijken - mocht je dat willen. Spoiler http://goo.gl/vx22w
Gisteren 2 uur de multiplayer kunnen spelen. Het was leuk om te spelen. Je speelt om en om als Alien en Marine, iets wat ik erg goed vind zodat je beide kampen goed kan levellen. Er zaten nog wel wat fouten in. Ik bleef bijvoorbeeld in een buurt vast zitten, riep een guy van Sega bij me en hij zei " Still work in progress " met een smile haha. We krijgen de retail versie mee dus zo work in progress was de versie niet. Verwacht dus een update na de release. Verder mepte ik met een Alien een marine in elkaar maar er gebeurde helemaal niks, 2 seconden later was ik dood...
Ik denk dat het spelen met de Aliens een grote skillcap gaat hebben. Vooral het lopen over muren enzo, zal onnatuurlijk aanvoelen.
Die Alien speelde ook voor geen meter bij Alien versus predator. Maar dat was opzich nog best een tof spel aangezien de slechte recencies.
Denk dat de switch naar third-person voor de Aliens wel een verstandige keuze was. Maar we zullen zien!
coop gaan zoooo vet worden he :b: ben benieuwd hoe lang dat leuk blijft er is geen drop in drop out coop in campaign, of heb ik daar overheen gekeken??