[XOne] FIFA 13 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kwam met 2vs2 bij een vriend met een hele aparte move voorbij de keeper, ik vraag me af of dat een echte skillmove is of dat het een normale move is die er door het sprongetje raar uitziet.

[yt]o9PYDQ6Gbj4&[/yt]

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Drogba zit nog niet bij Gala.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Willian ook niet bij Anzhi, maar dat komt omdat hij überhaupt nog niet in de game zat.

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wie, Willian of Drogba? Drogba zit er wel in.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh ja, bij Ivoorkust hé? Maar als club speler niet toch?
    En ja, Willian die bij Shakhtar Donetsk speelde. Jammer dat die club niet in Fifa 13 bij Rest of World zit.

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    In Career zit die ook wel, dan zit die gewoon bij een random team net als Anelka. Ik had Drogba bij Liverpool in de spits gezet.

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Meh, Manolev zit ook nog niet bij Fullham :mad:

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hahah, die zocht ik gisteren ook al. 8)

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hij staat bij Free Agents :p

11. Woutjuh88

Woutjuh88 Check The Eyes...

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn verdiensten van mijn VirtualPro worden net opgeslagen.
    Tijdens het spelen van club wedstrijden krijg ik de melding.
    Na de wedstrijd krijg ik rechtsonderin ook de melding, maar bij de verdiensten zelf gebeurt niks.

Ook profiel opslaan geprobeerd.

What to do? Blijf nu al weken op 84 hangen :mad:...

12. handige_har

handige_har Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft nog meer een hekel aan die verschrikkelijke welliton, Ba en Bent als je er tegen speelt met ultimate team? Het is echt alleen maar op keihard rennen gebaseerd, naar mijn mening is er bij fifa 13 echt teveel waarde gehecht aan snelheid. front-end development vacatures

13. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Geloof me, je bent niet de eerste die z'n frustaties hierover uit xD

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Nee, bij FUT is dat, in de gewone game niet, imo.
    Ik blijf daar dan ook ver van weg.

Oh en in normale games geen topclubs nemen, scheelt ook een hoop frustratie.

Vind de game echt het leukste in normale modes met 2-3 sterrenteams.

15. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Neymar is toch zalig bij een outsider team. Ben met Sunderland begonnen. Had toen T. Henry kunnen kopen. Dan heb ik zo nipt kampioen gespeeld. (1 punt verschil met Man. City) Toen is Stéphane Sessègnon voor een smak geld naar bayern vertrokken. Toen met dat geld Miquel Veloso gekocht. Dan wat reserve spelers verkocht en met het geld van kampioenschap erbij kon ik Santos overtuigen om Neymar over te kopen. zo een 32 miljoen en daarbij een speler geruild.

En en lukt goed nu veel mooie acties enz. Ook een goede aanvulling op Henry die nu jaartje ouder is en wat trager aan het worden is. Maar de neus voor goals behoud hij momenteel wel. Momenteel ook weer 1ste, maar scheelt maar 3 punten met chelsea en 4 van Man.city.

Zoek alleen nog iemand die goed kan groeien in de verdediging. Iemand een talentje of goede speler daarvoor? Moet vooral snel en sterk zijn.

16. holland

holland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje heb weer zin in een nieuwe carriere maar weet niet wanneer de winter roster update komt! Iemand enig idee???

17. XBOX360-Niels

XBOX360-Niels Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is al uitgekomen. Gewoon de laatste selectieupdates downloaden.

18. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Iemand enig idee waarom spelers er bij carriere bij spelers blijft staan dat ze nou verhuurd zijn aan een club als ze wil kopen?

Ik zit nu al namelijk 1,5 seizoen met swansea en ik wil dus spelers als Araujo en Masi kopen, maar er elke transferperiode ( nu al de derde ) die ik kijk staat er dat ze nog verhuurd zijn en ook nog steeds aan dezelfde club, ik heb geen idee hoe dit kan en De Guzman is er trouwens ook nog in mn team ( terwijl ie maar voor 1 seizoen gehuurd was van Villareal), niet dat ik het erg vind maar nu vraag ik me af of het spel geglitched is oid? of doe ik iets fout? Bij speler selecties (tijdens het starten van je carriere) had ik trouwens niet voor laatst updaten gekozen maar voor Standaard. Enige wat ik me kan bedenken is dat het daar aan ligt, maar alsnog vind ik het maar vreemd. Iemand enig idee?

Laatst bewerkt: 7 feb 2013
  19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    De logica van de career mode is echt slecht.

Ik had er al wat van gelezen maar dit slaat alles. Tioté kan blijkbaar niet aarden bij Newcastle, één van mijn beste spelers en vraagt om een transfer. Dan verwacht je dat hij naar het buitenland wilt maar wat is het verschil tussen spelen in Newcastle en Manchester of Londen? Het weer blijft even slecht.

Zijn waarde is zogezegd 9.5 miljoen euro wat zelfs IRL niet zo is. Dus ik krijg een bod van ManU voor 8 miljoen, ik counter met 16 en zij komen terug met 13 miljoen. Ik counterde terug met 15 omdat ze misschien zouden happen.

Ik advance en krijg te zien dat het bestuur besloten heeft om het bod van 8.5 miljoen van Arsenal te accepteren.

En fifa kan dit niet aanpassen?

Edit: Ik heb nu al 3x tegen Manu gespeeld en elke keer zit van Persie op de bank. De Guzman speelt als CB bij swansea en zo zie ik nog enkele vreemde opstellingen. :)

Laatst bewerkt: 8 feb 2013
  20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De waarde van Tioté zal wel rond die prijs liggen hoor. Het is een geweldige speler daar met genoeg interesse van topclubs. Dat je bestuur het besluit van Arsenal zomaar heeft geaccepteerd, is heel raar.. is mij nog niet overkomen.

En Van Persie op de bank en De Guzman als CB.. ja, dat is fucked up.

Ik heb het tot het 5e seizoen geschopt in carrière, maar nooit zulke gekke fratsen meegemaakt. :eek:

Deel Deze Pagina