Nee, maar ik ben te SP verslaafd om niet eerst aan de SP te beginnen. En je bewaard toch het beste voor het laatst?
Lol. Ach ja over een paartjes uurtjes moet je wel aan de MP beginnen. Blijf btw de Aftermath maps toffe maps vinden. Net weer twee toffe potjes met Lee.
Heb btw ff een report naar de mods gedaan voo de startpost. De titel is nog steeds niet aangepast. Is niet erg hé? :
jammer dat ik niet zo'n opneem ding heb voor mn xbox. ik vloog zo met die hummer zn bekkie in haha. Ik race altijd met die dingen op die aftermath maps. lachen joh
Ik kon de hele avond niet spelen. Weet het niet maar EA connection lost, opnieuw opstarten. Krijg ik heel dat gedoe alsof ik premium net gekocht heb. Dadelijk maar eens kijken of het weer werkt.
Ben maar gestopt met reageren in threads op battlelog. Enige wat ik daar zie is elkaar afzeiken, lekkere community
Dat forum is een beetje apart idd. De M5K net op Metro was weer genieten. Dat is het enige leuke aan Metro. Kan ik weer de M5K gebruiken. lol. Ben nu al een tijdje opzoek naar een goede support gun. Kan niet me favoriet vinden. L86, M27 zijn goede wapens. Maar 750 rpm nekt me steeds van dichtbij. Ben ook meer gewend aan hoge rpm wapens. En heb een beetje een regel dat ik niet lager dan 800rpm wil. 249 is wel een optie maar niet echt een run and gun wapen wat ik zoek. Nu hang ik een beetje rond de PDW wapens. Maar ja allemaal zijn ze prima up close maar op veel maps heb je er niet veel aan. ASVAL is een leuk wapen. Maar die recoil is echt way to much. En ik ben zelfs een MTAR en een AEK gewend. Zonde dat die zo hoge recoil heeft. Want het is wel een leuk wapen om te gebruiken door zijn damage punten, hoge rpm en dat die standaard silenced is. Perfect voor C4en van tanks.
Ik vind de M27 en 249 super chill in de support kit. heb ik denk ik het meeste mee gespeeld. asval vond ik juist vreselijk. kon er amper mee uit de voeten.
De RPK is ook beest bij support. MG36 ook wel bruut, met ext mags heb je gewoon 101 kogels, en reload tijd van een normale rifle.