12 maanden is dan weer goedkoper maar 12+1 weer evenveel. Krijg je de code ook gelijk binnen dan want ik nijg toch nog naar Livecodes vanwege de 12+1. Bij Saturn Amsterdam lager er dacht ik nog 2 Forza Horizon LE voor €60.
code komt direct binnen ja ook nog via de mail dacht ik als je per ongeluk het scherm wegklikt. Ik heb nog nooit gezeik gehad met die sites. Wel een keer een gebruikte code gekregen. Contact opgenomen en 5 minuten later had ik alsnog een werkende code
Oplichter Roi-Des- Jeux Ik woon nu voor een jaar in Curacao en ik wilde wat spellen vanuit Nederland hierna toe brengen, want een kameraad vliegt volgende week naar Curacao. Nu had ik 3 spellen en een controller gekocht bij Roi-Des-Jeux.com.... Wacht al een week, maar nog steeds niets ontvangen. Ik heb er vele mailtjes achter aan gestuurd maar geen gehoor... opgelicht dus.. Wil graag even contact met deze grapjas.. 138 piek in de sloot. Wietze
Mag ik vragen hoe het komt dat mensen met weinig berichten daar iets bestellen en dan hier op XBW hun ervaring komen delen? Of kwamen jullie hier kijken of die website misschien bekend was bij ons hier? Ben wel benieuwd hoe het afloopt voor jullie
Tis inderdaad wel slimmer om te vragen of een winkel goede ervaring heeft voordat je er iets besteld, niet erna.
Klopt, en ik heb toen verder alleen dit kunnen vinden: Geen idee of dit ook daadwerkelijk de kerel is die er achter zit. Het blijft altijd sneu om mensen op te lichten...
Ik ga binnenkort aangiften doen tegen de site. Weet niet of het zolen aan de dijk zet, maar niets doen lost zeker niets op.
Wat denken jullie dat ik bij GameMania nog krijg voor - Assassin's Creed III - Red Dead Redemption GOTY - Valkyria Chronicles - Ninja Gaiden Sigma 2 ?
- Assassin's Creed III € 20 euro -- Red Dead Redemption GOTY 7-9 € - Valkyria Chronicles 7-9 € - Ninja Gaiden Sigma 2 10-12 €