[XOne] Metal Gear Rising: Revengeance

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 1 jun 2009.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het grootste probleem met Vanquish was gewoon de lengte. Ik was zeer lovend in mijn review, al had ik de game binnen 4 uur uitgespeeld.

    Anarchy Reigns moet ik nog eens ff checken. (zodra ik gold heb)

    Ben momenteel alleen bang, dat ik teveel van MGS:Rising al heb gezien, waardoor de game geen verassingen gaat bieden.
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dacht dat de targets voor Vanquish niet echt hoog lagen. Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat men als een verkoop succes ziet. Spellen waarmee Platinum games op de markt komt gaat natuurlijk nooit CoD verkoopcijfers halen, niet dat ik ze dat niet zou gunnen overigens.

    Volgens mij deed AR het helemaal niet slecht in Japan, hoe het met Madworld zit durf ik niet te zeggen.

    Metal Gear is inderdaad een grote IP voor Konami. En dit spel zal wat dat betreft ook meer reclame e.d. krijgen dan andere Platinum titels. Maar MGSR wijkt ook wel weer enorm af van wat men standaard verwacht van een metal gear spel. Juist hierdoor kan het spel een beetje tussen de wal en het schip vallen, te apart voor hardcore MGS fans, te niche voor meer casual fans van de serie.
    Dat zou enorm jammer zijn, maar dat is wel een beetje het risico wat een ontwikkelaar als Platinum games neemt als je met een zeg maar 'mainstream afwijkend' spel komt. Ik hoop dat MGSR een enorm succes wordt, begrijp mij niet verkeerd, ik heb daar alleen denk ik iets minder vertrouwen in dan jij ;)
     
  3. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Helaas geen zelfde verkoopcijfers als CoD, want ze brengen imo wel betere games uit. MGSR vind ik alleen al doordat Platinum deze maakt interessant. Terwijl ik toch al jaren klaar was met MGS.
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Hij was weer duurder geworden..
    Ik was ook te laat;)
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    30 extra missies voor PS3-versie MGR: Revengeance

    Het is al langer bekend dat Metal Gear Rising: Revengeance extra VR-missies zal ontvangen als DLC. Nu is bekendgemaakt dat deze 30 exclusieve missies alleen speelbaar zullen zijn op de PlayStation 3-versie. De missies beloven ‘pure, uncut gameplay that pushes Raiden's Cyborg body to its limits’ te zijn.

    De missies zullen variëren van stealth tot actie. In enkele missies zal je zelfs de controle krijgen over de Dwarf Gekko.
     
  6. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Dit is alleen wel in Amerika. In europa krijgen we die missies gewoon wel op de Xbox 360.

     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2013
  7. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar, exclusieve content is altijd zo onzinnig.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    [yt]bju-TqtKdeU[/yt]
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nice. Hoe meer bosses, hoe beter.
     
  10. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Re: Metal Gear Solid: Rising

    Kgeef je 20,-
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Gisteren ook de demo gespeeld maar kon ook niet wennen aan de camera.
    Ik had precies hetzelfde.
    Ik miste ook een dodge knop?Of ik moet verkeerd gekeken hebben,,
    Of ken je alleen Counteren?
    Ik was niet echt onder de indruk van de demo in ieder geval,,
    Of het moet echt wennen zijn..
     
  13. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Er is geen knop voor dodgen, die moet je uitvoeren dmv een move. Hetzelfde geldt voor blocken, dit is nu een parry. Het is een stukje lastiger, en dat is wat het zo tof maakt. De camera snap ik niet helemaal waarom daar zo'n gezeur over is. Ninja Gaiden had ook een vervelende camera, maar god wat was die game vet. (Deel 1 en 2 dan) En die was nog erger dan van deze game. Dus als het me lukt om door NG heen te kijken, moet dit me al helemaal lukken.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438



    Nog maar 1,5 weekjes wachten...
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Eerste review zijn er:

     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    almost certainly the best Metal Gear game released this generation


    dat is een rare uitspraak... game is toch totaal niet te vergelijken met MGS4 en Guns of the patriots..
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zijn 2 totaal verschillende games. Al staat Platinum games over het algemeen wel voor kwaliteit! Dus voor mij zal dat wel waar zijn, al heb ik wel genoten van MGS4.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Geweldig om te horen dat het spel aan de lat van kwaliteit voldoet die we verwachten van Platinum Games.

    Die MGS uitspraak is idd wel vreemd.... dit zijn echt totaal verschillende games. Maar hoe dan ook liever een goede spin off dan een slechte zoals we de laatste tijd meer zien.
     
  19. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben meer benieuwd naar reviews uit het westen, famitsu geeft altijd van die overdreven cijfers aan grote Japanse games.
     
  20. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Voor geinteresseerden: MGS Rising wordt 35 euro bij inlevering van 2 games bij Gamemania. Deze moeten wel een verkoopwaarde (dus niet inruilwaarde) hebben van 25 euro. Maar het moeten wel echt 2 games zijn (niet meer) en die waarde vertegenwoordigen, of meer natuurlijk. Bovendien moeten het 2 Xbox 360 games zijn als je 'm voor de Xbox wilt, en vice versa voor de PS3.
     

Deel Deze Pagina