[XOne] Hitman Absolution [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 23 nov 2012.

1. AgentSmith

AgentSmith Guest

Hopelijk land hij vandaag in de shop. Maar ik vermoed morgen.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

2. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Heb dit speel nu ook en speel hem op purist meteen. Wat ik erg mis is een savefunctie, waardoor je soms alles weer opnieuw kan doen als je gespot bent...

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat is het punt van purist.. trial and error...

4. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Shit zeg hey! op die shooting range krijg ik die score maar niet voor elkaar..

Nog maar ff vaker proberen.

Wel tof spelletje onverwachts eigenlijk :)

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Godverdomme he. Ik was net bij het laatste stuk in Dexter Industries (missie 11/20) en nu is m'n savefile beschadigd. WTF?!! M'n xbox heeft gewoon uitgestaan, niets mee gebeurd. Start ik op, fucking savefile beschadigd. Alles weg.

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Huh wtf. Dat hadden ze gefixt zeiden ze !? Wat een bs

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik wil het nog wel verder spelen. En ik heb toch al achievements gehaald t/m waar ik ben, dus ik denk dat ik gewoon even op de allermakkelijkste moeilijkheidsgraad guns blazing door de levels heen ren. Dat moet maximaal een paar uurtjes kosten lijkt me.

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Afgelopen week eindelijk weer eens tijd gehad om te gamen en dus met deze game verder gegaan (had alleen eerste twee levels gespeeld). Wat een vette game is het toch (vind ik dan ;))! Heerlijk om alle levels door te sneaken en op m'n gemak uit te zoeken op welke manieren het allemaal mogelijk is je target te killen. Ik zorg ook dat ik eerst alle challenges gehaald heb, voor ik met het volgende level verder ga. Echter wil me dat bij dat shooting range level maar niet lukken :eek:?! Ben ik nou gewoon zo slecht? Heeft iemand daar tips voor (ik bedoel dus die challenges om die scores op de shooting range te halen)?

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Er is een speciale gun voor waarmee het vet easy is. Ligt ergens achter in het level. Check ff youtube want tis tijdje terug voor me

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik weet waar alle guns liggen (jij bedoeld of die heavy machine gun links achterin in die bunker, of de sniper rifle helemaal achterin in het midden). Maar met welke gun ik ook probeer, veel hoger dan 200nogwat kom ik niet echt...?! Heb wel youtube gecheckt, maar die mensen halen easy headshots. Gok dat ze op PC spelen, want ik moet echt pielen om headshot te kunnen krijgen, vaak klappen de targets dan alweer omlaag. Ook is m'n instinct altijd super snel op.

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Hij is nu in de aanbieding bij Yourgamezone voor €13,50.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Sinds gisteren weer met de game bezig gegaan. Ik was bij de Escape missie en ben nu net na die Vixxen club. Had het niet verwacht, maar na al die verwachtingen valt hij toch best tegen nog. Ik mis het hele idee uit de vorige games. Gewoon een groot level wat je volledig kan exploren, niet dat je een cutscene krijgt waardoor je vervolgens niet meer terugkan. Meerdere doelwitten of eentje die je op meerdere manieren kan omleggen. Echt behoorlijk verhaalgebonden deze. Waar ik op hoop voor een nieuw deel is....gewoon weer zoals de voorgaande delen. Verschillende manieren om een target te mollen, veel vrijheid in het level, geen stukken dat je ineens niet meer terug kan. Gewoon Hitman.

Tot nu toe is het....of op de vlucht en je moet gewoon voorbij cops sneaken, of een idioot kort en klein level en de manieren om iemand om te brengen zijn er niet veel. Misschien komt dit allemaal nog, maar this ain't no Blood Money. En ik begrijp dat het realistisch is dat cops je meteen herkennen als je ook zo'n outfit draagt, maar toch mis ik het dat je levels zoals in BM volledig kon exploren en ook langs bepaalde mensen lopen. En ik erger me soms aan dat dingetje die laat zien hoe lang het nog duurt voordat ik volledig ben gespot...soms echt van belachelijke afstanden.

Laatst bewerkt: 11 aug 2013
  13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Matige game ja helaas. Als Hitman-game is het een lachertje en buiten dat is het ook niet veel aan.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt he. Ik had het serieus niet verwacht toen ze die gameplay beelden lieten zien. Er zitten echt van die facepalm momenten in....zoals het stukje dat je Wade moet mollen....een soort bullet-time/dead-eye.....seriously? In Hitman? Hell no. Als dit nou optioneel was geweest....ok, maar nee..het moet. Hitman moet niet zo krankzinnig story based zijn en hopelijk ziet IO dat ook in. Gewoon een Hitman zoals BM en alles is vergeven IO.

Maar ja...who am i kidding.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jullie zijn gek. Speel de game eens op purist en je speelt een geweldige uitdagende game. Alles daaronder is crap easy. Heb de game op purist gedaan, 4 seconde maar instinct gebruikt. Jullie zijn gewoon geen hitmang. Instinct en mark and execute dingen haat ik en maak er geen gebruik van. In dit niet en in Splinter Cell bijvoorbeeld ook niet

Story tsjah. Vond het wel leuk dat het beetje samenhing hoor. Maar dat is volledig subjectief.

Er zijn trouwens ook grote levels met verschillende targets en tig manieren om te killen. Maar ook kleine makkelijkere levels.

Laatst bewerkt: 12 aug 2013
  16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel al vanaf begin op hard en vind dat genoeg. Het is niet dat de uitdaging er niet is, het mist gewoon iets. Ik vind dat niet lekker werken, levels die verdeeld zijn in stukken. Ik had liever BM achtige levels gezien. Ook die characters tot nu toe vind ik niet heel sterk. Alleen die megagrote worstelaar al, wtf is dat? Ik ga hem absoluut verder spelen, maar om bepaalde redenen heb ik tot nu toe nog niet super veel plezier in de game.

Als je geen Instinct gebruikt, wordt de game alleen maar kutter lijkt me. Er zijn echt stukken dat je ergens langs moet komen en dat kan alleen maar door RB ingedrukt te houden zodat je je koppie omlaag doet. Doe je dit niet..dan zie je dat pijltje als een gek vullen totdat ze je gewoon spotten. De game is tot nu toe echt om het hele Instinct gebouwd. Paar kleine uitzonderingen waar je echt voorbij iedereen kunt sneaken. Maar als je ook gebruik wilt maken van een cop kostuum bijvoorbeeld en je wilt langs een paar lopen, dan moet Instinct wel. Ik heb de Orphanage gehad, maar ipv dat ik doelwitten op vette manieren moet omleggen....moet ik fuses vinden om verder te komen in het level, om echt nog maar te zwijgen over dat....
    'gevecht' met die dude...hier moet je die klote point shooting wel gebruiken...game dwingt je gewoon.

Echt teveel focus op verhaal en te weinig echt Hitman for my liking. Hitman is echt BM...anders bust!

Maaaaaaar....ik ben er nog lang niet, dus ik wacht af. Echter zei een vriend dat het juist later in de game nog meer de focus op action krijgt......mja.

Laatst bewerkt: 12 aug 2013

Deel Deze Pagina