Forza Horizon - €29.99,- Incl verzending bij Toysxl.nl Forza Horizon Limited Collectors Edition - €44,- bij Mediamarkt.
Re: Xbox 360 Koopjes Spotten [Deel 15] De limited is bij de mediamarkt bij Bijlmer Arena 74 euro. Heb net voor 35 euro forza horizon opgehaald
Is alleen geldig vanaf 25 euro besteding. En als 2100 punten dan 24.99 kosten en er zogenaamd 4,95 verzendkosten zijn dan schiet je er dus niks mee op. Laat maar.
Dat denk ik wel. Was zelf in de 'outlet' in Hilversum en dit was het laatste exemplaar. Er zat een "van €10,- voor €5,-" stikker op, maar eenmaal bij de kassa scande hij €0,09. Dus het zal wel landelijk zijn, volgens mij kan je op de site zien waar hij nog beschikbaar is?
Ik zou wel willen weten waar ze nog meer WET verkopen, voor 9 cent wil ik et ook wel graag hebben, haha, das wel begrijpelijk
Wet staat niet bij Dixons op de site. Ga morgen effe heen in Hoorn, heb Soul Calibur 5 al gereserveerd.
Ik zou eerst nog even bellen of ze 'm daadwerkelijk hebben achtergelegd. Ze zijn hier nogal slordig in namelijk. Voor 't geval je voor niks gaat
Opzich niet zo dendert aangezien ze bij Livecodes.nl altijd voor die prijs te koop zijn. En om niet te spammen zal ik dan de prijzen ook nog neerzetten: 48 uur: €2,49 14 dagen €4,99 1 maand €11,99 3 maanden €18,99 4 maanden €23,99 12 maanden €39,99 12+1 maanden €41,99 Ik ook en ook bij Saturn A'dam nog steeds voor €65. Vond dat verschil net iets teveel voor de 'extra's'.