[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enige wat ik echt irritant vond waren die insta-kill RPG vijanden op Hard.

2. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb UC3 nog niet gespeeld, maar vond die eindbaas van UC2 toch best lastig. Ik speelde gewoon op normal en ben denk ik wel iets van 5 keer doodgegaan.

Gister dan eindelijk begonnen met InFamous, speelt tot nu toe echt super lekker. Leuk ook om powers te upgraden en er is in de stad zelf genoeg te doen wat voor veel afwisseling zorgt.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn jullie ook van plan de Dust 514 open beta te checken?

E: Ugh, de controls zijn irritant, rot HUD, onduidelijke objectives IMO, map design is af en toe ook bar slecht. Je kan zelfs niet over kleine boxen springen, want tegenwoordig in elke shooter zo'n beetje kan. Jammer, want het concept spreekt me wel erg aan.

Laatst bewerkt: 24 jan 2013
  4. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Ik check de beta eerst niet, heb op dit moment wel genoeg games die ik nog moet uitspelen. Ik hou de game wel wat in de gaten, want volgens mij is het best een redelijke game.

5. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Voor de PS+ leden:

Het is nu bevestigd. :)

6. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Sleeping Dogs is een GTA-achtige game right?

Ik ben momenteel weer Batman: Arkham City aan het spelen. Vind 'm niet zo goed als iedereen altijd roept, maar wel vermakelijk. Wil 'm eigenlijk uitspelen voor dat ik aan Far Cry 3 begin, die ik als het goed is deze week binnen krijg.

7. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Jep alleen dan in Hong Kong. Best goede game.

Als je Arkham City niet leuk vindt, is Batman gewoon niet je ding. Dat kan niet anders. Die game is op elk vlak erg goed in elkaar gezet. Wat vindt je er precies niet leuk aan dan?

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hij zegt niet dat hij het spel niet leuk vindt, alleen dat hij het niet als geweldig ervaart zoals de meeste personen :p.

9. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    't Is erg veel hetzelfde doen imo. Eigenlijk ben ik de hele game al random baddies aan het in elkaar slaan om ergens iets anders kapot te maken of te vinden. Vechtsysteem is prima, al wordt ik nog best vaak af gemaakt. Het verhaal interesseert me eigenlijk ook niet veel. Joker heeft een plannetje en ik steek er een stokje voor, met wat omwegen. Niks nieuws. Daarnaast vind ik het niet lekker hoe ik door de stad beweeg, beetje houterig.

10. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf niet zo veel met third-person games, En ook niet met het combat systeem van Arkham City.
    Maar de game is wel vermakelijk, En zit zeker goed in elkaar.
    Het weet me alleen niet zo te grijpen dat ik het lang blijf spelen. (Maar dat is vandaag de dag dan ook een hele opgave voor bijna elke game.)

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Vinden jullie de volledige God of War saga beter dan Ni No Kuni (+ Shadow of the Colossus of The Walking Dead) :+? Wil weer een spel kopen, maar er zijn zoveel must haves, dus ik twijfel weer as usual.

Laatst bewerkt: 9 feb 2013
  12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Als het Ni No Kuni + Shadow Of The Colossus is vs God Of War saga dan sowieso het eerste. Maar dan moet je uiteraard wel van JRPG's houden. :p

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ni no Kuni & Shadow of the Colossus dan.

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    God of War is leuk, maar IMO te eentoonig om ze allemaal te spelen......

Deel 1 was geweldig, deel 2 was leuk, en bij deel 3 had ik het echt wel gezien....heb me daar best doorheen moeten worstelen....been there, done that.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dus jij vindt Shadow ook beter dan TWD?

Hmm, duidelijk. Ben alleen erg benieuwd naar de epic boss battles, die memorabel moeten zijn volgens gaming sites.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die zijn ook epic

maar ik zou je nu alleen deel 3 aanraden, 1 en 2 zijn 'maar' opgepoetste ps2 games

3 is vast ergens 2ehands voor een prikkie wel te krijgen. Goedkoper dan sotc denk ik wel

ik zou kijken hoeveel je voor ni no kuni en gow3 kwijt bent samen

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zou eerst Heavy Rain spelen.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    By far.

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ni No Kuni bestelt. Hopelijk ontvang ik het deze week. Later Shadow halen, en misschien nog GoW3/Soundshapes. Ik hoop dat Ni No me minstens net zo vermaakt als ToV :).

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    :thumbs:
    Als iemand die ToV de beste JRPG van deze generatie vind (misschien wel beste ooit, al moet ie die titel dat wel delen met FF8:+) weet ik zeker dat je niet teleurgesteld zult zijn met Ni No Kuni.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina