[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat wel echt heel tof zou zijn is als Gaikai wel gaat werken en Sony dat ook gaat gebruiken voor BC. Wishful thinking ben ik bang, maar toch.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
  3. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Echt? Dat had ik nou helemaal niet zien aankomen :eek:
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Voor backwards compatibility? Hoe bedoel je precies?

    Gaikai is toch praktisch tzelfde als Onlive? Daarmee zou je in principe als t elders gehost word ALLES mee af moeten kunnen spelen op je ps4, want die hoeft alleen wat video te decoden en inputs terug te sturen toch?
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Always online is er al in de vorm van cloud storage, als je even geen verbinding hebt kan je niet gemakkelijk doorspelen met de save van waar je was gebleven. Maar daarnaast kan je wel gemakkelijker met je save op andere xboxen door spelen.

    Daarnaast, hebben de meeste altijd xboxr's een gold account en spelen ze vaak online, Dus 'always online' ideeën zijn zo gek nog niet!

    Wat jij bedoelt is het blockeren van used-games,
    Nu gaat microsoft en sony dat echt niet zelf bepalen aangezien wall-mart en best-buy twee van de grootste winkels met games en consoles die daarnaast used games en consoles verkopen en een hele grote groep klanten vertegenwoordigen,

    De beslissing over het blockeren van used games word aan de game-developers als activision en ubisoft, bethesda etc overgelaten. En die zullen het waarschijnlijk niet blokken maar je dwingen een online pas te kopen.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2013
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik neem aan dat hij bedoelt dat je dan goede backwards compatibility kan krijgen zonder extra hardware en de mogelijke glitches die daarbij komen kijken. :) (Zoals je nu vaak ziet bij de Xbox 360 BC)
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat ik mijn gehele ps3 library GRATIS kan spelen op de ps4 via Gaikai. Omdat gewone bc niet mogelijk is omdat de Cell er niet meer in zit.

    Wishful thinking ben ik bang. Maar ik zou het tof vinden als ik mijn 360 en ps3 kan inleveren voor de nieuwe consoles. Scheelt flink wat geld en rotzooi thuis
     
  8. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Nieuwe informatie op Kotaku van degene die zijn Durango Dev Kit op eBay wilde verkopen: http://kotaku.com/5982986/we-know-all-about-the-next-xbox-from-someone-who-says-theyve-got-one

     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Klinkt allemaal geloofwaardig. :)
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Built in WiFi.

    Ja het is 2013 hoor 8) Zelfs de Wii heeft dat :lol:

    Dat van dat installeren is wel awesome trouwens :)
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, WTF... dat is toch ook al standaard in de Slim. 8) Maar goed, klink goed allemaal behalve die schijt Kinect en dat de Xbox 360 controllers niet meer compatible zijn...
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik ben iig blij dat het er in zit.

    Verder is het lijstje met hardwarespecs precies wat ook al eerder werd geroepen, dus dat zal wel kloppen

    Dat installeren is handig, maar verder nou niet echt een mega belangrijke feature.

    Ik hoop toch niet dat Kinect altijd aan moet staan. Dat soort verplichtingen irriteren me.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien zeggen ze het gewoon om de vraag achteraf te vermijden. )
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Gaat je kinect stuk werkt heel je console niet meer. 8)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    idd, als hij in alle bundels zit prima

    maar verplicht moeten calibreren gaat te ver


    zijn vast devs die dat ding gaan negeren (hoop ik :+ ik heb de mijne praktisch weg gegeven omdat hij na 2 keer gebruik stof stond te happen )
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De nieuwe versie van RROD! 8)
     
  17. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ugh, altijd Kinect aan.. Ik zit er niet echt op te wachten aangezien ik nog al eens Al Bundy-stijl in mijn kamer zit. En natuurlijk omkleden..
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Eindelijk eens wat geruchten die best ok klinken. Dat van dat installeren terwijl je gamed is best tof. Ik ben niet zo'n wizzkid qua specs..maar zijn die specs nice?

    Trouwens...multiple games at once, hoe de fuck? Dan zijn dat zeker digital games?
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2013
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als installatie verplicht word kun je makkelijk als de hele game als image op de hdd staat daar even een kleine snapshot van maken en deze zeg maar pauzeren om even wat anders te doen. Kost echt geen resources.

    geeft wel weer aan dat de discs alleen nog maar dienen om de game van de winkel naar je huis te krijgen zolang het nog niet allemaal via t internet kan
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Liever nog wel die headset port in de controller. Anders werkt mn Astro strx niet meer grr
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina