[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

1. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Four Kings zijn een stuk moeilijker wanneer je daadwerkelijk moet dodgen...

2. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ben je nog steeds bezig met die low level char van je? Want dan kan ik er zeker inkomen dat Four Kings echt een hel is.

Met name omdat je niet genoeg schade doet om ze snel genoeg af te maken waardoor er op een gegeven moment teveel Kings om je heen staan

3. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Heb ze al verslagen na flink wat pogingen, wel met een hoop geluk overigens.

Opzich was ik redelijk snel, eerste twee kings kon ik sowieso met Combustion neer krijgen en mijn Lightning BSS deed aardig wat damage op de overige twee. Het is alleen erg vervelend omdat iedere hit basically een one-hit KO is. Heel even je aandacht verliezen of een timing fout maken en je kunt weer vanaf Firelink Shrine beginnen. Daar komt bij dat ze soms intens vaak die zware magic aanvallen spammen. Die kun je wel ontwijken, maar dat kost veel te veel tijd die je niet hebt.

4. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Welk level is je character nu? Nog steeds level 3?

5. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Jup, eens kijken of Seath al geleerd heeft om te raken.

6. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Heb het zelf voor elkaar gekregen om met een SL1 de game uit te spelen. Was erg lastig maar wel leuk als je de game goed kent. Het draait allemaal om herkenning van aanvallen en patronen. Als je deze weet, dan is de game niet heel erg moeilijk. De moeilijkste boss is naar mijn idee the Four Kings. Puur omdat je met deze een beetje geluk moet hebben met de aanvallen die ze doen.

7. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat dit inderdaad niet zo'n probleem moet zijn. Het is meer dat ik die moeite er niet in wil steken, anders had ik 't ook wel gedaan.

Seath :emo:

8. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Zo, op naar NG+. Moet zeggen dat Gwyn behoorlijk tegenviel. Die parry's zijn gruwelijk moeilijk te landen.

Heeft er iemand nog een Black Knight Sword voor een nieuwe game nodig trouwens? Ik heb er een stuk of 20.

9. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Omdat ik weet dat jullie het allemaal zeer interessant vinden, NG++ alweer met mijn SL3.

Heb net Havel met 1 riposte gekilled.:lol:

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    waarom sl3 en niet 1?

stat requirement voor een sprcifiek wapen?

11. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Nee, maar pyromancer is de enige class die op SL1 begint, en ik ben begonnen als Wanderer. Voordeel is dat ik nu 14 DEX heb, maar aan de andere kant moet ik het wel doen met 1 attunement slot en 10 STR. Geen heavy wapens of grotere shields dus...

12. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Respect man ^^ Maar pics or it didn't happen :cool:

13. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Even wat anders. Zoals sommige al misschien weten: ik ben bezig samen met een vriend om een Monopoly bord te maken van Dark Souls. Nu is het bord vrijwel klaar en hebben we de tekst voor de kaartjes al gemaakt. Het enige waar we nog mee zitten is de invulling van bepaalde plekken op het bord.

Zo hebben we nog geen afbeelding voor Kans, Algemeen Fonds en 'Go to Jail'. Ik had het idee voor Algemeen Fonds om een Mimic Chest te gebruiken en voor Kans een Crystal Lizard. Nu vind ik die Mimic Chest wel vet en heb ik ook een goede afbeelding kunnen krijgen, alleen is er geen goede afbeelding te vinden van een Crystal Lizard en ben ik ook niet volledig overtuigd of dit klopt voor een 'Kans'. Want we willen wel echt een soort overeenkomst hebben met de betekenis van de plek en de afbeelding. Dus hebben jullie nog inspiratie voor Kans en 'Go to Jail'? Want wij zijn nogal radeloos.

Mogelijk zoeken we ook nog iets voor de start positie. We hebben nu Snuggly the Crow, omdat het daar in feite allemaal mee begint. Northern Undead Asylum gebruiken we niet, omdat we die al gebruikt hebben voor de gevangenis (jij zit vast daar in een cel, er zijn meerdere cellen, etc.). Firelink Shrine kan ook niet, omdat dat de duurste plek nu is (Kalverstraat, zeg maar)

Ik hoop dat jullie wat weten. :)

14. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    misschien kans een summon sign ofzo. Misschien kan als start dat grote beest (kingseeker frampt ofzo) of solaire. Als jail kan je natuurlijk gewoon de jail doen waar je de game begint of misschien the painted world. Daar kan je ook alleen maar uit als je het uitgespeeld hebt.

15. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Voor de start zou je ook een Bonfire kunnen gebruiken. Snuggly the Crow kun je dan gebruiken voor het Go to jail vakje richting het Undead Asylum.

Voor kans moet je gewoon zo'n item drop dingetje doen.

16. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Kingseeker Frampt of Solaire heeft helaas niks te maken met het begin van de game. Het hele bord is als zijnde een walkthrough. Je begint bij Undead Burg en eindigt bij Kiln of the First Flame. Daarna heb je nog wel de Firelink Shrine, maar dat is dan ook de hub.

Voor de Jail zelf heb ik al de Northern Undead Asylum. Maar ik was op zoek naar een 'Go to Jail' afbeelding. De politieagent zeg maar ;) Maar wie stuurt je naar de gevangenis? Wij dachten nog aan Oscar, Knight of Astora (die NPC die je de Estus Flask geeft in de Northern Undead Asylum) omdat hij van bovenaf kijkt als jij in de gevangenis zit in het begin. Alleen toen bedachten we ons dat hij ons daar niet in had gegooid, maar juist die key er in gooide. Dus dat moesten we ook wegstrepen.

Snuggly voor de jail is wel een goed idee inderdaad, ga ik eens overleggen. Wat betreft de bonfire: die heb ik al gebruikt voor vrij parkeren. Het is namelijk een moment van rust, waar je even niks kan gebeuren. Anders was het ook een goede geweest!

Item drop icon is op zich wel interessant, alleen voorzie ik dan een hel voor het opzoeken van de afbeelding. XD

Dit is trouwens het bord. Misschien komen jullie dan nog op inspiratie. :D Het is nog een rauwe versie, dus er komen nog aanpassingen. Dingen zoals die Start-pijl enzo staan er nog tussen, maar gaan nog weg.

Laatst bewerkt: 10 feb 2013
  17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Cool board! Gaaf gedaan!

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
  19. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Thanks! Hij is nog niet helemaal af, maar ik zal tegen die tijd wel wat meer laten zien. Sowieso moeten we de kaartjes nog maken en pionnen bedenken. Daarna alles laten uitprinten en klaarmaken tot een echt monopoly spel. Ben benieuwd hoe 't uit zal pakken :)

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Gisteren DarkSouls voor 20e opgepikt bij de Freerecordshop. Prepare to die edition, de naam alleen al!
    Vraagje! Ik hou van warrior-achtige types in spellen. Barbarians etc. Nu moet ik kiezen tussen Warrior en Knight. Over Knights hoor ik dat ze meer Allround zijn maar erg traag wegrollen bijvoorbeeld. Is een Warrior dan beter? Natuurlijk is het persoonlijke voorkeur, maar ik ben benieuwd naar de mening van jullie, die er al menig uurtjes in hebben zitten : ).

Deel Deze Pagina