1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Heb je wel een punt ja.
    Ik wil alleen maar duidelijk maken dat een True skill rank van zelf sprekend meer zegt over iemands niveau dan een xp rank.
    Neem bv de inheritor rank in Reach dat waren voor 80% noobs.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    En dat maakte Halo 3 zo leuk, won je 5 potjes, ging je rang niet omhoog en als je 1 verloor ging je wel gelijk 1 naar beneden :mad:, elk ranked potje was gewoon spannend omdat je wist dat iedereen gewoon erg goed was op dat niveau en dat je continu je best moest doen, dat mis ik gewoon :'-(
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Overigens zijn de slechte tegenstanders die ik nu tegen kom wel een stuk chiller dan de sweaty games die ik eerst had. Full team tegen me met boltshots, crouch en invisibility. 8)

    Je kan met AA's wel idiote combinaties maken. Een spotter met pro-vision en een finisher met Jetpack is ook geen leuke combinatie om tegen te komen.

    Ik speel liever gewoon Halo zonder loadouts. Dan is het wel leuk om goede tegenstanders te krijgen. Anders krijg je echt van die naai shit waar niemand op zit te wachten. :+
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Vanaf maandag is een verbeterde Team Snipers playlist ;)

    Week of 2/11:

    Bravo here! On Monday, Spartan Ops continues with episode 9, which will once again contain five new Spartan Ops missions, and as promised, Team Snipers will make its glorious return to Halo 4 Matchmaking.

    We’ve tweaked it a bit – the new and improved Team Snipers will utilize the following settings:
    Mode Team Snipers
    Teams 4 vs. 4
    Score to Win 600 [60 Kills]
    Loadouts UNSC Sniper Rifle Only
    Instant Respawn Disabled
    Death Cam Disabled
    Motion Tracker Disabled
    Disabled Ammo
    Unlimited Time Limit
    12 Minutes Personal Ordnance Disabled
    Grenades Disabled
    Ordnance Drops Disabled


    En er komt een Team Objective playlist:

    As if Snipers wasn’t enough to get you excited for the upcoming week, we’re also proud to announce the addition of Team Objective, which will group together 4 vs. 4 Team Regicide, Oddball and King of the Hill (she’s back!). The biggest changes you’ll see to these game types are that Complex Oddball has been removed, and instant respawn has been disabled for both KoTH and Oddball.

    En updates voor Team Doubless:

    Team Doubles went live on Monday morning and we’ve seen great feedback on all of the included game types. We have already made some updates to the playlist: Some of you may have noticed that Infinity Ordnance was not specifically tuned for 2 vs. 2 play, as we had announced. As soon as we noticed this problem, we deployed an update overnight. You should now see options that are more appropriate for Team Doubles – this means no Incineration Cannons, Rocket Launchers, Sniper Rifles, Overshields, etc. in personal ordnance. Keep in mind that some of these are still available as recurring weapon drops on some of the Team Doubles maps. In response to community feedback, we’ve also disabled instant respawn in Infinity Doubles to improve game flow, addressed some wacky spawn issues on Haven and fixed the Sticky Detonator spawn on Dispatch. It will now be on a 180 second resupply timer with 2 spare clips. These fixes will be live on Monday, along with next week’s update.

    En nieuws over de Team Throwdown playlist (343's competitive playlist )

    As of right now, we’re planning on releasing Team Throwdown, our premiere competitive playlist on February 18th. As we mentioned earlier, this playlist will be launching ahead of CSR so the Matchmaking team has time to tweak the playlist’s settings and options before everyone begins the race to level 50.

    Ik weet niet hoe jullie er over denken maar na mijn gevoel gaat Halo4 eindelijk de goeie kant op.
    Die Bravo gast is echt een toevoeging voor de afdeling matchmaking van 343.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2013
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Aight, nice! :) Voor Team Snipers zijn die grote mappen wel weer handig, laat maar komen...
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Die hebben niet echt mijn voorkeur ,want dat bevorderd nameljk het campen :mad:
    Bravo had het over medium sized maps en populaire custom maps uit de costum tests playlist van vorige week.

    Een enkele grote map heb ik geen moeite mee :)
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ok... maar de meeste maps zijn eigenlijk te groot voor Slayer playlists en zouden voor Snipers beter werken. Snipers op van die kleine maps vind ik persoonlijk weer niks waar je constant iemand in je nek hebt, maar we zien het wel! :)
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Kijk wat er nu gebeurd met bv die Valhalla remake iedereen zit daar met zijn OP DMR op de pelican of achter de top mid rocks te campen.
    Dat is niet zoals Halo hoort te zijn en dus geen reet aan wat mij betreft.

    Kleinere maps zorgen er voor dat je meer duels krijgt en dus meer kans op no scopes of quick scopes momenten :)

    Het wordt iig een feest.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2013
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat wel en de sniper is opzich wel lekker in deze Halo. :)

    Maar trouwens over dat campen... Ik weet nog wel dat ik in de Halo 3 Beta op een gegeven moment genoeg had van die campers op Valhalla en ze één voor één met de shotgun kapot ging maken! :lol:
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja man, die DMR is zo f-ing OP. Ik dus met dat ding op zo'n gastje richten en schieten heh. En die kogel kwam gewoon precies op de plek waar ik op schoot. WTF GAY 343.

    Oh ja, heb trouwens ook wel een voorkeur voor kleinere maps. Grote maps zijn een beetje saai voor 4v4. No-scopen blijft natuurlijk legendarisch. Wel super stom dat ze weer Motion Tracker hebben aangezet. Dat was mijn grootste kritiek voor team snipers de vorige keer.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2013
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten gewoon flinch weg doen en weer terug naar knocked out of scope. Dan kun je veel makkelijker die campers aanpakken. En dan flinch als perk van de ene class dat je niet flinched als je geraakt wordt voor de noobs. 343 lijkt het een beetje om te gooien, jammer dat het weer te laat is waarschijnlijk.
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Geen radar meer in Team Snipers :)
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kijk ik weer staat er disabled achter. WTF was I reading gisteren. 8)
     
  14. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf gek op de Halo games, mis helaas net als velen hier de ''echte'' Halo beleving zoals ik hierboven bij anderen ook kan lezen!

    Heb gisteren dus maar even mn Halo2 limited Xbox uit mn verzameling gehaald en aangesloten op de tv.
    Halo2 ging behoorlijk stroef! :p

    Kwamen veel mooie game momenten naar boven toen ik met 2 maatjes aan het spelen was, HEERLIJK!!! :D

    Had al een tijdje een VGA graded Halo2 game op Ebay in mn watchlist, vanmiddag kon ik me niet inhouden en heb hem toen toch maar gekocht.
    Toffe aanvulling voor mn verzameling.

    Speel de laatste tijd toch weer veel Halo Reach, ben zelf een SWAT speler, vind het toch wat chiller spelen.

    Binnenkort eens een XBW Halo avondje? :p
     
  15. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    swat.. srsly?
     
  16. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Reach doe ik wel mee, H4 niet ;)

    Zijn er nog veel meer hier op xbw :) , ook 10x beter als in H4, vind eigenlijk dat Reach veel beter speelt dan H4.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gisteren speelde ik nog even Reach en speelt lekker hoor, al is het wel weer wennen. Vooral ook qua controls, wat een gekut even. 8) Er zijn gelukkig nog meer dan genoeg spelers online! :)
     
  18. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien zelfs meer als H4 8)
    Misschien ga ik morgen maar een reach montage maken ipv h4, omdat ik nog niet zo'n goeie momenten op H4 heb :+
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, geen idee... zou best kunnen! 8) Maar i.i.g. volle bak bij alle playlists. Laat maar weten, ik doe wel mee! :)
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Reach beter vinden dan Halo 4 gaat mij wat te ver.
    Wel had Reach vanaf de launch een completere playlist ,maar ook Reach was niet top met bv slechte maps en bloom en verschrikkelijk irritante OP load outs(AL) en een slecht melee systeem.

    Nu er eindelijk een Team Doubles playlist is en volgende Team Snipers en de week er op Team Throwback ga ik Halo 4 weer serieus een kans geven.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2013

Deel Deze Pagina