[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik weet niet in hoeverre de AS VAL aangepast is, maar op het begin was hij heerlijk. Enorme headshot multiplier en vrij weinig recoil.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij heeft nu best wel veel recoil helaas.Maar hij is wel super accuraat.

Laatst bewerkt: 9 feb 2013
  3. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Probleem van de RPK is. Dat de L86 en M27 eigenlijk alles beter doen.
    Hij ziet er wel tof uit dat wel. :)

5. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Mwa over het algemeen vind ik de rpk toch fijner, je moet wel wat meer bursten. Ieder zijn ding, maar de m27 is ook erg goed ja.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk blijft persoonlijk. :)

Net weer gekicked door en admin. Was met Lee en andere gast aan het spelen. Ging echt super lekker. Aardig was punten al. Schiet ik de admin dood. Kicked die mij gelijk. Gelijk maar de server uit me favorieten gehaald.

7. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie nu pas je berichtje dat je met mic speelde. Ik zat muziek te luisteren dus hoorde niks uit de party. Had wel al mn headsetje opgezocht. volgende keer join ik wel met mic :). dacht eerst dat we dat potje net op seine gingen verliezen. maar toen kwamen we mooi terug :).

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Moesten even wat vast houden eerst. Daarna ging het beter en hadden we ze snel.
    Speelt ook een stuk fijner met een mic btw. Moeten we allemaal echt vaker doen. Gewoon en party maken en klaar. :)

Had nog echt twee mooie triples. Eerst een jihad jeep met een RPG op Kargh en daar op Seine een triple met een RPG op een gebouw bij B en killde ze met puin. lol.

9. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik doe graag keertje mee..

10. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet wat ik heb maar als ik in een tank zit dan ben ik bijna god. Mwah ronde gewonnen met 5 kills 5-0 verschil Bandert Desert. Toch eerste, kies ook vaak de verkeerde en servers uit met teveel tickets. Bedoel 1400, slecht voor de statistieken. En echt team-speak wat ik nog nooit heb gedaan is nog niet echt van de grond gekomen.

11. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ik zou zeggen vooral accuracy. Probeer een wapen te gebruiken die makkelijk is qua recoil.
    M16a3, M4A1, M416, L86A2 en genoeg anderen. En maak je niet druk om mensen die roepen dat ze OP zijn. Als je meer raak schiet daar heb je jezelf wat aan en help je je team. Ook 70% quits is niet echt mooi. :+

Maar als je vind dat je goed bent in een tank probeer dan zo vaak mogelijk in een tank te springen. Dan help je je team. Dishyairplane bijvoorbeeld is een real life piloot. Hij zuigt (zegt die zelf) in infantery dus zit die 90% van de tijd in een jet. Hij heeft ook een YT pagina.

13. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ja ik qiut te snel, maar dat ligt gewoon ook aan de gamers die ik dan om me heen heb. Vaak: Geen team werk, reciven wanneer in vuurlijn lig, geen Support allemaal Recon,s. Maar goed nogmaals ik kies ook de verkeerder servers uit :p

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat valt wel mee denk ik. Soms heb je van die potjes maar 9 van de 10 keer is het prima imo. Of ik focus er niet echt op. Alleen Support die geen ammo geven kan wel eens irritant zijn maar dat is ook niet extreem vaak. Btw ik accepteer een revive any day of the week. Vuurlinie of niet. :+

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lastige map names hoor. Jezus. :+

Please laat ons in dat bos vechten. Hoop alleen dat de maps niet te groot worden voor de Xbox. En dat ze geleerd hebben van Armored Kill. 3 of 4 flags max. En iets kleiner dan Caspian. Dat zo ideaal zijn.

16. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach als ik merk dat het niks word, dan ga ik naar een andere server.

Bovendien maakt het ook niks uit, meestal is het natuurlijk gewoon fun en spelen we ook voor de fun. Alleen let ik op me KD ratio, dat is alles. De rest is eigenlijk niet boeiend. Ja team-werk, daar streef ik wel zoveel mogelijk naar.

17. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die mappen gaan er geloof ik goed uitzien. In dit soort mappen kan ik me prima vermaken 'meestal'

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    deze site is veel beter om te kijken wat wel goed gaat en wat niet

http://bf3stats.com/stats_360/talska86

zo te zien doe je wel je best met revives en support maar je kills per minute zijn echt veel te laag

daarnaast kan 70% quits echt niet , dat vertekent je stats natuurlijk enorm :+

19. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    :p Ja was er al bang voor, maar ik ga nu maar effe een tijdje op DICE servers spelen 250 tickets. Op de PC was het echt wel anders, ik heb de xbox pas een halfjaar. Eigenlijk hadden mij stats nog beroerder kunnen zijn. Begin nu de feeling te krijgen in de controller :p

20. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Wat is er mis met dat spel vandaag. Ik moet andere tanks gewoon 6 keer hitten om ze te disabelen

Deel Deze Pagina