[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Thanks Dulle!

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Echt goed in elkaar gezet die banners.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Straks moeten we nog zo'n survey invullen voordat we op XBW kunnen komen :+

Of een ad.fly eerst :+

5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    XBW serieus? Ik krijg nog alleen maar Malware alerts als ik het forum bezoek.

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, deze website is schadelijk voor mijn computer kwam net voorbij... Wut?! 8)

7. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Verveling? :9

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    De 'echte' V4 is zo makkelijk op Google te vinden. Ziet er overigens echt wel geniaal uit, alleen gaat dat zo te zien nooit komen. Wees gewoon eens reëel tegen je leden, hoe ziet de toekomst eruit voor XBW? Frontpage is dood en het forum kakt met de maanden ook meer in. Probs dat het afgelopen half jaar er wel meer tijd in de frontpage is gestoken, wat vooral te zien was in reviews die gewoon op tijd waren en de podcast.

Maar meer dan dat is er gewoon niet, nieuws is zo enorm weinig aanwezig en tevens totaal nooit up to date. En als het er wel is dan worden officiële nieuwsberichten vanaf de ontwikkelaar in het Engels overgenomen en anders gelinkt naar een andere website, kan echt niet imo. Een nieuwe Xbox gaat dit echt niet redden, als je dan het forum ook nog eens vol met banners gooit lijkt het erop dat het er niet echt beter op gaat worden. XBW had altijd een community en misschien wel de meest actieve Bazaar die ik kon vinden op het internet, beide zijn dat allang niet meer. En aangeven dat mensen oud worden is gewoon bullshit, dat is normaal, maar nieuwe members zijn er niet.

10. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ach, het blijft vrijwilligers werk. En 'dood' wil ik de FP zeker nog niet noemen. Scoort nog steeds best goed in Google dus zullen genoeg mensen op landen.

Gewoon geduld hebben ook al duurt het allemaal lang. ;)

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan is het juist zaak dat de frontpage zsm wordt aangepakt. Als er iets is wat moeilik is, is het herpositioneren van je positie binnen search-engines.

Tevens als je nieuwe members wilt overhalen om terug te komen, moeten ze wel geprikkeld worden om dat te doen.

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Jongens waar gaan we dan heen als deze boel ermee kapt?
    Fok?
    (:+)

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Vette !@#$. :thumbs:

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Bij de mod/crew posts krijg ik altijd een beetje dit beeld...

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nice. :D

Maar als crew moet je ook altijd de boel een beetje sussen. Je moet openbaar vertrouwen uitstralen, maar kritiek komt heus wel aan. :)

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik weet dat jullie niks verplicht zijn ten opzichte van je leden maar zou je eens uit kunnen leggen:

- Wat mogen de leden qua updates aan het forum verwachten en op welke termijn?
    - Wat is de exacte reden dat men geen gebruik wil maken van abonnees/donateurs?
    - Het vaste kutkliekje (die ze van mij trouwens direct van het forum mogen rotten) roept al maanden dat de site " dood" is, waar komt dat vandaan en hebben jullie daar een oplossing voor? Of herkennen jullie je daar juist niet in door bezoekersaantallen en dergelijke?
    - Waarom is er niet wat meer communicatie richting de users? Waarom is alles zo vaag als er naar concrete dingen gevraagd wordt? Is dat omdat de crew het zelf ook niet weet of mag men niks zeggen?
    - Waarom zijn sommige crewleden zo onzichtbaar voor users en laten ze hun gezicht niet meer zien? Dat is toch onderdeel van je taak als crew?

17. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Je moet niet willen herpositioneren, je moet je huidige ranking behouden en waar mogelijk verbeteren. Dus contentmigratie is ook erg belangrijk.

Goede vragen waar we binnenkort antwoord op zullen en kunnen geven.

Vanuit mijn optiek vinden sommigen dat het forum 'dood' is omdat bijvoorbeeld hun onzintopics de nek omgedraaid zijn. Dus eigenlijk is de greenmile wat minder levendig dan voorheen, tja..
    Ik geloof dat er juiste een redelijke grote groep gamers is die zich simpelweg wat minder opvallend gedragen en gewoon lekker in de desbetreffende game topics e.d. te vinden zijn.

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat denk ik ook. Er wordt volgens mij nog steeds wel volop gepost maar dan wat meer over games dan voorheen.

Alhoewel dat 'dood' ook komt door bv een topic als die van de hiphop. Daar was een vast groepje mensen met elkaar aan het praten, als dat dan wegvalt lijkt het idd dood.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Van mij mag de site wel een grote update krijgen. Maar ik zit hier "gratis" en iedereen doet dit in zijn vrije tijd. Dus kan natuurlijk niks eisen. Alleen denk ik dat wanneer de nieuwe Xbox komt XBW zeker gebruik van de hype moet maken. En daar hoort wel een 2013 site bij.
    Site is eigenlijk van de eerste generatie Xbox waar we straks 2 generaties verder zijn. :)

Laatst bewerkt: 10 feb 2013
  20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ik denk dat de site nog wel goed loopt hoor.
    Het is de zevende hit op google bij zoekterm xbox. Da's niet verkeerd. Daarnaast hebben we gemiddeld genomen elke keer zo'n 70-80 leden die actief zijn elke keer als ik dit forum bezoek.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina