[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    En zelfs de eerste hit bij "Xbox forum". :)

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    HIPHOP is ook dood :b:

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja heb niet zo veel met canaval. :p

4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mooi gedaan :) Maak je vaker dat soort dingen?

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Persoonlijk zie ik het vooral in het X360-gedeelte en Bazaar. Na een dag school of werk waren alle topics op de eerste pagina gewoon gevuld met nieuwe posts. Nu zijn er hooguit een paar topics waar iets wordt in gepost. Topics van grote games halen niet eens de 1000 en anders komen ze niet verder na deel 2 van een topic. Bazaar is ook maar elke dag hetzelfde lijkt wel. Het valt gewoon duidelijk op dat de laatste maanden (misschien wel meer dan een jaar al) het steeds rustiger begint te worden en er gewoon amper nieuwe leden bij komen. Nu met de next-gen in aantocht is het gewoon belangrijk dat XBW fris aan moet voelen. We hebben nog steeds een grote community die ongetwijfeld mee willen helpen, maar dan moeten leden ook wel zien dat de crew aanwezig is. Zoals met die banner de afgelopen week, amper reactie op gehad, ook niet van Mirik.

Laatst bewerkt: 10 feb 2013
  6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409

Thanks. Ja af en toe. Vooral OP's van wat topics en een aantal Forza 4 cup OP's doe ik. Verder wel eens een simpele website hier en daar gemaakt.

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Maja over die game-topics, hoeveel moet daar dan wel niet meer in geluld worden? Ik bedoel, het loopt ff weer harder na een nieuwtje, maar that's it.
    De 'vaste' oude members hier worden ook oud. Mijn interesse om een spelletje te spelen is sinds ik 15 was ook drastisch gezakt.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Meh, mijn interesse is net zo hoog als altijd, doe gewoon veel Dota 2, veel bezig met Kickstarter, en dan gewoon wat meer proberen te lezen en werk en zo. Ik post hier ook minder bij de xbox sectie maar ik ben er nog wel. :p

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar dat is het hem, wij worden oud en interesse valt misschien weg. Mensen die hier al een paar jaar zitten hebben sowieso of geen Xbox meer, of zie je echt in mindere mate posten. Niet erg, dat is gewoon zo. Alleen er komt niks meer bij, waar is een nieuwe Reckuuza bijvoorbeeld. Als er niks bij komt gaat het alleen maar nog meer minderen.

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou die nieuwe zijn er wel maar een aantal daarvan wordt het hier soms wel erg moeilijk gemaakt. Dan is het niet raar dat die denken: laat maar lekker :)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarom is het belangrijk dat de site een upgrade krijgt. Als de nieuwe xbox komt komt er meer nieuws, nieuwe mensen die gaan gamen maar ook mensen die willen beginnen met artikelen schrijven. Als je dan als XBW een mooie site hebt met een toffe FP en alles lekker goed werkt heb je ook eerder mensen die zeggen "he ik wil wel wat doen of ik heb een idee"

En dat werkt ook naar het forum toe. :)

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Daarnaast een betere koppeling tussen de fp en het forum.

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ben al 5 stappen vooruit aan het denken ;) Als de bezoekersaantallen dalen, tesamen met de percentage van herhaal-bezoekers, dan moet je op een gegeven moment herpositioneren.

Wat ik hiermee bedoel is, LAAT DAT NIET GEBEUREN!

Denk aan een nieuwe layout, wat maakt xbw bijzonder itt de rest? Wat definieert xbw in de "core". Wat is de visie? Wat is het gezamenljke doel?

Tuurlijk begrijp ik wat je bedoelt, maar ikwil alleen maar zeggen dat een verandering "for the better" is.

Tenzij de eigenaren het op zijn beloop wil laten lopen en mogelijk de site willen verkopen. Als geld de bottle-neck is, dan moet de eigenaar(es) mogelijk zijn of haar skills verrijken om als 1 van de opties mogelijk kosten-besparend te werk te gaan.

Op de homepage zie ik ook nergens de key-selling points "tentoongesteld" worden aan de "nieuwe-bezoekers" waar is de incentive?

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    En het Nutteloze moet gewoon terug :+

*rent weg*

Maar ben het er wel mee eens dat er vernieuwing moet komen, het aantal posts loopt terug en dat is gewoon zonde, het was (en nog steeds is) een goede community, het zou zonde als dit weg zou gaan.

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hehehe, theorie gehad? ;) Je hebt verder wel gelijk hoor, het doel is natuurlijk de site te zijn voor informatie omtrent Xbox & games.
    Daarnaast wat inkomsten genereren uit gerelateerde advertenties en spul, in eerste instantie om de site überhaupt draaiende te kunnen houden en daarnaast voor doorontwikkeling...

16. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    steeds meer reclame op deze site jammer hoor..

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nope,

zit in de eCommerce ;)

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat valt toch wel mee? :)

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop echt dat ze de look kunnen overnemen van die screen van de vorige 1-2 pagina´s. Erg gaaf en duidelijk. Ben er echt serieus fan van.
    Beetje ruimte erom vrij nog. Nu vind ik de frontpage veel te veel gedoe en dicht op elkaar.

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mee eens. Ik kom nooit op de frontpage maar heb er net eens naar gekeken. Ik vind de nieuwsblokjes veel te klein en onduidelijk en je moet echt veel te ver naar beneden scrollen voor extra nieuwsitems. Dat nodigt niet echt uit en ik denk dat veel mensen dat ook niet doen. Die bekijken alleen wat ze voor op hun scherm zien.

Het oogt allemaal wat rommelig en met bijvoorbeeld een overzicht links of rechts zou het al een stuk overzichtelijker worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina