WAT? NOG een game, ik dacht pas in mei ofzo DIT is maart voor mij.. WAAROM alles in maart ?! X360 Tomb Raider X360 Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 PS3 God of War: Ascension X360 South Park: The Stick of Truth X360 Gears of War: Judgment X360 BioShock Infinite
Ik ben echt heel benieuwd naar Tomb Raider en hoop dan ook echt dat ie slaagt. Het is jammer dat er niet echt gezwommen zal worden en regenerating health ben ik ook echt geen fan van, zeker omdat het hier een survival game betreft. Echter heeft Uncharted het ook en dat wist me nooit te storen.
Wat een haters zijn jullie haha.. South Park gaat sowieso schuiven, misschien is de game zelf wel crap trouwens.
Komt die uberhaupt nog wel op de geplande releasedatum? Nu met THQ die bankroet is enzo? Net als Metro: Last Light...lijkt erop dat ie gewoon nog in maar gaat komen.
Voor mij is het geen moeilijke keuze. Ik ben het niet helemaal eens met de richting die ze hebben gekozen voor de serie, maar als ik in 2013 maar één titel mag kopen dan is het zeker Tomb Raider. De rest vind ik echt oninteressant, op Beyond voor de PS3 na.
Ik zit te twijfelen welke versie ik moet pre orderen. Bij de benelux versie krijg je: • Combat Strike Pack DLC • Explorer Pack DLC En bij de survival en collectors edition krijg je de: exclusieve Weapons Pack. Nu weet ik niet welke ik het beste kan kopen. Welke hebben of gaan jullie bestellen?
Die pre-order bonussen stellen in mijn ervaring meestal echt niks voor. Vaak heb je aan het begin een paar toffe wapens, maar naarmate je verder in de game komt heb je er echt niks meer aan.
Ik geef normaal gesproken niets om speciale edities, maar voor Tomb Raider heb ik nu een keer een uitzondering gemaakt. Ik heb de Survival Edition besteld, want ik vind de cover van dat doosje wel tof. En die DLC is mooi meegenomen. Hopelijk heb je daar nog iets aan, met de MP ofzo.
Heb je het ook gedaan voor 't standbeeld van lara wat je erbij krijgt? Zit hier ook nog te twijfelen voor de normale of toch de Survival edition gaan.
. Mja, Je krijgt er ook de soundtrack CD bij van 10 nummers. Zit nu te twijfelen voor de collector edition. De nummers zijn namelijk geweldig!
Soundtrack zit ook bij de Survival Edition. Je moet de Collectors Edition alleen kopen als je de statue wilt hebben.