Reach MLG Santcuary CTF Beste games van je leven. Maar uiteindelijk krijgen we wel onze Throwback Simplex games. Eigenlijk mogen er wel wat meer Forge AGL maps bij. Weet iemand waarom die er nog niet bij zitten? Lotus!
Als we het nog over reach hebben: Ik dacht dat mensen, ook hier genoeg, die zo slecht vonden, zeker qua MP? :{
Dat valt wel mee hoor, ik heb aardig wat uurtjes in Reach zitten. Het had een geweldige Halo qua MP kunnen zijn, maar Bungie ging gewoon de verkeerde kant op met o.a. Bloom en die fijne AA's... Armor Lock, anyone? En de mappen zijn helaas gewoon ruk...
Inderdaad, de game is gewoon goed in het algemeen. Maar er zaten zoveel faaltjes in van Bungie, dat dat de game eigenlijk toch wel een beetje verneukte.
En het regent weer beam rifles bij de tegenstander. Uiteindelijk zag ik er gewoon 3 ofzo in een potje met Servantes. Als ik Reach naast H4 zou neerleggen heb ik nog steeds een lichte voorkeur voor Reach. Puur omdat de game leuker is en ook competatiever kwa playlists. Maar morgen eindelijk weer los gaan op Snipers! (wat ik voor geen meter meer kan volgens mij )
Klopt man je bedoelde dat potje op haven zeker? Heletijd diezelfde gozer met beamrifle werd er moe van
Kan niet wachten. Bij minuut 4.15 krijgt hij bijna een back smack Het is dat hij door een andere opponent wordt neergeschoten.
Was wel een raar potje. Ook lag het tempo heel erg hoog voor mij. Ik had als doel om ze geen positie te geven op blue stairs met al hun ordenace in control. Uiteindelijk was het nades spammen, rushen, alles DMR'en wat ik daar tegenkwam en weer doodgaan door de same guy als dat ik net neerschoot. We bleven allemaal op de zelfde spot hangen omdat daar ziek veel beamers, snipers en binarys lagen.
@Le Lastpak: Ja klopt en de ordnance's die ik kreeg waren steeds gaar as hell. Schijnen nog wat eastereggs niet gevonden te zijn hier wat hints
Geen idee of iemand hier al Team Snipers heeft gespeeld, maar het speelt echt heerlijk... epic sniper battles. Alles! Er zijn dus verschillende types zoals ook o.a. Shotty Snipers en types zonder Beam Rifles. En eerste match First Strike... [yt]H7rE7vdbeyU[/yt]
Ja maar wat nou als iemand via rechts naar voren pushed en een goede angle op je heeft huh? WAT WIL JE DAN DOEN!! Ben je sitting duck bro, een maw fuckin sitting duck Je hebt dan niet die strave zodat je een easy kill bent Je bent al voor hem aant bukken als de bitch die je bent Hij staat daar tussen die 2 rotsen en je mates kunnen hem dan nooit op tijd cover geven. Spoiler Zal ik de volgende keer maar een '' achter mijn post plaatsen dan grapje joh
Haha, jonguh de match was net begonnen en wou niet meteen dood en zag die gast daar. Hide, Jump... First Strike! Snap dat DAN! Anyway, ik heb ook wel beelden van battles hoor in dat potje. 2x achterelkaar een Double Kill... Better? Of wil je een Snickers... kut!